1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti
A teď se přiznám: já se, chlapi, zas pobláznil a pořídil si teď Triumpha Streeta 675ku. Jsem z něj už dýl totálně nadšenej, sehnal jsem ho v létě kamarádovi - a teď ho mám teda taky
To je totiž hrozně dovádivá motorka vícero tváří: je lehoučká, hbitá a lehce ovladatelná - dá se s ní blbnout skoro jak s mým motárdem (Husíbrk 650) Na zadní jí dostanu i na trojku (což jsem třeba se Speedem ani s Tuonem neměl šanci) a na přední jde taky snadno (ty obyč. třmeny jsou lepší, než byly radiály Nissiny na Speedovi, Tuono tu ovšem vede). Motor pěkně tahá už od 3,5 čtyř tisíc (dřív, než Tuono). S přibejvajícíma otáčkama přibejvá lineárně i síla, nikde žádnej propad nebo kopanec. A nejlíp tahá kolem 11ti 12ti, svižně letí i přes 13 tisíc... Je uzoučkej jak Daytona 675ka, ne macek jako Speed. Podvozek je rychlej, celkem pohodlnej, ale tím trochu divokej - Tuono je jistější a přesnější, ale ne tak zábavný. Speed je trochu tupější.
A překvapení se zrychlením: od nuly se drží Speeda i Tuona do cca 225ti! Asi díky tý muší váze a kratšímu zpřevodování oproti nim? Maximálku mi ukazoval (na D1, trochu z kopce) 244km/h, což na levnýho naháče taky neni špatný. A jakže je rychlej? Moje rychlý přízemní lety na něm po jižních čechách s novýma R1 i GSXR - nepředjeli mě a ani nedojeli, naopak! Samo, že to nebylo po dálnici ani po dlouhejch rovinkách...
Zvuk motoru je skvělej, v celým rozsahu furt hvízdá, jak kdyby tam bylo velký turbo. A nahoře řve, jak R6R s laďákem.
Zkrátka skvělá mašinka, ne nadarmo byl na půl roku vyprodanej, vyhrál všechny srovnáváky a novináři ho chtěli dávat radši do testu s litrovejma naháčema... Já ho porovnám za ně: SuperDuk stejně rychlej, žravej, někdy až nepohodlně otravnej. Drahej. Duke 690 je podobně ovladatejnej, ale blbej po zadním i mnohem slabší a pomalejší. A taky drahej. Tuono je skvělý, rychlejší při rychlý jízdě: přesnější podvozek a jistější pocit. Drahý. Speed podvozkově i brzdama tupější, má sice skvělej motor (kterej ale bohužel nepříjemně utne v nejlepším při 9,5tis.), ale není tak zábavnej. Drahej. KTM 950 SM je skvěle zábavný, ale přeci jen pomalejší, drahý a žravý. Možná ta nová Honda CB 1000 R, ale na tý jsem nejel - a prej zábavná taky moc není, je hodná, o dost těžší, hrozně krátce zpřevodovaná... a je to Honda. Yama FZ1 i Kawa Z 1000, ty jsou co do zábavnosti už úplně out. Zrovna tak šestky Hornet, FZ6, GSR. Aprilky Shiver i Dorsoduro jsou moc pěkný, ale slabší a proč jsou tak těžký? Monstery rychlý, ale únavný i drahý. A Suzi B-King, to je už úplně jiná kategorie...
Uff!!!
PS: kdybych ale neměl v garáži taky GSXR K6ku, a další potvůrky, tak bych možná spíš skočil do Tuona 07,08 (nejlíp navoněný Factory, že
Naposledy editováno 13.10.2008 00:44:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Speedtriple zkusenosti
Ale masina je to jiste super. Mit moznost mit dve (no radeji tri, jeste enduro) motorky, tak jdu do ni hnedle knedle. Todle na blbnuti, fazera na cestovani, a nejaky enrurko tady u nas do lesu. Hooooolt mam rodinu no :)
Naposledy editováno 12.02.2009 10:55:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple | ST4Marc | 47 | 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík |