paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suchá spojka-nevýhody
 
19.12.2007 v 14:50
zajímalo by mě co má tahle spojka za nevýhody?všichni proti ní pořád bojují ale mě osobně se moooc líbí zvuk a i ten tah připomíná superbike určitě víc než ty japonský olejničky :D

1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka-nevýhody

20.12.2007 v 07:05 | Nahoru | #1
to jestli min/vic vydrzi uz bych videl na konkretnim konstrukcnim reseni, vetsina aut ma suchou a nevim o tom ze by se co 20tis menila (u nekoho jo, ale to je zas na jiny povidani)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody

20.12.2007 v 07:20 | Nahoru | #2
assassin>>
Protože většina evropských aut používá koncepčně zastaralé převodovky.
Je to hlavně levné.A Evropani i Asiati uměj ještě manuálně řadit.

Automatické a převodovky plynule řaditelné pod zátěží už hlavní spojku nepoužívají.
Mají spojky jednotlivých skupin převodů a ty už jsou přímo v převodovce teda v oleji.

Jelikož,ale u osobních aut a motocyklů není potřeba přeřazování jednotlivých rychlostních spupňů pod zatížením,tak se to u těchto vozidel nepoužívá.

Zato dnešní traktor kterékoliv značky nebo zemní stroj už klasickou suchou spojku nepoužívá.

Mokrá spojka by měla vydržet daleko výce,ale už jsem se setkal,že jí obsluha spalila za pár stovek Motohodin i když by měla vydržet několik tisícovek.

Životnost spojky (suché/mokré)je velmi závislá na obsluze(řidiči),taky se na její opravy mnohdy ani záruka nevztahuje. :( :( :(
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist