globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podvozek u S4
 
29.11.2007 v 11:21
Cau Desmodravci!!! Potreboval bych poradit, jak nastavit podvozek na Monstru S4. Chtel bych to nastavit na takovej ten zlatej stred, neco mezi sportem a cestovanim. Zkousel jsem to, ale nic moc. Je to pro me alchymie. Ja mam cca 75 kg a mamina 50 kg. Za kazdou radu moc dekuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek u S4

6.12.2007 v 20:25 | Nahoru | #1
Nickl>>
Pokud to sám neumíš, což si myslím, že neumíš, protože jinak by tenhle dotaz nevznikl, tak v tomhle případě bych doporučil návštěvu servisu, protože si to alespoň nerozharašíš pokusama... :)

(reakce na) Podvozek u S4

6.12.2007 v 20:25 | Nahoru | #2
.

(reakce na) Podvozek u S4

6.12.2007 v 22:42 | Nahoru | #3
Nickl>ztotoznil bych se s nazorem s4r, taky me to brzy ceka.. no a jestli se ti nece, projed http://www.ducatimonster.org/ ..tam se neco tez najde.. :)

1 reakcí na tento příspěvek Podvozek u S4

7.12.2007 v 03:48 | Nahoru | #4
Ahoj chlapi,
nedokážu ti říct nic konkrétního, ale co doporučuju udělat jako první je vyměnit olej v šavlích. Defaultně tam je celkem měkej olej což samo o sobě je naprd. Ja si do monstříka liju závodní fuchs a klobouk dolu, je to dobrota :) Jinak nastavovat tlumiče je alchymie. Záleží na tobě co ti sedí. Štelovacíma šroubama si pak dolaď odskok metodou pokus-omyl. Taky sem si vyměnil pružinu zadního tlumiče (z 916) a paráda. Podvozek je základ a zvlášť u Ducati. Dělal sem se s tím pár měsíců a výsledek je hodně znát na průjezdu zatáček.

Každopádně možná na tomto feedu jenom spamuju poněvadž mám M600 a to je přece jenom jiny kafe. Ale good luck.

Respect to all that ride Ducati :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek u S4

7.12.2007 v 07:36 | Nahoru | #5
Jack34>

600nemá štelovatelný vidle, kdežto S4 má , takže nechat olej co tam patří, vyměnit jo , ale za správnou viskozitu (mění se po 40tis km, když to člověk vymění dřív není to na škodu)

Nickl>
já bych na tvém místě zkusil tovární nastavení. pokud se ti bude zdát zadek moc pomnořenej tak přitáhni pružinu metodou pokus omyl (a útlumy až se ti nebude něco zdát (75+50kg není žádná akční váha , to má spoustu jezdců samo o sobě , já daleko taky nejsem)
to tovární nastavení zkus zkontrolovat , na mé motorce taky nějakej dobrodruh měl každou vidli nastavenou jinak (tak aby mu ukazovaly šlicy na šroubech stejně ale už nepočítal kliknutí)

no a až budeš mít to tovarní tak se sám musíš zamyslet co se ti nelíbí a zkusit to upravit

myslím, že tovární nastavení u monstera bude takové sportovně cestovní nastavení,

SSko je tvrdý jak šutr, a to se mě líbí , občas přes nějakej hrbol přeskočí , místo toho aby to vyfitrovalo, ale na pěkným povrchu to jede jak po kolejích (ne ty v ČR dynyn dyndyn ... )

každému jezdci vyhovuje něco jiného, pneu taky, povrchu taky, co sedí jednomu s 75+50 nemusí druhému

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek u S4

7.12.2007 v 18:55 | Nahoru | #6
Doporučuju stáhnout manuál z ofi stránek a zkusit to nastavit na výchozí bod jak je to z továrny a pak zkoušet. U SSka bylo origo nastavení hodně tvrdé...tak klíč a šroubovák do kapsy a hurá do zatáček zkoušet. U SS jsem musel ubrat útlum i odskok. Na krásné cestě lahoda ale na hrbaté (80%) mučírna na ruce. Každopádně každé Ducně musíš pevně držet řídítka a neubírat :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek u S4

7.12.2007 v 19:04 | Nahoru | #7
Dawa> no popravdě jsem udělal to samé a po 20 km jsem vytáhl šroubovák a okamžitě to vrátil do továrního nastavení. Hrozně se to houpalo v táhlých rychlých zatáčkách. Ale záleží na stylu jízdy a hmotnosti každého jedince, to je jasn.

(reakce na) Podvozek u S4

8.12.2007 v 16:24 | Nahoru | #8
Droppi Napsal jsem to blbě, zadek orogo a změkčil jsem jen předek. Asi ještě bude záležet na kvalitě oleje. Já mám 90kg a pomalu nejezdím :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist