bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro ale i do terénu
 
19.2.2007 v 23:35
Ahoj,
poradte mi, sháním enduro, lehké, do terénu, ale ne hard.
Vybírám mezi LC4 640 a DR400, ještě jsem zvažoval TTR600 ale po zkoušce jsem zjistil, že to asi nebude to pravé, je na mě (174 cm) trošku vyšší, ale hlavně ji chybí el.startér, což asi budu potřebovat, protože než jsem ji nastartoval, dalo mi to fušku =o
Chci aby bylo i pro 2 a hlavně aby vydrželo a nemusel jsem do něj každou sezonu vrážet cash, ani nevím kolik toho vlastně najedu....
Jo a ještě poradte, dají se sehnat dodatečně motard kola a za kolik?

Díkec
Lubin
Předchozí
1 2
Následující

Enduro ale i do terénu

20.2.2007 v 13:50 | Nahoru | #1
Já jsem šel na doporučení do F650GS Dakar

LC4 je už dost hard a asi ne moc pro dva. (to není moje osobí zkušenost)

Enduro ale i do terénu

20.2.2007 v 14:51 | Nahoru | #2
Myslim že moje stařenka ja bezkonkurenční z hlediska OFFroad x ONroad

1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu

20.2.2007 v 18:11 | Nahoru | #3
No nevim, ale asi bych zvolil DR400 nebo XR400 či něco v týhle kubatuře.

Enduro ale i do terénu

20.2.2007 v 18:36 | Nahoru | #4
TT-éčko je určitě dobrá volba,jak cenově ,tak podvozkově a je to osvědčenej motor.Na starty si zvykneš ,je to o trénink ;) ,ale stejně tak i DR400 neboXR400,takže vybírej podle stavu motorky,co ti kdo nabídne a ceny.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu

20.2.2007 v 18:43 | Nahoru | #5
já sem pro BMW F650 GS Dakar

(reakce na) Enduro ale i do terénu

20.2.2007 v 18:46 | Nahoru | #6
střední terén projedeš stejně na všem a v těžkým terénu už musíš mít 100% offroadový gumy který jsou na silnici nepoužitelný protože je zničíš, takže si myslím že vybírat můžeš mezi běžnýma šestkovýma soft endurama.. jinak to TT se jistě dá snížit, nastavuje se to na zadním tlumiči

(reakce na) Enduro ale i do terénu

20.2.2007 v 20:17 | Nahoru | #7
Lubin9>TT je i se starterem....jen pak trochu přibere na kilech :/

Enduro ale i do terénu

20.2.2007 v 21:31 | Nahoru | #8
jedine XT!!!

Enduro ale i do terénu

21.2.2007 v 20:10 | Nahoru | #9
Gilera 600 RC ---- :) ale jen pro ty, kteri se neboji Italie ma pres 50 HP
ve sve dobe bych rekl ze spicka - 1989 -1993 ( zadna novota ale pro kluky co nemaj na ucte 150 tacu dobry kompromis bych rekl)
nej pomer ofroad on road

nejake info zde: www.gilera.cz

Enduro ale i do terénu

22.2.2007 v 09:36 | Nahoru | #10
Lubin 9: Co takhle Suzuki DR 350? Je to sice už babička, ale naprosto blbuvzdorný stroj, mám ji už 4 měsíce, každý den v provozu, 1-2x týdně les nebo motokrosová trať a všechno v pohodě. Akorát liju béňo (toho hodně), občas trochu oleje a semtam nový blinkry :) . S mašinou můžeš mlátit o zem, topit ji v potoce a dávat plnej kotel a nic jí neuděláš. A když do toho dáš Wiseco a nějakej laďák, tak i výkon bude.

Enduro ale i do terénu

22.2.2007 v 10:06 | Nahoru | #11
No LC4, servis po 5000 motor jinak držák, jenom bude asi dražší než všechno ostatní. Na druhou stranu za to dostaneš ty nej komponenty. Jinak pro dva OK.

(reakce na) Enduro ale i do terénu

24.2.2007 v 22:22 | Nahoru | #12
ScooterBil> BMW zní dobře, ale nechtěl bych se s takovým mackem tahta někde v lese.. :D

díky za vaše příspěvky, ale nakonec to vypadá, že půjdu do TTR, kick taky nějak zvládnu, chce to přece jen cvik :lol: navíc pro něj hraje i bezkonkurenční cena..
ještě si zkusím jednu DR400 a asi to jistí to TTR, tudle mě na něm svezl jeden maník, a jakožto, že jsem na bidle snad ani nikdy neseděl, stáhla se mi pěkně prdel :D
Dám určitě vědět jak to dopadlo...

1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu

30.5.2007 v 10:18 | Nahoru | #13
TTR verzus DR-Z
Myslim si, že DR-Z je zase otrochu dál než TT-R. Lepší motor, nižší váha, startér, je novější atd...

Jen nevim s tou tvojí výškou (tušim žes psal 174 cm) já mam 180 cm a mam je na mě DR-Z pořád dost vysoká - ale jak se rozjedeš tak už je to stejně jedno :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

30.5.2007 v 11:30 | Nahoru | #14
mikulas> no nakonec to vyhrála DRZ, už ji mám 2 m a jsem naprosto spokojen, občas i na ní jsem malý jakožto že jsem zadek pustil dolů, ale jak říkáš, jakmile se rozjedeš je to jedno ))
moto zdar!!!

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 15:20 | Nahoru | #15

Lubin9 píše: mikulas> no nakonec to vyhrála DRZ, už ji mám 2 m a jsem naprosto spokojen, občas i na ní jsem malý jakožto že jsem zadek pustil dolů, ale jak říkáš, jakmile se rozjedeš je to jedno ))
moto zdar!!!


hele, kolik ten motor tak vydrží ? jak se na tom jezdí ? mysliš že bys s tim dojel třeba 2000 km ??

1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 15:30 | Nahoru | #16
ventily se dělají po 24000 km, tak snad něco vydrží. Před časem na tom nějací dobrodruzi projížděli skrz Rusko , takže ... Záleží po jakých cestách pojedeš. 2000km po dálnicích=opruz. 2000 km mimo asfalt bude hodně zábavných.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:00 | Nahoru | #17
PetrAT>>
moje cesty nesměřují na západ :) myslel sem taky, jestli je možný na to přidělat kufry a jestli to moto nebude trpět...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:04 | Nahoru | #18
DRZ je dělaná pro 2, tzn. podsedlovka by neměla mít problém kufry udržet. Dá se koupit větší nádrž, bohužel cena je asi 10 tkč, ale spotřeba na silnici je asi 4,5 L/100 km.

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:09 | Nahoru | #19
PetrAT>>
Hm ta nádrž je na kolik ? Ti dobrodruzi byli Češi ? nemaj nějaký stránky ?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:10 | Nahoru | #20
PetrAT> a co to sedlo ? neupadne mě prdel ??

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:14 | Nahoru | #21
Nádrž je tady: http://www.mefo.cz/...last&utype=nadrz
Sedlo je ve skutečnosti pohodlnější něž jak vypadá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:17 | Nahoru | #22
tarquin>hlavne te DRZ chybi dalsi kvalt takze cestovni rychlost abys to nedrzel na max bude kolem 100km/h ... nebo sahnout po jine rozete.
A stejne pokud DRZ tak ta ostra -silnejsi, lehci a ta je pro jednoho :/ .. nebo pak to TTR a s tim uz i lehce pocestujes :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:24 | Nahoru | #23

Toman píše: tarquin>hlavne te DRZ chybi dalsi kvalt takze cestovni rychlost abys to nedrzel na max bude kolem 100km/h ... nebo sahnout po jine rozete.
A stejne pokud DRZ tak ta ostra -silnejsi, lehci a ta je pro jednoho :/ .. nebo pak to TTR a s tim uz i lehce pocestujes :)


hm, z toho co sem čet doteď sem získal pocit, že DR-Z je to pravý... z toho co píšeš ty teď nevim :) v recenzi píšou, že cestovní rychlost je 120, TTR se mi nelíbí vůbec a ostrou DR-Z nechci určitě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:27 | Nahoru | #24
u orig převodu 15/44 není problém jet 120 kmh i více. Spíše Tě omezí vzorek, tzn. na ostrém drapáku se bude nad 100 kmh kroutit, ale na větší dálku asi pojedeš Mitas E09 a ta se dá. Příjemná cestovka je těch 100 kmh. To je hodně na pohodu. 6ka chybí, to je lepší DR 350 . Docela si myslím, že jako expediční stroj je DR350 lepší volba.

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:28 | Nahoru | #25
http://www.xs4all.nl/~ator0437/gc/

tady si nechej spočítat převody vs. rychlost

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:35 | Nahoru | #26
tarquin>asi jak pise PetrAT...
ja bych sel do nejakyho nezmara 6ky... at to ma trosku i kroutak kdyz to lehce nalozis.
Clvoek si asi nevybere... bud neco ostryho do krosky nebo cestovniho/tezkyho ala transalp...
mozna tak 650GS Dakar... ale to by me bylo lito mlatit nekde v terenu za ty penize... z tech starsich asi tak to TT :/

Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 16:51 | Nahoru | #27
IMHO DR-Z nebo Eckova Husqvarna

Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 17:10 | Nahoru | #28
DR-Z je na daleké cestování jen pro jedince s ocelovým zadkem. Sedlo sice není úplně tvrdý, ale asi po ujeté stovce je to cítit. Zase nemá skoro žádné vibrace. Nádrž na deset litrů není sice moc, ale když se jede lážo-plážo tak se motá okolo 3,5 l.

2 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 17:24 | Nahoru | #29
sakra chlapi, asi si nakonec nekoupím nic :) těch DR moc není, nechtěl sem nic moc starýho ale dávat 90 litrů za rok 2000 se mi nechce http://www.motoinze...zerat.php?mid=119576

O tom Dakaru sem taky uvažoval, ale s DRZ se zas pěkně prolítnu o víkendech někde v lese a uvažme to, že na výlet chci jet jednou za rok na 2-3 týdny, ale po zbytek roku budu jezdit o víkendech v okolí bez krámů...

nemám s těma mašinama žádný zkušenosti právě

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 17:26 | Nahoru | #30
ta 6ka mě taky mrzí...
výhodu DRZ o proti XTčkům a KLRkům sem shledal v tom, že DRZ snese i trošku zablbnutí po trati předpokládám...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist