Jelikož je hafo výrobců a já se v tom moc neorientuju,tak si nechám poradit od zasvěcenejch...
Nejlépe,když seřadíte jednotlivý výrobce od nejlepšího po nejhoršího+můžete napsat osobní zkušenost...
Teď z hlavy mě napadaj: Givi,Nonfango,Kappa,Hepco&Becker,Nayka,nevim jestli dělá něco Oxford atd...
Pokud by měl někdo po ruce něco konkrétně na Busu vč nosičů kufrů,hoďte odkaz.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Kufry na moto-kvalita jednotlivých výrobců?
Mám teď možnost koupit použitou sadu 3 kufrů od Nonfanga,ale někde jsem četl,že kvalita nic moc...
[img] nebo 3-kufry od Givi...
[img] se mi dávat deseti tisíce za nový vč. nosičů,když to použiju tak 2x do roka...
Naposledy editováno 04.09.2008 14:49:48
Jinak bracha ma Kappu (typ nevim, ale je to system Monolock) a je na ni videt trochu horsi zpracovani - tensi plast a mensi nosnost, ale to prisuzuju tomu Monolocku (obecne levnejsi kufry) nez Kappe.
RadoTP> zkontroluj tesneni kufru, kdyztak jde koupit nove od dovozce
ST3> Na vlastni kuzi jsem je nevidel, ale pred casem jsem videl kufr "Givi" i s logem v inzeratech na motorkarich, ale podle fotky se mi zdal trochu divnej, tak jsem patral a byla to napodobenina, protoze v detailech byl jiny, smejd plotna a takovy kufr Givi na svych strankach nemelo.
P.S. co se týká busy tak to ale netuším co a jak dělají :(
Jinak nejdřív mrkni, jaký se dělají nosiče na Busu...
Naposledy editováno 04.09.2008 14:52:23
roman111>Mam Givi Maxia E50 druhym rokem, kupoval jsem ho pouzity a vsechno bez problemu. Urcite do nej netece, tesni dobre. Naopak premyslim ze do nej udelam ze spoda malou dirku, protoze kdyz je hodne teplo, udela se v kufru podtlak a jde spatne otevrit.
Jinak bracha ma Kappu (typ nevim, ale je to system Monolock) a je na ni videt trochu horsi zpracovani - tensi plast a mensi nosnost, ale to prisuzuju tomu Monolocku (obecne levnejsi kufry) nez Kappe.
RadoTP> zkontroluj tesneni kufru, kdyztak jde koupit nove od dovozce
ST3> Na vlastni kuzi jsem je nevidel, ale pred casem jsem videl kufr "Givi" i s logem v inzeratech na motorkarich, ale podle fotky se mi zdal trochu divnej, tak jsem patral a byla to napodobenina, protoze v detailech byl jiny, smejd plotna a takovy kufr Givi na svych strankach nemelo.
můžeš mi nějak objasnit,jaký tedy existujou upevnění(zacvaknutí na plotně) a jakou to má souvislost s kvalitou,nosností a odolností na případné vyvyklání(vzniku vůle v usazení především hlavního kufru)?
To maj všichni výrobci úchyty na plotně řešený umělou hmotou,jak jsem viděl?(myslim ty zobáčky,do kterých se kufr zasouvá).
Samotný zacvakávací mechanismus do plotny se dělá taky plastovej?,nebo je nějakej z výrobců kvalitou jak kufrů a jejich síly materiálů + systému upevnění na plotně,oproti ostatnim na špici?
Edit: K tomu čínskýmu - z motorky ho sundavám akorát při mytí, kdybych ho měl sundavat často, byl bych na*ranej protože na plotnu Givi nepasuje moc dobře - musel jsem ho podložit pružnou hmotou a při nandavání to vyžaduje trochu trpělivosti i síly. Ale vzhledem k tomu, že jsem ho koupil zánovní za litr, jsem s ním spokojenej. Foto v profilu.
Naposledy editováno 04.09.2008 15:24:52
mari> Givi i Kappa jsou prej jedna tovarna. Kappa dela levnejsi kufry a jsou to snad stare modely, co Givi uz nedela. Obe znacky pouzivaji v podstate 4 systemy uchyceni - Monokey, Monolock, nove tvarovane bocni kufry (spec. drzaky s oznacenim PLX) a pak par spec. drzaku asi na starsi kufry (nevim). Monolock kufry jsou levnejsi, prodavaji se s plotnou, maji mensi nosnost a jsou jen jako topcase. Monokey jsou drazsi kufry, prodavaji se bez plotny, maji vetsi nosnost a jsou jak pro topcase (s prislusnou plotnou), tak na boky (postrani drzaky jsou Monokey).
Jake maji uchyceni jini vyrobci nevim, nezajimal jsem se. Ale na kufrech je to asi vsechno plastove a na strane drzaku je to bud plast a nebo kov - postrani jsou kov a plotnu na top muzes koupil jak plast tak kov.
Ja mam jako top tu Maxii E50, mam ji tam porad a obcas vezu klidne 10kg a zatim vse bez problemu a plotnu mam plastovou, takze bych se toho nebal. Hlavne nekupuj zadne kopie Givi za 1500,- apod, ty lidem na stranach upadly po par km (viz jinde na foru), jedine pouziti jako top (mel jsem a vydrzel i 180km/h, ale prazdnej), na Busu bych ho ale nedaval. Na plotnu Givi moc dobre nepasuje (viz. prispevek od Piwella), je treba podlozit - predchozi majitel na nej zespotu prilepil kus gumy a pak to slo.
Zacvakavaci mechanismus (zamek) je na strane kufru kovovej a na strane plotny dle materialu plotny.
Za kvalitu se povazuje Givi, ale Kappy bych se taky nebal. Ale bral bych radeji monokey nez monolock. Ostatni znacky nevim.
Tady mas monolock plotnu: http://www.givi.it/...cessori.asp?CO_ID=91
A tady monokey: http://www.givi.it/...cessori.asp?CO_ID=92
A tady ty tvarovany postrani kufry: http://www.givi.it/...?cat=404&lang=en
Jinak na givi.cz byly driv dostupne dokumenty, kde sis nasel jake drzaky Givi pro tvoji masinu dela. Zpusobu uchyceni 3 kufru je vic - monorack (pro topcase) + postrani drzaky; postrani drzaky + "adapter" pro uchyceni topcase; wingrack. Jinak pokud nechces mit "osklive" postrani drzaky na motce porad, mrkni na SWMotech, maji je lehce sundavaci, ale zase drazsi.
Jinak ty držáky Wingrack 2 jsou z nějaký hliníkový slitiny, včetně horní plotny.
roman111>mari> jen pro zajimavost, za kolik mas moznost koupit ty kufry Nonfango a Givi?
ty Nonfanga za cca 5-6000,- vč nosiče(ten je ale na jinou motorku,buď bych to předělal,nebo bych koupil prostě jinej)
a ty Givi za cca 6-7000Kč,tam zatim čekám na odpověď,je možný,že už jsou pryč.
Ale designově se mi k tý motorce takhle podle fotky zdají lepší ty Nonfanga,ty Givi ,hlavně ty postraní mi přijdou už moc objemný a ten tvar,taky nic moc aerodynamickýho...
je k nim tahle sada,ale ta je mi zřejmě na prd...
[img]
Naposledy editováno 04.09.2008 17:17:16
1 reakcí na tento příspěvek Kufry na moto-kvalita jednotlivých výrobců?
[img] hlavní kufr už jsem si nosič několikrát dělal,na GSX 600F a pak na RF900(to jsem zrobi dokonce na rychlo před odjezdem na sraz,dnes to nějak nedokážu pochopit,ale držel ja židovská víra a nevypadalo to zle... lol )
[img] přeci ale plasťáky jsou uzamykatelný,což je určitá výhoda...
Naposledy editováno 04.09.2008 17:54:00
Ta montazni sada Givi co jsi poslal ti mozna neni naprd. Vypada jako Givi Wingrack, ale je mozne ze to neni od Givi, protoze na sobe nema napisy, coz Wingrack ma. Kazdopadne bys k tomu dokoupil jen montazni sadu (trubky na prichyceni k tve motce) pokud se k tve motorce prodavaji a nebo jestli tam pasuji univerzalni.
roman111>mari> Nevim no, me se zase vic libi ty Givi. Nevim jaky objem maji ty Nonfanga, ale ty Givi mas 50l + 2x40l.
Ta montazni sada Givi co jsi poslal ti mozna neni naprd. Vypada jako Givi Wingrack, ale je mozne ze to neni od Givi, protoze na sobe nema napisy, coz Wingrack ma. Kazdopadne bys k tomu dokoupil jen montazni sadu (trubky na prichyceni k tve motce) pokud se k tve motorce prodavaji a nebo jestli tam pasuji univerzalni.
jenže mě z praktickýho hlediska přijde lepší mít samostatnej nosič z. kufru + k tomu extra boční držáky na kufry, než Wingrack,nebo jak se tomu centrálnímu nosiči,kterej musí zůstat celej pohromadě nandanej na motorce říká a z mého pohledu se taková věc na sportovně "cestovní" motorku ani moc nehodí...
,ale to je otázka vkusu
Takhle samostatně můžeš mít buď jen topcase,nebo jen boční kufry,nebo oboje a nebo to můžeš kombinovat s textilníma bočníma brašnama,prostě je to variabilnější...
Naposledy editováno 04.09.2008 19:52:28
Kufry maj těsnění,zatím do nich neteče na 100% (jsou nové)
Držáky jsou na bajonety (rychlo sundavací) ale doporučuji jeden pár zamikacích bajonetů,jinak ti to ukradnou i s kuframa.
Mam s nima nacestováno 3500km a jsem spokojen.
Scháněl jsem a poptával stejně jako ty. A takhle to dopadlo(přikládám foto) 128 l úložného prostoru.
Naposledy editováno 13.09.2008 23:57:51