globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Scháním manuál k ER 6n
 
16.9.2008 v 11:21
kdo poradí na co je červená kontrolka na palubce označená jako "F1"

Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 11:31 | Nahoru | #1
Pokud svítí je něco špatně se vštřikováním...zajeď do servisu oni by měli mít čtečku, která poví o jakou jde přímo závadu.

Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 11:36 | Nahoru | #2
F1 znamená, že jezdíš strašně moc rychle a jízda se spíš rovná vozům F1 lol
Není to FI? Mělo by se nejspíš jednat o nějakou závadu, jak píše zawistivka

Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 11:46 | Nahoru | #3

PremeT>F1 znamená, že jezdíš strašně moc rychle a jízda se spíš rovná vozům F1 lol
Není to FI? Mělo by se nejspíš jednat o nějakou závadu, jak píše zawistivka



Jo to jsem zapomněla napsat, že ne Fjedničky ale FI...

Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 12:55 | Nahoru | #4
To je vstřikování. Pokud nezhasne když nastartuješ tak je něco špatně

Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 12:56 | Nahoru | #5
A nebo spiš než nastartuješ...

Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 12:58 | Nahoru | #6
FI signalizuje spuštění čerpadla po zapnutí klíčku, startovat by se mělo jak to zhasne a normálně by to svítit nemělo. Je to takový to zrychlený natažení benzínu do stříkačky, aby se zaplnila, než začne dávat do válců. Jestli ti to svítí při jízdě, bude něco se stříkačkou. Šacoval bych to na nějakou netěsnost a přisávání vzduchu. Pokud na ní jde něco dotahnout, udělej to, jinak se do ní moc nepouštěj. Servis je jistota, můžeš toho posrat mnohem víc.
Gal

Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 13:01 | Nahoru | #7
Gal>
Přesně tak... Popsáno do detajlu

1 reakcí na tento příspěvek Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 13:45 | Nahoru | #8
A tzv. sere se na ER6 ještě něco?

Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 14:53 | Nahoru | #9
Pokud vim tak nic ( z vlastní zkušenosti)

Scháním manuál k ER 6n

16.9.2008 v 15:03 | Nahoru | #10
Jo - je to stav vstřikování (něco je špatně). Odhaduji to na tlak benzínu na sání vstřikovacího čerpadla (aby nešlo na sucho a nezadřelo se).
Ta kontrolka F1 mi zůstala svítit jen jednou, když si mašinka ustlala a chcípla. Postavil jsem ji a zmáčknul startér - a nic. Vůbec to nezačalo startovat. Při tom jsem si všimnul, že tahle kontrolka svítí. Vypnul jsem zapalování, zapnul - proběhlo obvyklé rozsvícení a pozhasínání kontrolek - a hlavně se ozvalo zabzučení čerpadla - ztichnutí - a startovalo to normálně.

Nejjednodušší by bylo zajet do servisu, nebo tam zkusit aspoň zavolat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Scháním manuál k ER 6n

15.9.2009 v 19:24 | Nahoru | #11

zawist>A tzv. sere se na ER6 ještě něco?

po dvou sezonách vše bez poruch . Letos zatím 12 000 km , jen benzín olej a gumy.

(reakce na) Scháním manuál k ER 6n

15.9.2009 v 19:32 | Nahoru | #12

tepna>po dvou sezonách vše bez poruch . Letos zatím 12 000 km , jen benzín olej a gumy.



jako u většiny motorek...

(reakce na) Scháním manuál k ER 6n

21.9.2009 v 16:07 | Nahoru | #13

tepna>po dvou sezonách vše bez poruch . Letos zatím 12 000 km , jen benzín olej a gumy.



Olej nežere. Nic se nes..e.
Ale po 12 tisících je zadní guma pryč. Asi nějaká závada
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist