Naposledy editováno 11.08.2008 14:57:43
Tim nejak nechci snizovat Afriku, jen proste konstatuju, ze je rozdil v cene a ze kvalita S.Tenerky je stejne dobra. Je to dany asi vetsi poptavkou po Afrikach, proto ta cena. ( Bude to asi neco jako u aut VW Golf )
Naposledy editováno 13.08.2008 23:00:34
dedekdr>... Jinak XLV je fakt zajimavej stroj osobne jsem videl uz 3 a fakt docela hezky.... Akorat uz od oka je to i proti africe tezkej tank.. XLVecka jsou dost casto k videni na srazech Afrik...
Tak to tedy nevím ...
XLV750 má suchou hmotnost 195kg - Africa 206kg
XLV nemá žádný (vodní) chladiče a kapoty, na předku jen 1 kotouč, sice má robustnější rám a 2 vejfucky, ale ten jedinej vejfuck u XRV vydá svou vahou za oba menší u XLV.
Jediný, v čem by mohlo XLV vypadat těžkopádně je ten kardánek...
http://www.motorcycl...nda/honda_xlv750.htm
lol
Tady ve městě maj kámoši oba typy kobyl co zvažuješ v luxusním stavu a dalo by se domluvit testovací jízda tak se kdyžtak vozvi
PS: já zkusil osobně obě a na dálkový cestování s převahou asfaltu bych losoval yamahu - pořizovačka je velice rozumná a to že pápne o litr ropy víc na sto než afrika de motoricky sakramentsky cejtit na asfaltu deluxe parník, polňačku aji šotolinu to zvládne napohodu ale na hardcore off už to není
...každá mám své výhody i nevýhody - XTZ třeba vyšší výkon, XRV zase lepší rám,... a takhle by jsme mohli pokračovat. Prostě se na tom musíš povozit a pak si vybereš
Naposledy editováno 18.09.2008 21:21:10