EDIT:Use The Fucking Wikipedia First!
Naposledy editováno 21.07.2008 17:32:04
Homer125>Bago> jj to uz sem taky nasel ale netusim co to je to jmenovitych ?? to je pri jakych otackach ??
podle mě při otáčkách, kdy je motor v zátěži.
čili než nakroutíš 1MTH na volnoběh, tak to bude trvat třeba (plácnu)5 hodin.
A když tomu budeš dávat za uši tak 1 MTH nakroutíš třeba za 30 min.
Bago>
podle mě při otáčkách, kdy je motor v zátěži.
čili než nakroutíš 1MTH na volnoběh, tak to bude trvat třeba (plácnu)5 hodin.
A když tomu budeš dávat za uši tak 1 MTH nakroutíš třeba za 30 min.
add 1 souhlas
add 2 nesohlas - dme meho nazoru 1mth je 1 hodina v "plnym kopru" , otazkou je kdo z nas amateru to da ze
Miras87>Desmo> melo by to byt ze motohodina se ridi dle otacek ale na mem merici mth mam zhruba odzkouseno ze 1mth odpovida hodine behu motoru... je ot nejaky zrejme nejlevnejsi meric. znacka tusim sendec ci tak nejak
já mám senDec dva,jeden za 1500kč ,jeden za 3 tis.,a ty otáčky nezohledňují!
To ale neznamená,že fyzika ne. Je to tak,jak jsem psal já..
Desmo>Bago>
podle mě při otáčkách, kdy je motor v zátěži.
čili než nakroutíš 1MTH na volnoběh, tak to bude trvat třeba (plácnu)5 hodin.
A když tomu budeš dávat za uši tak 1 MTH nakroutíš třeba za 30 min.
add 1 souhlas
add 2 nesohlas - dme meho nazoru 1mth je 1 hodina v "plnym kopru" , otazkou je kdo z nas amateru to da ze
asi by to chtělo někoho fundovanějšího...já taky odhaduju
dosud sem se nad timhle nepozastavil jenze ted zas netusim uz vubec kdy to menit az se potkaj ventily tak to urco vymenim lol
Naposledy editováno 21.07.2008 18:01:57
prackarr> jenze ja mam 250 4T a ta jde do kytek driv nevim sice jak moc driv ale kazdy od nas meni pist + rozvdak na 250 po cca 40mth...ja mam 65 450 by mi vydrzela asi do smrti ne?co by v mem pripade bylo pri jezdeni na 450 velmi brzo
1 reakcí na tento příspěvek Motohodina ??
Desmo>prackarr>
tak to teda jezdis jak negazujici mrdal lol
nene,ťahám dost,ale mám hondu!
Např. motor, který má jmenovité otáčky 6000/min., musí za jednu motohodinu udělat 360000 otáček. Když bude brblat na volnoběh při 1000 ot./min. bude mu to trvat 6 hodin skutečného času provozu.
Pokud např. dotahuješ motor do kopce na šestku, máš nizké otáčky, vibrace, ale na počítadle ti přibejvaj motohodiny pomalu. Kolega pojede třeba stejně rychle na čtyřku, jeho motor se bude vesele a bez námahy točit - ale na jeho počítadlo budou přibývat rychleji. Přitom je evidentní, že on motor šetří, kdežto ty ničíš.
Naposledy editováno 21.07.2008 19:08:32
ano sendec dela i model kery zaznamenava otacky atd ale nemyslim si ze by dle nich prepocitaval mth...no parkrat sme zkousel pocitat si cas jezdeni a zhruba totez nam ukazal merak...
eh:asi jsem takovej magor co obcas netoci na max
Naposledy editováno 21.07.2008 19:09:40
Pri vymene dilu je treba merit opotrebeni a ne dobu provozu. Jine je to s olejem, ten se meni spis dle doby provozu- a na to mas to pocitadlo..
Naposledy editováno 21.07.2008 19:19:28
a co pises samozrejme neplati, ze kdyz jedes v jinych nez jmenovitych ze motor neopotrebovavas, to je blbost, ale taky neplati mezi otackami a opotrebenim prima umera! ber to proste tak, ze co pisou v manualu je hovadina! pisou to kvuli reklamacim- bud budes dodrzovat vsechny servisni intervaly v autorizovanem servisu (a zaplatis rocne za servis jako za novou motku), anebo nemas narok pri reklamaci. Konkretne treba u pistu primo vyrobce pistu (vetsinou nikoli motocyklu) udava toleranci na opotrebeni, takze placnu po 100mth sundas hrnek, vezmes mikrometricky merky, zmeris pist- porovnas s hodnotama- a bud vratis anebo das novej..tak to dela asi vetsina lidi vcetne me, osobne neznam nikoho kdo by delal servis podle manualu (riditka po 1 padu, brzdovou kapalinu po 40mth, pist po 30mth, perovani po 10mth atdatd... to bych musel mit mechanika na plnej uvazek..)