globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pro zastánce 2T
 
3.8.2008 v 13:57
Za víkend jsem najezdil na svém čtyřtaktním stroji 360km bez přepnutí na rezervu...čili motorka spálila necelých 9l paliva (stále ještě jede)
z toho mi vychází spotřeba 2,5l/100km.Která bude ve skutečnosti ovšem ještě níže(až přepnu na rezervu tak jí sem dopíšu).
Celá jízda silnice I. a II. třídy, rychlostní průměr cca 60km/h.Mimo město jsem jezdil 90, ve městě 50-60.

Hm?

Pro zastánce 2T

5.8.2008 v 21:05 | Nahoru | #151
Stana.k.> nechceš mi přeložit o co přesně se tam jedná :o sem na tom s tou angličtinou fakt bídně :\ jediný co sem postřeh tak je to o 2T a ten motor je nějakej zvláštní

Pro zastánce 2T

5.8.2008 v 21:07 | Nahoru | #152
no pokud dojde,tak no problém,ale vrtochy dodavatele neovlivím...

Pro zastánce 2T

5.8.2008 v 21:13 | Nahoru | #153
prackarr> to věřim když tak zejtra pošli to co budeš mít

Pro zastánce 2T

5.8.2008 v 23:14 | Nahoru | #154
Colt> Asi máš díru v nádrži :) Mě to chlastá kolem 10 l/100 km, jímá mě hrůza, kdyby to bylo ve 2T tak to asi neuživim, tak gratuluju všem, co jim to jezdí za litr na sto, jed dodám, že mě jezdí kolo zadarmo.. :)

Pro zastánce 2T

5.8.2008 v 23:21 | Nahoru | #155

maras>Otec jezdil na DT za 3.5 litru..ale je fakt že musím připočíst olej no. Takhle levně s 2T se jet nedá


Já mám sekačku a na 1,5 l posekám celou zahradu.. :)

Pro zastánce 2T

5.8.2008 v 23:28 | Nahoru | #156
Dave81> hm a je to 4Takt

Pro zastánce 2T

6.8.2008 v 09:22 | Nahoru | #157
http://invenvo.wordp...s-two-stroke-engine/

No, tady vpodstatě píšou, že je to 2T se čtvercovým pístem, má ještě lepší poměr výkon/váha ve srovnání s dnešními 2T, a že produkuje výrazně nižší emise než dnešní 2T kvůli lepšímu využití spalování a nějaké regulaci dávkování oleje.

Naposledy editováno 06.08.2008 09:23:52

Pro zastánce 2T

6.8.2008 v 10:09 | Nahoru | #158
ja jsem si to prelozil jenom pres google a taky sem se takhle nejak neco docetl

Pro zastánce 2T

6.8.2008 v 10:58 | Nahoru | #159

PosMiros>Dave81> hm a je to 4Takt


No taky to moc rychle nejezdí ......

Pro zastánce 2T

6.8.2008 v 14:08 | Nahoru | #160

Dave81>PosMiros>Dave81> hm a je to 4Takt
No taky to moc rychle nejezdí ......



lol lol lol

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 10:29 | Nahoru | #161
Jak já ten pohled miluju....
[img]

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 11:14 | Nahoru | #162
Pořádný 4T nemá ventilové pružiny

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 11:56 | Nahoru | #163

NickSlaughter>Pořádný 4T nemá ventilové pružiny


Pořádný 4T hlavně nemá 125 ccm

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 12:13 | Nahoru | #164

NickSlaughter>Pořádný 4T nemá ventilové pružiny

a když už tak aspoń 4 ventily nebo lépe 5

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 12:20 | Nahoru | #165
[quote]Bago>Jak já ten pohled miluju....
[img] tak často opravuješ?? :)

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 12:21 | Nahoru | #166
Bago> Tak to je první rozumnej názor

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 12:27 | Nahoru | #167

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 12:38 | Nahoru | #168
Dave81> Ventilové vůle jsou předepsané kontrolovat po 4000km
no co...hodinka práce

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 13:14 | Nahoru | #169

Bago>Dave81> Ventilové vůle jsou předepsané kontrolovat po 4000km
no co...hodinka práce


4000 km??? Já se v těhle strojkách do hodin moc nevyznám, prskavku sem měl vždycky 2T, ale 4tis. mi přijde sakra málo na motorku, na který by se mělo hlavně jezdit. Beru to u nějakýho soutěžáku, ale....

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 13:35 | Nahoru | #170
ventily stacej serizovat po 10tis km Pohled je to uzasnej, takovej zazitek ti 2T nikdy nemuze doprat

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 13:49 | Nahoru | #171

Pohled je to uzasnej, takovej zazitek ti 2T nikdy nemuze doprat



co je na tom úžasnýho?? jakýsi kovový hebla :o lol to radši tu hodinku projezdím

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 15:19 | Nahoru | #172

Lion>Pohled je to uzasnej, takovej zazitek ti 2T nikdy nemuze doprat

co je na tom úžasnýho?? jakýsi kovový hebla :o lol to radši tu hodinku projezdím

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 19:32 | Nahoru | #173

Dave81>Bago>Dave81> Ventilové vůle jsou předepsané kontrolovat po 4000km
no co...hodinka práce
4000 km??? Já se v těhle strojkách do hodin moc nevyznám, prskavku sem měl vždycky 2T, ale 4tis. mi přijde sakra málo na motorku, na který by se mělo hlavně jezdit. Beru to u nějakýho soutěžáku, ale....


Já to dělám podle návodu.A upřímně...pro mě to znamená seřizovat 2x za sezónu...a to mě fakt netrápí

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 21:54 | Nahoru | #174

Bago>Dave81>Bago>Dave81> Ventilové vůle jsou předepsané kontrolovat po 4000km
no co...hodinka práce
4000 km??? Já se v těhle strojkách do hodin moc nevyznám, prskavku sem měl vždycky 2T, ale 4tis. mi přijde sakra málo na motorku, na který by se mělo hlavně jezdit. Beru to u nějakýho soutěžáku, ale....
Já to dělám podle návodu.A upřímně...pro mě to znamená seřizovat 2x za sezónu...a to mě fakt netrápí


jen nekecej určitě tě to sere že ten sráč musíš zase rozebrat lol

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 21:58 | Nahoru | #175
este k tematu ?? sice pekna spotreba ale taky kvuli ty rychlosti mam 2T .. 50 by me fakt nebavilo jezdit :D kazdej snad vi ze 2T jede a 4T nezere ;)

Pro zastánce 2T

7.8.2008 v 23:21 | Nahoru | #176
Pro zastánce 4T: S mojí 125 2T sem ujel 60km za 8 až 9 litrů...(kombinace terén/silnice), ale narozdíl od baga a bodobných lofasů sem měl krásně vytahané ruce a blažený pocit u srdce. lol Možná až přestaneš jezdit na spotřebu a počítat,počítat kolik si ujel na jeden litr, tak z té jízdy budeš taky něco mít... Pomož si sám. Nemám nic proti 4T ale ty tvoje keci by sis už mohl nechat. A abys nebrblal, tak sem taky měl 125 4T, tak zkus konečně pochopit, že každému prostě vyhovuje něco jiného.

Pro zastánce 2T

8.8.2008 v 07:23 | Nahoru | #177

PosMiros>Bago>Dave81>Bago>Dave81> Ventilové vůle jsou předepsané kontrolovat po 4000km
no co...hodinka práce
4000 km??? Já se v těhle strojkách do hodin moc nevyznám, prskavku sem měl vždycky 2T, ale 4tis. mi přijde sakra málo na motorku, na který by se mělo hlavně jezdit. Beru to u nějakýho soutěžáku, ale....
Já to dělám podle návodu.A upřímně...pro mě to znamená seřizovat 2x za sezónu...a to mě fakt netrápí
jen nekecej určitě tě to sere že ten sráč musíš zase rozebrat lol



Moje řeč, já měl vždycky motorku k tomu abych na ní jezdil, ne abych se v ní vrtal, nebo řešil, kolik to žere...

Pro zastánce 2T

8.8.2008 v 10:32 | Nahoru | #178

zele>Pro zastánce 4T: S mojí 125 2T sem ujel 60km za 8 až 9 litrů...(kombinace terén/silnice), ale narozdíl od baga a bodobných lofasů sem měl krásně vytahané ruce a blažený pocit u srdce. lol Možná až přestaneš jezdit na spotřebu a počítat,počítat kolik si ujel na jeden litr, tak z té jízdy budeš taky něco mít... Pomož si sám. Nemám nic proti 4T ale ty tvoje keci by sis už mohl nechat. A abys nebrblal, tak sem taky měl 125 4T, tak zkus konečně pochopit, že každému prostě vyhovuje něco jiného.


souhlas taky sem měl 4T a naučil jsem se na něj jezdit ale pak už byl čas trochu postoupit

Pro zastánce 2T

8.8.2008 v 10:34 | Nahoru | #179
PosMiros> už to došlo?

Pro zastánce 2T

8.8.2008 v 10:35 | Nahoru | #180
prackarr> ano pane dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist