globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pancéřové brzd.hadice vs. normal
 
5.10.2008 v 18:24
Jak velký je rozdíl po montáži pancéřovek místo origo brzd. hadic.Jde mi o to, zda se to za ty prachy vyplatí a dostaví se nějaký efekt. Mám Kawu Z750 r.v.07
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

17.3.2009 v 21:00 | Nahoru | #31
IMMORTALITY> spis nez ve FMEA vidim podstatu v prisnosti specifikaci (zde zrejme celeho brzdoveho systemu). FMEA se odvozuje z jiz hotoveho designu (od IntFA, FTA) a Design For Reliability FMEA - resp. action plan definuje designove zmeny jen pokud vidis seriozni problem v nedostatku stavajiciho designu vzhledem ke SPECIFIKACIM zakladnich, doplnkovych fci a omezeni. Cili zaklad je ve specifikacich, ktere jednoduse od basoveho designu v podobe gumovych hadic nepotrebuji zmenu (guma-->pancer). Specifikace muze primo pozadovat pancerove hadice nezavisle na specifikaci fce brzdoveho systemu, jako omezeni, coz ale u japoncu stale neni standart.

Naposledy editováno 17.03.2009 21:00:53

1 reakcí na tento příspěvek Pancéřové brzd.hadice vs. normal

22.2.2012 v 13:02 | Nahoru | #32
Tak jsem se těšim na pancířky na Kawu Z750 04, protože tam ty brzdy jsou jak sýr a tady vidím, že to nemá smysl...
Nemáte někdo zkušenost s výměnou brzd na Kawu z750? Např. z nějaký ZX7R?

(reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

22.2.2012 v 13:14 | Nahoru | #33

ZdeněkS píše: Tak jsem se těšim na pancířky na Kawu Z750 04, protože tam ty brzdy jsou jak sýr a tady vidím, že to nemá smysl...
Nemáte někdo zkušenost s výměnou brzd na Kawu z750? Např. z nějaký ZX7R?



lepsi brzdic kterej tam padne rovnou asi nenajdes, jinak tam pres redukci pujde nacpat kde co.. temer cokoliv bude lepsi nez ten origo 2pistek.
redukce pro predstavu:

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

22.2.2012 v 14:34 | Nahoru | #34
Kdo byl celá léta zvyklej jezdit na Jawičkách a nebo starších japonskejch strojích a nejen japonskejch tak na nynějších motorkách spíše potřebuje olej na namazání kotoučů.
Ale po pravdě tak pancéřky mám i na FJR a je to přeci jen lepší,akorát už musíš mít o trošku víc citu v prstech.

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

22.2.2012 v 14:38 | Nahoru | #35
S dubovejma deskama neudelate nic....

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

23.2.2012 v 14:49 | Nahoru | #36
Redukce jo? Super nápad, se pokusím nějaké na Ztko najít...
Desky hodlám zkusit lucas srq a jestli to nepomuze, tak pancirky a nebo ty brzdice...
Zed brzdí jako když mi do desek na SV1000 vytekl olej z tlumičů...

1 reakcí na tento příspěvek Pancéřové brzd.hadice vs. normal

23.2.2012 v 14:54 | Nahoru | #37
Zdenek: ta redukce co je na fotce je celkem easy, to omeris, nakresli se to normalne 2D necha se to riznout laserem z nererzu a vysoustruzi se tam ty podlozky... vyrobni cena par stokorun...

kdyz se to dela z jednoho kusu duralu uz je to jinaci orisek:


Naposledy editováno 23.02.2012 14:57:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

23.2.2012 v 15:34 | Nahoru | #38
assassin> ty jo ja bych malem zapomnel. DEKUJI pred nastoupenym forem za kladecku, cos mi vysoustruzil. Paradni prace. Je videt ze jsi modelar

Naposledy editováno 23.02.2012 15:35:10

(reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

23.2.2012 v 15:36 | Nahoru | #39

Dawe02 píše: assassin> ty jo ja bych malem zapomnel. DEKUJI pred nastoupenym forem za kladecku, cos mi vysoustruzil. Paradni prace. Je videt ze jsi modelar



diky, neni zac

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

2.3.2016 v 09:41 | Nahoru | #40
Ještě o něco levnější hadice tady

http://amotodily.cz/...e-0000000000183.html

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

2.3.2016 v 12:24 | Nahoru | #41
No po 4 letech

1 reakcí na tento příspěvek Pancéřové brzd.hadice vs. normal

2.3.2016 v 12:49 | Nahoru | #42
No spíš by bylo dobré udělat anketu, kolik odpůrců gumových hadic ví, že je ta guma uvnitř také opletená
On ten efekt ztvrdnutí páčky po výměně za pancéřové je často dán tím, že se po montáži nalije nová brzdovka a systém se odvzdušní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

2.3.2016 v 13:09 | Nahoru | #43

vilemx píše: No spíš by bylo dobré udělat anketu, kolik odpůrců gumových hadic ví, že je ta guma uvnitř také opletená
On ten efekt ztvrdnutí páčky po výměně za pancéřové je často dán tím, že se po montáži nalije nová brzdovka a systém se odvzdušní.



no opletene... spis je uvnitr zavulkanizovana tkanina - ale ne ocelova - takze nakej rozdil tam byt muze...

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

2.3.2016 v 13:20 | Nahoru | #44
Deset let jsem delal v Japonske firme tak me vzdycky strasne rozesmejou naivni predstavy jak Japonsti inzenyri vi vsechno nejlip. A nebo jak rychle zareagujou a zmeni nejakou specifikaci - nez to protece pres vsechny byrokraticky systemy tak se ten vyrobek uz pet let nevyrabi.

(reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

2.3.2016 v 13:47 | Nahoru | #45

assassin píše: no opletene... spis je uvnitr zavulkanizovana tkanina - ale ne ocelova - takze nakej rozdil tam byt muze...


V některých hadicích je ta tkanina i z kovu. Tím nechci říct, že pancářky jsou vždy zbytečné. Jen naznačuji, že ne vždy jsou nutné pro "zlepšení" brzd. Mnohdy stačí jen odvzdušnění, nová bzrdovka, vyčištění třmenů, promazání čepů a páčky.

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

25.5.2018 v 07:00 | Nahoru | #46
Zdar chlapi,mám Yamahu XJR 1300, 2005 rok. Pancéřové hadičky. Když brzdim,ozve se takový pryžový zvuk...divný... jináč brzdí běžně,oproti gumovým hadickam žádný zázrak... spíš horší...kde může být závada? Díky!

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

25.5.2018 v 11:37 | Nahoru | #47
Destičky, bordel, kotouče, ...? Na hadičky bych to neviděl.

Jinak já dával pancéřový hadičky na auto, 6ks za cca 3000 Kč, s nějakým teflonovým opletem. Brzdy se líp dávkujou a možná zabírají nepatrně rychleji. Myslím, že do provozu to má smysl měnit spíš za starší stock hadičky. Jinak STK by s tím samozřejmě mělo problém, ale spíš si všimnou dobastlených jiných brzdičů než hadiček.

2 reakcí na tento příspěvek Pancéřové brzd.hadice vs. normal

25.5.2018 v 13:53 | Nahoru | #48
pryžové vrzání jsem řešil před dvěma týdny u páčky spojky. Zvenku jsem polil pístek čistým glycerínem a je klid, byla to jen prachovka ale vrzalo to fakt hlasitě.

Naposledy editováno 25.05.2018 13:54:12

(reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

25.5.2018 v 18:59 | Nahoru | #49
se-se> Díky za typ,to by mohlo být ono...ve vysoké rychlosti to samozřejmě neslyším,spíš když dojizdim a používám zároveň spojku... zkusím poladit jak tu píšeš a dám vědět jak jsem dopadl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

25.5.2018 v 22:13 | Nahoru | #50

se-se píše: pryžové vrzání jsem řešil před dvěma týdny u páčky spojky. Zvenku jsem polil pístek čistým glycerínem a je klid, byla to jen prachovka ale vrzalo to fakt hlasitě.

kde se dá koupit glycerin? Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

26.5.2018 v 00:57 | Nahoru | #51

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

26.5.2018 v 02:18 | Nahoru | #52
..nachvilku jsem se lekl ze jsem si spletl forum

Pancéřové brzd.hadice vs. normal

26.5.2018 v 06:21 | Nahoru | #53
Jak se tu již píše, gumová hadička při přehřátí změkne, ovšem má to tu výhodu,že ti dá předem vědět, že už je potřeba zvolnit, což pancéřovka neudělá a zcela najednou bez většího varování se ti propadne pedál či páčka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

27.5.2018 v 18:31 | Nahoru | #54

(reakce na) Pancéřové brzd.hadice vs. normal

27.5.2018 v 21:32 | Nahoru | #55
dewwil> když už budeš nakupovat, doporučuju za jedno poštovný vzít i kyselinu fosforečnou
http://www.fichema.c...selina-fosforecna-75

to je ta látka v cocacole co uvolňuje zarezlý šrouby
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist