globalmoto_kveten





Téma: Co s přední vidlicí???
 
18.9.2008 v 22:47
Ahoj,
potřebuji poradit ohledně přední vidlice na kawasaki KX 250 r.v.98.
Před třemi měsíci jsem nechal dělat kompletní repasi vidlice(nové pouzdra a apod.). Vidlice začala opět téct,ale to se může stát. Ale co mi dělá starosti,je vůle v šavlích. Je to malá vůle,ale nevím jestli to je normální,ale každopádně mě to dost znepokojuje. Čím to může být.
Jsem už vážně zoufalý,děkuji za každou radu.

Naposledy editováno 18.09.2008 22:49:40

Co s přední vidlicí???

19.9.2008 v 07:38 | Nahoru | #1
Pokud jsou dávaná nová pouzdra,tak by vůle neměla být.Ale jestli víš na 100% že tam ty nová pouzdra jsou,tak máš vyjeté trubky.

Co s přední vidlicí???

19.9.2008 v 08:49 | Nahoru | #2
vyjete trubky?? lol

Co s přední vidlicí???

19.9.2008 v 09:55 | Nahoru | #3
frontwheal> Nevím,čenu se směješ Zrovna u postarších motokrosů to není nic vzácného.Pokud někdo jezní delší dobu s tekoucíma tlumičema,tak pouzdro může vydřít venkovní trubku.Možná jsem to blbě napsal.

Co s přední vidlicí???

19.9.2008 v 19:54 | Nahoru | #4

Mysak>Pokud jsou dávaná nová pouzdra,tak by vůle neměla být.Ale jestli víš na 100% že tam ty nová pouzdra jsou,tak máš vyjeté trubky.


Děkuji za radu.Nevíš kde prodávají nové trubky?

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 08:55 | Nahoru | #5
M.Design> jde o venkovní trubky (kluzáky)ty se zvlášť neprodávají.Ale nejdřív se opravdu ujisti,jestli ty pouzdra jsou opravdu nové.Potom by ti asi nezbylo nic jiného,než koupit celé tlumiče jiné.

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 09:38 | Nahoru | #6
Mysak> tak to jsem nikdy neslyšel. Né že by to nebylo fyzicky možný.. ale futra vidlice jsou teflonový, když by se vydřely tak to bude chodit kov na kov a na tý motorce pak nepůjde ani jezdit, prostě vidle se zadřou. Na kluzných trubkách je chrom, tvrdá tenká vrstvička (x setin mm??) a ten když by někdo dokázal sedřít tak to bude na první pohled vidět.
Na takový motorce by se v terénu neudržel ani Carmichael :)

Jinak ty kluzáky se samozřejmě zvlášť prodávají, ale Design psal že je jejich povrch ok.

Jestli to je tak jak psal PetrTM, že jsou spodní lůžka futer vymačkaný (což je teda taky extrém :) tak by to chtělo nějak řešit ty.. oprava asi jedině vysoustružením a vyvložkováním..? Fakt nevím, neslyšel sem o tom nikdy.

Každopádně bych si napřed ověřil jestli to je doopravdy tím. (vizuálně zkontrolovat lůžko toho futra a proměřit je, podle mě když bude vymačkaný tak nebude dokonale kruhový.
Jinak nějaká vůle je normální.

Ještě můžeš vyzkoušet vyleštění chromových noh a použít tříbřitový gufera AllBalls a samozřejmě je pečlivě namontovat. (nahoře nasadit přes kondom nebo přes pásku aby se nestrhly břity)

A samozřejmostí je správná montáž předního kola, na straně matice osu stáhnout, na druhé straně nechat povolenou, zapérovat s řidítkama ať se to usadí a pak utáhnout svorky osy i na druhý straně.

A používat neopreny a důkladně je stáhnout páskama, aby se na kluzák nedostal bordel. Na straně kotouče je dobrý udělat nějakej chránič aby kotouč neopren neprodřel.

Naposledy editováno 20.09.2008 09:44:18

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 09:42 | Nahoru | #7
Jo a ještě mezi guferem a spodním futrem je kovová podložka - ta musí být rovná (placatá), jinak bude tlačit na břity gufera.
Takže kdyžtak potunit kladivem

Naposledy editováno 20.09.2008 09:42:54

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 10:26 | Nahoru | #8
Vespa> Pouzdra mají pouze teflonovou vrstvu na třecí straně.Když tahle vrstva zmizí(což se stává právě když někdo jezdí déle s tekoucím tlumičem)Tak to jde na horním futru(u USD což KX rok 98 má) kov na kov a opravdu se může v extrému tek kluzák uvnitř vydřít. že by se prodávaly kluzáky zvlášť jsem ještě opravdu neviděl.Trubky ano,ale kluzáky?

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 10:37 | Nahoru | #9
Mysak> jo ahá, ty myslíš to horní futro! Já jsem právě myslel že mluvíš o spodním a o "trubce". To mě nenapadlo, to by bylo drsný. Ale to by mělo taky jít zjistit vizuálně, ne?
Já ve svých mám tu vnitřní plochu dokonale hladkou a dokonce myslím že i s nějakou povrchovou úpravou, takže jestli tam Design má nějaký škrábance.. A kromě toho by se ta vidle pak zasekávala, ne? protože vydřená by nebyla stejně po celým zdvihu ale "soudkovitě". Jestli to je tak tak fakt pomůže jen výměna vidlice.. Ale myslím že aby takhle zničil vidli musí být člověk fakt echt prase :)) protože jak se naruší pouzdra tak se na tom pak prakticky nedá jezdit, já jsem měl svoje jen lehce načatý a bylo to znát strašně, prostě vidle nefungovala.

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 10:56 | Nahoru | #10
Vespa> Je to opravdu už v extrému,ale u těch starších motokrosů už jsem to viděl.Je to poznat okem,ale pokud píše,že je nechával dělat,tak bych opravdu nejdřív ověřil jestli tam ty nový pouzdra opravdu jsou.Na té vnitřní straně kluzáku myslím žádná povrchová úprava není (alespoň většinou).
Ten tlumič by měl špatný chod,ale že by se vysloveně zasekával to asi ne.To už by asi muselo být opravdu moc.

Naposledy editováno 20.09.2008 10:59:06

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 12:31 | Nahoru | #11
Mysak> pravda, tak díky za osvětu
A kdyby tam Designovi servisák nový futra nedal tak bych se ani moc nedivil, mě už párkrát taky odrbali.
Podle mě první krok by mělo být porovnání se "zdravou" KX stejnýho typu, a jestli ten vakl a chod bude rozdílnej tak to leccos napoví

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 13:08 | Nahoru | #12
Vespa> Jojo,rozebrat a prohlídnout.Tohle je i okem jasný.

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 16:50 | Nahoru | #13
Vím že se nedá nikomu věřit,ale ten chlapík je docela férový. Starý pouzdra mi dal s sebou do krabičky.
Asi jí rozeberu a mrknu se na to. Stačí tedy odšroubovat horní uzávěr šavle(tam kde je štelovací šroubek). Pak abych dostal šavli od sebe tak si musím vyrobit nejaký speciální oříšek?

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 16:55 | Nahoru | #14
Kde by jste mi doporučily koupit materiál na kompletní repas?

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 17:43 | Nahoru | #15
Kawa r.v. 98 ma vidlici jednokomorovou nebo dvoukomorovou?

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 17:54 | Nahoru | #16
Chlapi co máte Kawu,můžete mi u vaší mašiny změřit pruměr kluzáku(trubky)?

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 18:00 | Nahoru | #17
M.Design> Pouzdra pokud budeš potřebovat bych radil koupit originál.Gufer se prodává mraky jako druhoška.Pokud ty kluzáky budeš mít vydřené,tak to uvidíš okem.

Co s přední vidlicí???

20.9.2008 v 20:31 | Nahoru | #18

Mysak>M.Design> Pouzdra pokud budeš potřebovat bych radil koupit originál.Gufer se prodává mraky jako druhoška.Pokud ty kluzáky budeš mít vydřené,tak to uvidíš okem.


Asi koupím tu sadu na kterou tady Vespa napsal odkaz:
http://www.motoline....&products_id=999

První musím zjistit jaký mají kluzáky(trubky) u Kawi průměr.

Co s přední vidlicí???

16.6.2009 v 21:32 | Nahoru | #19
Narazil jsem na tohle starší vlákno. Mám Kawu KX 250 2002 a pustil jsem se do vidlí. Poraďte mi jak se do nich dostanu ze spodní strany. Koupil jsem nové futra a ostatní pičovinky a chci ti vyměnit všechno. Ze shora jsem to pochopil a rozhodil, ale co spodkem?
Díky všem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist