je mi 16let, budu si dělat řidičák na motorku A1. Nevím ale jakou vybrat. Chci nějakou silniční....
Cena maximálně kolem 40000kč.
Vybral jsem si zatim
Honda NSR 125R (1998) 39-40000kč
Honda NSR 125R (1999) 43-48000kč
Aprilia RS 125 (1998) 39-42000kč
potřebuju poradit jakou tady z těch vybrat, nebo klidně i jinou(jakou?)
Naposledy editováno 15.07.2008 23:24:43
ctyrtakt je spolehlivejsi a uspornejsi, jednodussi na udrzbu
4T sezere okolo 3 litru na 100km, 2T tak 5 litru pri klidnejsi jizde, pri palbe i 7 a vic... navic do dvoutaktu musis do benzinu kvalitni olej, to musis jeste pripocist k cene benzinu
a kamos teda konretne na CBR125 vozi prilbu.. pod sedackou spolujezdce jsou nejake "hacky", za ten hacek provliknes pasek od prilby a sepnes ho... pak nasadis tu sedacku zpatky a prilbu vezes stejne jako podsedlovou brasnu
Cosmogagy>mno funkcne.. dvoutakt je konstrukcne jednodussi a vykonove efektivnejsi... ale zase podstatne vic zere a chce vetsi udrzbu..
ctyrtakt je spolehlivejsi a uspornejsi, jednodussi na udrzbu
4T sezere okolo 3 litru na 100km, 2T tak 5 litru pri klidnejsi jizde, pri palbe i 7 a vic... navic do dvoutaktu musis do benzinu kvalitni olej, to musis jeste pripocist k cene benzinu
kurwa Cosmo nějak ti tam vypadli zápory u 4T buď trochu objektivní a příště tam napiš že je to líný jak sviň :\ když už si zmínil větší spotřebu u 2T
a další otázka je v čem je 2T náročnější na údržbu? to by mě taky zajímalo? :\
K4RBI> až CBR uvidíš tak už ho chtít nebudeš věř mi
Naposledy editováno 19.07.2008 16:57:49
btw, kdyz jsem na kamosovo CBRko vlezl ze svojeho simsona, tak mi to pripadalo jako silene velka masina a jelo to jako prase
mno ale musim priznat ze kdyz na to vlezu ted z ER-5ky, tak je to takove malinke tintitko, a musim furt drzet heft nadoraz aby to aspon trosku jelo
http://www.rieju.cz/...fo.php?model=rs2_125