z toho mi vychází spotřeba 2,5l/100km.Která bude ve skutečnosti ovšem ještě níže(až přepnu na rezervu tak jí sem dopíšu).
Celá jízda silnice I. a II. třídy, rychlostní průměr cca 60km/h.Mimo město jsem jezdil 90, ve městě 50-60.
Hm?
No, tady vpodstatě píšou, že je to 2T se čtvercovým pístem, má ještě lepší poměr výkon/váha ve srovnání s dnešními 2T, a že produkuje výrazně nižší emise než dnešní 2T kvůli lepšímu využití spalování a nějaké regulaci dávkování oleje.
Naposledy editováno 06.08.2008 09:23:52
Bago>Dave81> Ventilové vůle jsou předepsané kontrolovat po 4000km
no co...hodinka práce
4000 km??? Já se v těhle strojkách do hodin moc nevyznám, prskavku sem měl vždycky 2T, ale 4tis. mi přijde sakra málo na motorku, na který by se mělo hlavně jezdit. Beru to u nějakýho soutěžáku, ale....
Dave81>Bago>Dave81> Ventilové vůle jsou předepsané kontrolovat po 4000km
no co...hodinka práce
4000 km??? Já se v těhle strojkách do hodin moc nevyznám, prskavku sem měl vždycky 2T, ale 4tis. mi přijde sakra málo na motorku, na který by se mělo hlavně jezdit. Beru to u nějakýho soutěžáku, ale....
Já to dělám podle návodu.A upřímně...pro mě to znamená seřizovat 2x za sezónu...a to mě fakt netrápí
Bago>Dave81>Bago>Dave81> Ventilové vůle jsou předepsané kontrolovat po 4000km
no co...hodinka práce
4000 km??? Já se v těhle strojkách do hodin moc nevyznám, prskavku sem měl vždycky 2T, ale 4tis. mi přijde sakra málo na motorku, na který by se mělo hlavně jezdit. Beru to u nějakýho soutěžáku, ale....
Já to dělám podle návodu.A upřímně...pro mě to znamená seřizovat 2x za sezónu...a to mě fakt netrápí
jen nekecej určitě tě to sere že ten sráč musíš zase rozebrat lol
PosMiros>Bago>Dave81>Bago>Dave81> Ventilové vůle jsou předepsané kontrolovat po 4000km
no co...hodinka práce
4000 km??? Já se v těhle strojkách do hodin moc nevyznám, prskavku sem měl vždycky 2T, ale 4tis. mi přijde sakra málo na motorku, na který by se mělo hlavně jezdit. Beru to u nějakýho soutěžáku, ale....
Já to dělám podle návodu.A upřímně...pro mě to znamená seřizovat 2x za sezónu...a to mě fakt netrápí
jen nekecej určitě tě to sere že ten sráč musíš zase rozebrat lol
Moje řeč, já měl vždycky motorku k tomu abych na ní jezdil, ne abych se v ní vrtal, nebo řešil, kolik to žere...
zele>Pro zastánce 4T: S mojí 125 2T sem ujel 60km za 8 až 9 litrů...(kombinace terén/silnice), ale narozdíl od baga a bodobných lofasů sem měl krásně vytahané ruce a blažený pocit u srdce. lol Možná až přestaneš jezdit na spotřebu a počítat,počítat kolik si ujel na jeden litr, tak z té jízdy budeš taky něco mít... Pomož si sám. Nemám nic proti 4T ale ty tvoje keci by sis už mohl nechat. A abys nebrblal, tak sem taky měl 125 4T, tak zkus konečně pochopit, že každému prostě vyhovuje něco jiného.
souhlas taky sem měl 4T a naučil jsem se na něj jezdit ale pak už byl čas trochu postoupit