globalmoto_kveten





Téma: Zátečníci, nechte si už poradit!!!
 
30.7.2008 v 18:11
Text proti původní verzi upraven. Napadáním jsem se nechal ,,otrávit" a chtěl to téma i smáznout. Protože se ale pořád drží, považuju za rozumné to tu uvést na správnou míru.

V únoru se tu, plná nadšení, pochlubila paní s nickem ,,Juniorka", že má novou první mašinu CBR 600 RR. Já ji na to tenkrát napsal, že pokud to fakt její první motorka, že mám obavu, že je adept na pár řádků v černé kronice. V nedávné době tragicky zemřela při nehodě. Když jsem o havárii četl bylo mi z toho fakt na nic. Protože to v poslední době tady byla zmíněná už několikátá těžká nehoda začátečníka, otevřel jsem tu téma volby prvního stroje v naději, že se snad někdo při volbě nového stroje víc zamyslí nad tím co kupuje a jestli zvládne nový stroj i sebe(!!!). Ani jsem nečekal,že se najdou jedinci, kteří budou namítat něco proti tomu začínat na slabších strojích.....

Později tu bylo napsáno, že mnou zmíněná nehoda byla PRÝ jen smůla, která může potkat každého, takže jsem musel obsah upravit, abych zbytečně nejitřil rány. Otázku jestli by se konkrétní nehoda stala, kdyby jela na slabším stroji, anebo kdyby byla víc vyježděná, nechci řešit. Berte to prosím už jen všeobecně.

Uzavřeno 05.08.2011 v 10:46 uživatelem kov


Naposledy editováno 14.04.2011 15:26:41

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 01:05 | Nahoru | #121

SKACE>Doufám, že nejsem nezodpovědný pako, když chci z 125ky na Fazera-6ku?



Vůbec ne! Je to pouze na tobě co máš v bedně a neposlouchej tady ty, co sežrali šalamounovo hovno!

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 01:55 | Nahoru | #122
Já vím, že mi to stejně nevymluvíte, ale jasně

Mám najeto 20K, a v poslední době zkouším jezdit i na tomhle fichtlu bezpečně a je to fakt lepší než lítat furt 90 :) (jak sem moch bejt tak blbej...)

Jinak nevíte, kde by bylo k nalezení co možná nejvíc tipů pro ježdění a ovládání motorky?

Naposledy editováno 31.07.2008 01:59:12

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 02:28 | Nahoru | #123
KOVe, moje slova.....................

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 06:17 | Nahoru | #124
To je síla.... chápu, že lidi co jí znali jsou nasraní a mají pocit, že by se o tom nemělo mluvit...

JENŽE-spíš bych řek, že tohle zasáhlo víc lidí, přece jen zralá ženská,navíc matka je něco jiného než nějaký puboš i když takhle se to taky moc soudit nedá, člověk je člověk. Nejhůř na tom budou ty děti, ve 14ti přijít o mámu je fakt smutné (i pro cynika jako jsem já )

Suzuki-bohužel na kdyby se nehraje,kdyby tam auto nejelo, tak by byla OK, jenže to auto tam bylo a stím už nikdo nic neudělá

cort-meleš kraviny,skoro jako vždy, že znáš jednoho, který po x letech sedne na sporta anejspíš se v nejbližší době zabije nic nevypovídá o celku

all-hlavně vy co říkáte, že "je jedno na čem člověk začne a na čem jezdí" - podívejte se na statistiky, drtivá většina mrtvých je na supersporťácích, když sem někdo dá info, že boural, je to (celkem překvapivě) zmrzlina, tak mi sakra netvrďte, že je to jenom o štěstí!

pokud mi nějaký začátečník řekne, že chce kapotu a aspoň 6ku, natvrdo mu řeknu, že je debil. A nejhorší na tom celé je, že to, co napsal Klíma bude snad i pravda, jen těžce ujels kategorií motorky-napsal chopper, měla tam být zmrzlina....

podepsán moralista Fw190

Naposledy editováno 31.07.2008 06:19:06

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 06:31 | Nahoru | #125

fockewulf>PosMiros>fockewulf>o hlavě a o štěstí-jo to sice je, ale hlavně o zkušenostech! Piloty tak hned po absolvování letecké školy neposadí do Gripenu . Na slabších motorkách člověk získá zkušenosti, naučí se co a jak, naučí se jezdit, předvídat provoz....na silném 6ti kilu může být osudné i nechtěné škubnutí s plynem....
proto je lepší začínat už v 16 a pěkně si těma řidičákama v klidu projít nasbírají se zkušenosti a zažije se i pár krizovek které ale většinou nejsou tak vážný jako na silnějších moto
a juniorky je mi líto to je ta jak psali že nezvládla řízení?

jo bohužel to je ona. Jenže někdo v 16ti přijde sem, všude čte, že motorky po litr jezdí jenom teplouši a pravý motorkář jezdí min na 120+ koních, veme to vážně a místo aby začal na něčem slabším, tak hned nyndžu voe. Vím jak moje holka-nejsilnější na čem kdy jela byl 50ccm skůtr,ale furt budu poslouchat, že chce supersport a na začátek 6ku. Zatím sem v klidu, je to daleko, ale jestli si ho koupí, tak se s ní rozejdu-to jsem jí řek, že já svojí holce na pohřeb jít nehodlám. Ona furt, že na nějaké číze 175 nezačne, protože je to hnusné, staré a hranaté-typicky dnešní přístup :\ já když se poprvé rozjel na 175/477, tak jsem tam narval tolik plynu, že jsem odjel po zadním, spadl na zem, půl hodiny se klepal a uvažoval jsem, jestli se na to nemám vysrat, že tak strašně silný stroj nemůžu nikdy zvládnout



cece ja skoro to samy kdyz jsem si koupil 250/592 vzal jsem za plyn a malem jsem tu motorku dobihal, byl jsem z toho pekne rozklepanej jak je to silny. ted co mam Bandita a sednu zpet na tu starou 250 tak vemu za plyn a ono nic, ALE hned po prvnich metrech a prvnim brzdeni se vrati rozum a zjisti clovek ze je to zivy, krouti se to, moc to nebrzdi, ze s tim jet 80 neni vubec prdel. Mozna je to blbost ale na starych rozvlnenych strojich by se melo zacinat, aby si ta nase prdel zvykla ze se kazda ta motka vlni svym zpusobem, ze musi s predstihem premyslet o brzdeni a podobne

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 08:16 | Nahoru | #126

fockewulf>To je síla.... chápu, že lidi co jí znali jsou nasraní a mají pocit, že by se o tom nemělo mluvit...

JENŽE-spíš bych řek, že tohle zasáhlo víc lidí, přece jen zralá ženská,navíc matka je něco jiného než nějaký puboš i když takhle se to taky moc soudit nedá, člověk je člověk. Nejhůř na tom budou ty děti, ve 14ti přijít o mámu je fakt smutné (i pro cynika jako jsem já )

Suzuki-bohužel na kdyby se nehraje,kdyby tam auto nejelo, tak by byla OK, jenže to auto tam bylo a stím už nikdo nic neudělá

cort-meleš kraviny,skoro jako vždy, že znáš jednoho, který po x letech sedne na sporta anejspíš se v nejbližší době zabije nic nevypovídá o celku

all-hlavně vy co říkáte, že "je jedno na čem člověk začne a na čem jezdí" - podívejte se na statistiky, drtivá většina mrtvých je na supersporťácích, když sem někdo dá info, že boural, je to (celkem překvapivě) zmrzlina, tak mi sakra netvrďte, že je to jenom o štěstí!

pokud mi nějaký začátečník řekne, že chce kapotu a aspoň 6ku, natvrdo mu řeknu, že je debil. A nejhorší na tom celé je, že to, co napsal Klíma bude snad i pravda, jen těžce ujels kategorií motorky-napsal chopper, měla tam být zmrzlina....

podepsán moralista Fw190



Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 08:36 | Nahoru | #127
osobne si nemyslim ze je to vec motorky, jasne silnejsi moto, vetsi rychlost vetsi pravdepodobnost tezkeho urazu... ale pravidlo bych z toho nedelal

tohle je o stesti, troufam si rict ze temer vsichni co jezdi lezeli, nebo je to driv nebo pozdeji ceka... a ti co to prezili meli stesti ze netrefili strom, protijedouci auto ...

ta holka to stesti nemela, kdyby se ji neco nepovedlo na nakym "zacatecnickym" pullitru mohlo to dopadnout uplne stejne

ja kdyz sem zacinal na "rychlejsich" motorkach, tak sem na gsx400 (ne Rko tzn nahac,motor ala gs500) jezdil rychlejs a nebezpecnejs nez ted na sportu....

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 08:38 | Nahoru | #128
u mě ten vývoj stejně nefunguje.
Padal sem na kole, liskl sem sebou na babetě, hodil sem záda na kozím dechu, 6x sem během 2 let položil 600, a 750 už je taky pokřtěná.
Až si za pár let pořídím litra taky bude ležet.
Motorkáři se dělí na ty co spadli a na ty co spadnou.
Osobně moc nechápu ty co ještě nespadli

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 08:47 | Nahoru | #129
Kove, tancis v hovnech, radeji se venuj SVEMU Prazanovi.

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 08:51 | Nahoru | #130
Nechtěla jsem do této diskuse vstupovat,ale ještě tu nebylo řečena jedna zásadní věc...ženská a chlap je dost zásadní rozdíl,duševní vyspělost,fyzická vyspělost...chlapi jsou techničtější a ženské zase umí přemýšlet o třech věcech najednou a přitom si čistit zuby...osobně si také myslím,že pokud RR byla její první mašina tak to nebylo zrovna rozumné..jak tady někdo psal,ježdění není jen o tom,že jedu a tahám za plyn,ale je to souhrn čiností a když se přemejšlí o tom co tam mám zařadit,blíží se křižovatka,co teď,nestíhá při brždění sledovat semafor a okolo provoz,to nemluvím o manipulaci na místě,rozjíždění do kopce..já sem prošla vývojem...babeta,pincek,175,250,350 a pak autoškola a Hornet...myslím že v ovládání stroje nemám problém,horší je to se zvládáním krizovek,auto které ti nedá přednost,nečekaný štěrk v zatáčce...chce to hodně předvídat a i to nestačí...

Upřímnou soustrast rodině,budiš jí země lehká...osobně je mi každé smrti líto...

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 08:55 | Nahoru | #131

Hyene>Kove, tancis v hovnech, radeji se venuj SVEMU Prazanovi.



Kove, díky žes to napsal, mám rád lidi, keří nemají hlavu jen na klobouk

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 08:56 | Nahoru | #132
kov> snoopy_mk>chlapi je to o hlave a o stesti.. ne o tom, kdo na cem zacina..

Ale právě mladí začátečníci hlavu nějak postrádají. Je to tu pořád dokola...např.tento se vymlel po 3!!dnech.A takových bych tu našel víc.
http://old.motorkari...ewtopic.php?id=28912

kove,ale to byl poradnej curak, to je ten kripl jak o nem byla ta reportaz na nove ne? sorry za ty slova,ale nemam slov 160 km - hrdina

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 09:11 | Nahoru | #133

Jurawood>u mě ten vývoj stejně nefunguje.
Padal sem na kole, liskl sem sebou na babetě, hodil sem záda na kozím dechu, 6x sem během 2 let položil 600, a 750 už je taky pokřtěná.
Až si za pár let pořídím litra taky bude ležet.
Motorkáři se dělí na ty co spadli a na ty co spadnou.
Osobně moc nechápu ty co ještě nespadli



njn, taky nejde říct, že jednoznačně se nikomu nestane nic, když "prodělá vývoj", to je blbost, stejně jako tvrdit, že úplně všichni supersporťáci jsou vymatlanci....

já jezdím pouze 6let, připadám si zelený jak tráva, ležel jsem 2x-na parkovišti mi ujelo přední kolo na štěrku a při cestě z kopce (v lese) na šutrech

Kámoš jezdí přes 12 let, nevím o tom, že by spadl, druhý jezdí 8let, taky nespad, třetí začínal stejně,ale měl havárku-nedostal přednost, jel povolenou rychlostí v daném úseku-všichni jsme začínali od malých kubatur-nejde tedy opravdu říct že postup od malé k silnější je všemocný a spásonosný,nicméně pomůže mnohem víc, než bys řekl. Ten zbytek je právě o hlavě-pokud je člověk máslo a rve to na max všude a za každou cenu, je jasné, že ho to dřív nebo později čeká....

a to štestí-jo určitě je v tom i kus štěstí, ale znáte to přísloví: "štěstí přeje připraveným...."

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 09:14 | Nahoru | #134

Che>Hyene>Kove, tancis v hovnech, radeji se venuj SVEMU Prazanovi.

Kove, díky žes to napsal, mám rád lidi, keří nemají hlavu jen na klobouk


sice nejsem vůbec starší ale stojim za váma

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 09:20 | Nahoru | #135
snoopy_mk
31.07.2008 09:15
• Online
Ostrava - Poruba
Honda CB 600F Hornet chlapi je to o hlave a o stesti.. ne o tom, kdo na cem zacina..

Pičovina jak mraky každý by měl začít na fiku

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 09:39 | Nahoru | #136

betowen>snoopy_mk
31.07.2008 09:15
• Online
Ostrava - Poruba
Honda CB 600F Hornet chlapi je to o hlave a o stesti.. ne o tom, kdo na cem zacina..

Pičovina jak mraky každý by měl začít na fiku



zas a znova.. a to jako proc?

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 09:44 | Nahoru | #137
snoopy_mk: Zas a znova... Protože je pak větší pravděpodobnost, že se dožije vysokého věku.
Sedl bys jako spolujezdec do ferrari (s vypnutými asistenty) vedle člověka, který právě dodělal autoškolu? Nebo do dopravního letadla, které pilotuje člověk, který předtím lítal jen na trenažéru?

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 09:53 | Nahoru | #138

snoopy_mk>Che>snoopy_mk>cort> Máte chlapci pravdu - slabý hujdy je třeba přeskočit a začít rovnou min na 100 koních, tak to dělají hustí frajeři jako ste vy a všichni, kdo si myslí něco jinýho sou kokoti

ach jo - blbost lidská - studna bezedná

za prve jsem nikde nerek, ze je nekdo kokot, kdyz zacina na slabsich masinach..
za druhe nechapu jednu vec, proc bych si mel porizovat na zacatek 125, kdyz mam vek a zkusenosti z provozu na to, abych si koupil stroj jaky chci..
rozdeleni moto do skupin podle veku je asi delane z nejakeho duvodu.. nekteri ten rozum sice nepoberou ani do duchodu, ale to je na jinou debatu..



zkušenosti se kupují v kelímku u globusu na stroj "jaký chci"

ps: tohle je myšleno ironicky , u některých pochybuji že to pochopí , proto to PSko

měl jsem několik krizovek na 50ti koňové motorce i přes to že jsem nalítal spousty kilometrů ja dvoutaktech java čz mz, ne proto že jsem horká hlava , ale protože jsem oravdu nevěděl co dělá 50 koní s motorkou , s autem nedělá zhola nic. mít těch koní 80 jako teď už to možná nejsem.
Když jsme jel poprvé na fichtlovi potahal mě a já nechápal jak někdo dokáže řídit tu bestii , druhý rozjezd jsem nechápal jaktože se to nechce rozjet (hold vývojová verze řídící jednotky mezi sedadlem a řídítkem , ještě měla nějaké mouchy , přerostlé)
první jízda na J350, bílej jak stěna, hrabající zadní kolo , přední kolo odlepené od země , já vyvalenej jak puk. Pokus č. 2 o rozjezd , pečlivě nasměrovaná motorka , už jsem odhadl plyn na razjetí , jak pustit spojku a jelo se , nadále to byla nedostižná střela trhající asfalt. Po zvladnutí 2T , kdy v autoškole jsem Kadlecovi obrousil stupačky , no pak mě troška nadával , už jsem byl zvyklej na MZ250 , která se dala v zatáčkách vodit rychleji a ve většm náklonu. Tu 50ti koňovou potvoru jsem kupoval až mě bylo 21 , 3 roky jsme jezdil autem ,v práci jsem už jezdil se služebním a jak mě potahala, bzdy brzdily tak že jsem jel dál , jenže motorka dávno stála. Naučil jsem se na ní jakštakž jezdit , a pak přišlo těch pár krizovek i přes to že jsem +/- zvládal motorku , mě přesvědčila o opaku po pár krizovkách jsem "zase začínal" a už to jakštakš šlo po cca 10 tis km jsem maloval po silnici černý čáry při výjezdu ze zatáčky a 100koňový motorky nestačily. Pak jsem kupoval SSko s 80 poníky, no přesně se 79 , najednou jsem zjistil že vše funguje úplně jinak mnohem divočeji prví podřazení a předjetí několika aut a traktoru se konalo po zadním , první zaklapnutí plynu před zatáčkou se změnilo v zablokované zadní kolo a pěkně dlouhej hopsavej šmír (motor se prostě točil na volnoběh a nějaká rychlost ho netočila) Díky zkušenostem z předchozího ježdění jsem takovéto krizovky které vznikly zase neznalostí stroje jsem zvládl , protože se staly už dříve ale v mnohem menším měřítku. Naučil jsem se ovládat i tuhle motorku a nadále udivuji některé jedince (no spíše většinu) jak takových 50 koní , resp. 80 jezdí.
Začínat na nadupané motorce, nebo v nadupaným autě je hovadina největšího kalibru limitně se blížící tomu kritizovanému článku. Já nikdy nezačal jezdit na litru tak nemůžu tvrdit že to nejde , všechno jde , jen vím jak jsem se vyškolil na mnohem "hodnějších motorkách" kupovat 125 když má člověk 300koňový auto je blbost , ale nadupanou 600 a výše taky. ten kdo začal na litru zase neví jaké to je začít na slabší , zase nemůže porovat , takže se stejně nedomluvíme. otázkou jen zústává zda jezdit pro to abychom se možná vrátili , nebo pro zábavu a zítra tu motorku zase vytáhnout. Ta má 80ti koňová motorka jezdí zhruba jako mé 300 koňové auto (auto jede o pár km rychleji , jenže motorka má mnohem lepší akceleraci cca 2x pomalejší časy) ani jedna věc není vhodná pro začátečníka, i to auto mě párkráte překvapilo co to dělá , teď už ho zvládám úplně v pohodě (chybí mu jen náhon dozadu a samosvor) Bohužel , ale je to tak , člověk má programovatelnou ECU , jenže neexistuje programátor , kterej tam šupne program "fitipaldi , agostino" a je na kždém zdali zvládne za poločas vlastního rozpadu alespoň něco "naprogramovat".

naražení toho vlákna na jakoukoli bouračku je nevhodný, to tu mělo být už dávno před bouračkama a nepochopím názor typu vše je o "hlavě" , prtože to není tak jednoduchý , ta "hlava" je potřeba naprogramovat aby fungovala , chce to zavést utility , "přežít" "100koní na motorce" "blbnout s rozumem" a to chvíli trvá , tudíž nejsou všechny zavedeny při prvním sednutí na R1 apod. , Ta první se zavede ve vyšším věku dříve , případně ve vyšším věku nahrazuje 3 utilitu "neblbnout"

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 09:53 | Nahoru | #139
no tak v tom to mam jednoduche.. ja verim, ze clovek ma uz nejakou predem danou cestu zivotem.. nekdo tomu rika osud nekdo veri v boha.. takze pro me je nejaka pravdepodobnost a statistiky pase..
jak rika jeden muj kamarad.. pravdepodobnost je vzdy 50% bud ano anebo ne..

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:25 | Nahoru | #140

snoopy_mk>no tak v tom to mam jednoduche.. ja verim, ze clovek ma uz nejakou predem danou cestu zivotem.. nekdo tomu rika osud nekdo veri v boha.. takze pro me je nejaka pravdepodobnost a statistiky pase..
jak rika jeden muj kamarad.. pravdepodobnost je vzdy 50% bud ano anebo ne..



víra je hezká věc , bohužel jako něco co drží člověka na živu , nic moc , ty "utility" jsou vo fous účinnější , na osud mám ten samý názor , spíše ještě více negativní ve smyslu "když se mám utopit , nezabuju se na motorce, proto pojedu jako hovádko" .

matika tvému kamarádovi a zřejmě ani tobě nikdy moc nešla , když to bereš jako bernou minci (50%)

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:28 | Nahoru | #141

AngelZX-4R>KOVe, moje slova.....................



Slyšeli jste názor ostřílené začátečnice... Amen...

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:33 | Nahoru | #142

David_900SS>snoopy_mk>no tak v tom to mam jednoduche.. ja verim, ze clovek ma uz nejakou predem danou cestu zivotem.. nekdo tomu rika osud nekdo veri v boha.. takze pro me je nejaka pravdepodobnost a statistiky pase..
jak rika jeden muj kamarad.. pravdepodobnost je vzdy 50% bud ano anebo ne..

víra je hezká věc , bohužel jako něco co drží člověka na živu , nic moc , ty "utility" jsou vo fous účinnější , na osud mám ten samý názor , spíše ještě více negativní ve smyslu "když se mám utopit , nezabuju se na motorce, proto pojedu jako hovádko" .

matika tvému kamarádovi a zřejmě ani tobě nikdy moc nešla , když to bereš jako bernou minci (50%)



.))) no to radsi ani nebudu komentovat..
po nejakem case jsem zjistil, ze v tom ma bohuzel kamos pravdu (50%)

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:33 | Nahoru | #143

Suzuki>Nikdo jste u té nehody nebyl, tak se laskavě zdržte nějakých závěrů, komentářů, odsuzování začátků na silnějších motorkách a podobně...navíc tohle konkrétně byl úplně jinej případ... Ve zprávách je to z větší části výmysl...Kdyby tam nebylo zrovna to zkurvený auto, kde jinak byl zrovna nulový provoz, tak skončila s modrákama a možná nějakou zlomeninou, protože rozhodně nejela tak rychle jak se všude popisuje...

jediný co to tu rozpoutalo jsou zase diskuze těch nejchytřejších kteří si můžou poklepat na rameno "já jsem to říkal"...takže Kove gratuluju, těm "starším" se to určitě stát "nemůže"



Milá zlatá...nejde o to, jestli jela rychle nebo ne,protože to je relativní (rozuměj: u každého jiné a v každém místě jiné) Nezvládla řízení, spadla a doklouzala do protisměru, kde jelo auto. Tečka. O zkurvenosti bych pak držel hubu, neb auto jelopo své straně silnice a jeho řidič má zážitek na celej život.
Nevím, jestli jsi to viděla, nebo jsi "jen" udávala tempo, které juniorka nezvládla, ale obecné věci zde uvedené jsou logické a subjektivníma pocitama dost těžko vyvratitelné. Jo...na na slova "co kdyby" se vyser.

Lze se teda s úspěchem domnívat, že motorku nezvládla hlavně kvůli řidičské nedostatečnosti. Pokud nejela rychle, jak píšeš, pak je to další bod pro KOVa a spol., kteří zde píšou o tom, že začínat na supersportu je nerozum a chce to set-sakra dobrou sebekázeň i když stroj padne do ruky a jeden má pocit, že mu ho snad vyrobili namíru. Ale zdání klame a stroj kalibru supersport žádnou chybu neodpouští.

Starší pochopitelně taky padají a umírají, ale zpravidla ne proto, že se "vybojí" a v zatáčce začnou brzdit místo sklápět stroj. Takže - stay cool!

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:35 | Nahoru | #144

snoopy_mk>chlapi je to o hlave a o stesti.. ne o tom, kdo na cem zacina..


Se slabší (hodnější) motorkou se do situací, kdy štěstí potřebuješ, nedostáváš tak často

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:36 | Nahoru | #145

MichalR10>AngelZX-4R>KOVe, moje slova.....................

Slyšeli jste názor ostřílené začátečnice... Amen...



díky přemýšlím jak jsi to myslel, a napadá mě jediné "kolikrát je člověk začátečníkem" aby mohl porovnat tvrzení idelálního začátečnického stroje 1000ccm a 200ps X 250ccm a 25ps

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:39 | Nahoru | #146

David_900SS>MichalR10>AngelZX-4R>KOVe, moje slova.....................

Slyšeli jste názor ostřílené začátečnice... Amen...

díky přemýšlím jak jsi to myslel, a napadá mě jediné "kolikrát je člověk začátečníkem" aby mohl porovnat tvrzení idelálního začátečnického stroje 1000ccm a 200ps X 250ccm a 25ps



Nevím na co reaguješ... reagoval jsem na někoho jiného a ne na Tebe...

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:41 | Nahoru | #147
Achojik. Je pravda že dost mladých si pořídí jako první motorku supersport i já chci Ninju Zx6r jako prvni motorku. Ale jde i o to že mám zkušenosti jak batůžek s provozem tak i jako řidička.
Jezdím s mým autem dlouho a dle meho docela často a vím jak to chodí na dálnicích či okrskách a opravdu nejezdím zrovna předpisově. Podle mě musí ten dotyčný/á mít svou hlavu a vědět co zvládne či ne. Znám dost lidí kteří jako první motorku měli i 1200 a stale žijí. Ale nejsou to borečci kteří si myslí že sežrali moudrost světa a tak jezdí.

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:43 | Nahoru | #148

MichalR10>David_900SS>MichalR10>AngelZX-4R>KOVe, moje slova.....................

Slyšeli jste názor ostřílené začátečnice... Amen...

díky přemýšlím jak jsi to myslel, a napadá mě jediné "kolikrát je člověk začátečníkem" aby mohl porovnat tvrzení idelálního začátečnického stroje 1000ccm a 200ps X 250ccm a 25ps

Nevím na co reaguješ... reagoval jsem na někoho jiného a ne na Tebe...



lol lol lol no dobrá , já jsem chtěl jen vysvětlení tohoto : (předpokládám, že tu je více lidí co by to zajímalo)

jo, když ho nechceš podat a to se vyplatí

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:46 | Nahoru | #149

Lisi>Achojik. Je pravda že dost mladých si pořídí jako první motorku supersport i já chci Ninju Zx6r jako prvni motorku. Ale jde i o to že mám zkušenosti jak batůžek s provozem tak i jako řidička.
Jezdím s mým autem dlouho a dle meho docela často a vím jak to chodí na dálnicích či okrskách a opravdu nejezdím zrovna předpisově. Podle mě musí ten dotyčný/á mít svou hlavu a vědět co zvládne či ne. Znám dost lidí kteří jako první motorku měli i 1200 a stale žijí. Ale nejsou to borečci kteří si myslí že sežrali moudrost světa a tak jezdí.



poznáš , ještě ti pár "utilitek" chybí , jde jen o to aby to bylo zavčas , kterej není nikde definovanej, ani v osudu

Zátečníci, nechte si už poradit!!!

31.7.2008 v 10:46 | Nahoru | #150
Lisi> presto,ze jsi jeste hloupoucka,tak ti tu ninju preju
Téma je zamknuto


TOPlist