Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??
Ruck>pascal> No prostě jste to vy kluci slovenský pěkně odflákli - nepokoušej se to tady obhájit ! ! !
Nebo myslíš že má Suzuki každý budíky jiný???
Prej postup montáže..pche
Postup monáže to mi taky hlava nebere. Kámoš na to koukal v sobotu a pak se mě zeptal jestli to je na jednu nebo na dvě jiné motorky ty lešení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??
No každopádně si nikdo kdo čte tohle vlákno snad od nich nic neobjedná a nebude pak zklamanej