Není zbytečné stříkat řetěz drahým sprejem, který na něm vydrží jen do prvního brodu? Nebo proto je ten sprej tak drahý, že na řetězu vydrží i po projetí bažinou?
Mažu poctivě po každé vyjížďce. Takže neřeším to, jestli mi vydrží 600Km, ale spíš jestli vydrží 50km v prachu a blátě.
ýbrc>Klasika>Vespa> Hlavně prý WD-40 obsahuje velké procento vody, ač se to nezdá....
No vidím, že je to poměrně složitá alchymie. Asi zůstanu u offroad sprejů a výměny řetězovky jednou za sezonu...
No hlavně WD 40 tu vodu na sebe váže doporučuje se na odvodnění el instalace třeba protože je nevodivej,takže na řetěz to asi není to pravy a navíc tam nevydrží,ale věřím že umí uvolnit zarezlý články
včera sem dal na motardu enduro vložku po poli ,mažu motulem chain lube race je bílej a lepí takže na polnačku o ničem
Pochpitelně, že je to o ničem. Čti příště návod! Je to stejnej nesmysl použít lepivej silniční sprej do prachu nebo bahna, jako obout krosku do silniční gumy . Nebo ji obouváš?
Naposledy editováno 02.08.2008 10:00:06
protoze to je napsany na krabici
nevim, cetl jsem ze to lepta o-kr a ze se tam pak dostane svinec a vydira se to, jinde jsem cetl ze se olej dostane pod o-kr a tam degraduje kvalitni vazelinu..
jak to je v praxi nevim, kazdopadne kdyz mam napsano ze mam lejt do motorky syntetiku tak tam leju syntetiku, stejne tak kdyz mam napsano ze nemam lejt na retez olej tak ho tam neleju..
kvalitni o-kr stoji 2litry, sprej 130 korun.. co na to rict, co je lepsi- znicit retez za 2litry nebo usetrit 100 korun na spreji?
alesmoto>ýbrc>Klasika>Vespa> Hlavně prý WD-40 obsahuje velké procento vody, ač se to nezdá....
No vidím, že je to poměrně složitá alchymie. Asi zůstanu u offroad sprejů a výměny řetězovky jednou za sezonu...
No hlavně WD 40 tu vodu na sebe váže doporučuje se na odvodnění el instalace třeba protože je nevodivej,takže na řetěz to asi není to pravy a navíc tam nevydrží,ale věřím že umí uvolnit zarezlý články
včera sem dal na motardu enduro vložku po poli ,mažu motulem chain lube race je bílej a lepí takže na polnačku o ničem
Pochpitelně, že je to o ničem. Čti příště návod! Je to stejnej nesmysl použít lepivej silniční sprej do prachu nebo bahna, jako obout krosku do silniční gumy . Nebo ji obouváš?
ale já se tomu přece nedivím jen jsem to konstatoval ,návody nečtu ty jsou jen pro zbabělce lol
no on motard je tak trošku kroska se silničníma gumama
ja na to flakam sprej od motulu, kterej ma na sobe primo oznaceni ze je na o-kr.. retez nikdy nemyju wapkou a mazu po kazdej vyjizdce..
najtuju na rozete, jeden drzi na druhej strane velky kladivo a pomalu opatrne to zaklepu tam kam patri.. mam i dobrou nejtovacku ale ta je jen na retezy bez o-kr..
VojtasDR>
vyvarit je dobrej a jedinej zpusob jak dostat mazivo tam kam patri
Honza XT>
jak muzes rikat co se osvedcilo nejlip kdyz jsi nic kdom vyjetyho oleje nevyzkousel?..... :o
kdyz se mi ta sponka zda byti vytahana (jde lehce nasadit),tak davam novou
retez cistim arvou,vapkuju a pak ho ponorim do prevodoveho leje
spojka je nespolehlivá, opotřebovává se - musíš ji kontrolovat příp. měnit, a více vydírá vodítka.
Nýtovací se za tu trochu námahy vyplatí
jinak já řetěz vapkuju a po vysušení ho nastříkám konkorem
Vana666>Troj11> čím tedy myješ řetězy když ne vapkou?
To ho při vapkování celé motorky i nějak zakrýváš ?
ja tomu myti nikdy moc nedam.. retez nezakryvam ale davam pozor aby nesel proud vody shora na o-kr, stekajici voda jim vadit moc nebude..
na zavody jsem daval vzdy obycejnej retez a po zavode vyvaril..
nutno dodat ze mam na motorce kryt retezu takze i na blatu mi na retez moc svinstva nespada
Troj11>... mam na motorce kryt retezu takze i na blatu mi na retez moc svinstva nespada
to máš snad ještě starou soutěžní Jawu ?
na nových motorkách jsem v blátě téměř nepoznal rozdíl s krytem nebo bez. V obou případech je řetezové kolečko obalené obrovskou hroudou sraček
a proč dáváš na závody obyčejný řetěz ?
czmoto>Jeste zpet k tomu sajrajtu co pak retez vypada jak nastrikanej bilou barvou --jake jsou na to nazory? co je teda nejlepsi pro offroad (nemyslim vyjetej olej a vazelinu ale konkretni pripravek pro to stvoreny)
jestli se nepletu tak to je tzv. keramickej spray na řetězy ne? tatík to doma má a stříká s tim jeho cestovní enduro a řikal že do prachu a bláta vubec...prej se to smíchá a místo aby to mazalo tak se z toho stane šmirgl takže prej ty keramický se používaj jenom na silnice kde moc toho prachu neni...pro offroad bych řekl že to moc pecka neni pravda je že sem to jednou nastříkal na horský kolo jel sem do lesa a nabalil se na to takovej bordel že sem měl pak strach na tom dojet domů abych neodjebal převody :)
Naposledy editováno 04.08.2008 10:45:44
Vana666>Troj11>... mam na motorce kryt retezu takze i na blatu mi na retez moc svinstva nespada
to máš snad ještě starou soutěžní Jawu ?
na nových motorkách jsem v blátě téměř nepoznal rozdíl s krytem nebo bez. V obou případech je řetezové kolečko obalené obrovskou hroudou sraček
a proč dáváš na závody obyčejný řetěz ?
soutezni jawu nemam, ikdyz k nim citim hlubokou moralni uctu, mam novyho gase a kryt retezu jsem si delal sam
[URL= s tebou souhlasim ze to co se dela za atrapy krytu na novy masiny je k hovnu
jestli je to hezky nebo ne moc neresim, kdybych na nekoho chtel delat dojem tak si koupim erjednapycowoe
ja mam pres rok hodne dlouhy kvalty, zavody jsou vetsinou pomaly takze tam davam zimni retezovku kde mam bezo-kr.. bohuzel ani 300 gas nema rozsah kvaltu jakej bych potreboval..
kastrol>czmoto>Jeste zpet k tomu sajrajtu co pak retez vypada jak nastrikanej bilou barvou --jake jsou na to nazory? co je teda nejlepsi pro offroad (nemyslim vyjetej olej a vazelinu ale konkretni pripravek pro to stvoreny)
jestli se nepletu tak to je tzv. keramickej spray na řetězy ne? tatík to doma má a stříká s tim jeho cestovní enduro a řikal že do prachu a bláta vubec...prej se to smíchá a místo aby to mazalo tak se z toho stane šmirgl takže prej ty keramický se používaj jenom na silnice kde moc toho prachu neni...pro offroad bych řekl že to moc pecka neni pravda je že sem to jednou nastříkal na horský kolo jel sem do lesa a nabalil se na to takovej bordel že sem měl pak strach na tom dojet domů abych neodjebal převody :)
ten "keramickej" se menuje "xeramic" chytá prach a vytváří brusnou pastu- sračka nepoužitelná.
To co myslim já se jmenuje:
"Valvoline White Synthetic Chain Lube"... jen nevim, jestli to bude dostatečný na tak wostrou bestii jako je WRE
kastrol>M6>hmm no to taky nevim no ale víš jak je mi málo let určitě oproti tobě tak mi to docela i stačí...necejtim se na 450 nebo 250 2T a tak...takže asi tak a nevim proč sem taháš to co mam za moto...ani s tebou nejezdim ani tě neznam tak ti může bejt jedno na čem jezdim...kdybych jezdil na 60let starý jawě tak ti to může bejt uplně fuk...a keramickej spray v garáži máme a neni to nějakej xeramic ale prostě ceramic chain spray a od větnamců to neni aby neporušovali autorský práva a už vůbec u prdele mi je co si myslel ty já odpovídal na otázku czmota
čéče... mě je u prdele, tvoje jawa i to co s tvym fotrem používáte za lubrigant, jen sem pokládal za nutný vobjasnit, že to co doporučuju já neni TO co máte vy v garáži... CERAMIC
Já jsem poslední dva roky na XTčku používal automatické mazání řetězu. Za celou tu dobu jsem řetěz schválně nečistil. Když jsem motorku myl tak jsem řetěz ostříkal vodou z hadice. Je pravda, že jsem na doleštění někdy použil i hadr. V bahně jsem stim ale nejezdil.