globalmoto_kveten





Téma: Jawa 350/634-8
 
27.9.2008 v 10:18
Prosím o informaci, kolik otáček má správně mít šroub na bohatost směsi v základním nastavení? Díky.

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 10:32 | Nahoru | #1
u osmičkového motoru by měl být tuším 1-1,5 otáčky ze zašroubovaného stavu. Mnohem lepší je ale najít vhodné nastavení podle barvy svíček, měly by mít barvu srnčí hnědi Motorka musí jít plynule do otáček, nesmí být v přechodu "zadušená". Ale opravdu doporučuji nastavit podle svíček, protože to je jediná reflexe skutečné bohatosti směsi, při chudé směsi může dojít k zadření

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 10:35 | Nahoru | #2
Díky, potřeboval jsem základní nastavení na odpich. Už si to nepamatuju, je to dlouho, co jsem to dělal a teď jsem si koupil Jawku na blbnutí ma zimu, ale šíleně se dusí, tak asi ta bohatost.

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 10:44 | Nahoru | #3
vyměň ještě vzduchový filtr, to je klasická bolest ojetého motocyklu

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 10:54 | Nahoru | #4
To byl základ, vyčistil jsem karbec, výfuky, filtr, teď mě napadl ještě ventil v nádrži, ten bude zajetelenej tutto.
Je to taková šílená jebka, ale manželka se na tom učí držet těžší mašinu a já jí využiju v zimě, až dostanu depku z motoabsťáku.

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 11:20 | Nahoru | #5
jestli se jí nechce může to být i zapalkem.
šroubek bohatosti bych neřešil podle barvy svíček, protože barvu svíček když už, tak ovlivňuje jen v určitý rozsahu otáček a je tam proto, by pokryl díry při přidání plynu - tak nějak to popisuje dočkal.
ostatně dočkala jestli nemáš, tak si stáhni, je tam o těchle motorech pomalu všechno -
jawamania.info/GetFile.aspx

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 11:30 | Nahoru | #6
Němec> Díky.

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 13:06 | Nahoru | #7
Cobra357> Díky.

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 14:14 | Nahoru | #8
nebo já to dělám třeba podle sluchu - nastavím šroubek, vrknu plynem a když plyn reaguje bez prodlevy je to ok. nebo dočkal popisuje jet na čtyřku 50 a plynule přidávat plyn, při správně nastaveným šroubku bohatosti by měla motorka plynule akcelerovat.
u mě udělal mnohem víc bezkontakt vape, díky němuž se motorka v nízkejch začala chovat mnohem víc kultivovaně

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 15:11 | Nahoru | #9
Němec> Bez dotyk je bezdotyk. Zapalování u Jawy byla vždy největší bolest. Co já jsem se s tím natrápil, hlavně to kladívko pod vačkou. Jak se ten filcík nenamazal správně, furt to bylo osraté olejem.

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 15:28 | Nahoru | #10
Biker15-Vitouš> tři roky zpět jsme koupil nový kladívka, který měly takový vůle, že to prostě nešlo nastavit + jsem měl i prohnutý dynamo i se základovou deskou - takže jsi to nějak nastavil, dotáhnul a bylo to zase jinak. fajn - dojel jsem za klukem, kterej to nastavil během chvíle, jelo to super..ale 50km, pak už to zase stálo za houby. někdo dává starý kladívka ze škodovek, já koupil ten bezkontakt tím jsem sfouknul jak zapalování, tak dobíjení, protože vape SZ 13

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 15:31 | Nahoru | #11
Kolik to stojí, jen ze zvědavosti.

Jawa 350/634-8

27.9.2008 v 17:41 | Nahoru | #12
tehdy jsem za to dával 4500 i s baterkou - SZ 13 je 12V a já měl 6V. na druhou stranu můžeš prodat dynamo s reglerem a cívkama, to už stejně nikdy nebudeš potřebovat

Jawa 350/634-8

29.9.2008 v 09:46 | Nahoru | #13
Zapalování Vape mi vyřešilo spoustu problémů, které byly u klasického kladívkového.

Šroub bohatosti byl 1,5 otáčky.

Měl jsem ji 10 let, 95 tis. km, až do Španělska mě dovezla ve dvou... .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist