1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek u S4
Pokud to sám neumíš, což si myslím, že neumíš, protože jinak by tenhle dotaz nevznikl, tak v tomhle případě bych doporučil návštěvu servisu, protože si to alespoň nerozharašíš pokusama... :)
1 reakcí na tento příspěvek Podvozek u S4
nedokážu ti říct nic konkrétního, ale co doporučuju udělat jako první je vyměnit olej v šavlích. Defaultně tam je celkem měkej olej což samo o sobě je naprd. Ja si do monstříka liju závodní fuchs a klobouk dolu, je to dobrota :) Jinak nastavovat tlumiče je alchymie. Záleží na tobě co ti sedí. Štelovacíma šroubama si pak dolaď odskok metodou pokus-omyl. Taky sem si vyměnil pružinu zadního tlumiče (z 916) a paráda. Podvozek je základ a zvlášť u Ducati. Dělal sem se s tím pár měsíců a výsledek je hodně znát na průjezdu zatáček.
Každopádně možná na tomto feedu jenom spamuju poněvadž mám M600 a to je přece jenom jiny kafe. Ale good luck.
Respect to all that ride Ducati :cool:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek u S4
600nemá štelovatelný vidle, kdežto S4 má , takže nechat olej co tam patří, vyměnit jo , ale za správnou viskozitu (mění se po 40tis km, když to člověk vymění dřív není to na škodu)
Nickl>
já bych na tvém místě zkusil tovární nastavení. pokud se ti bude zdát zadek moc pomnořenej tak přitáhni pružinu metodou pokus omyl (a útlumy až se ti nebude něco zdát (75+50kg není žádná akční váha , to má spoustu jezdců samo o sobě , já daleko taky nejsem)
to tovární nastavení zkus zkontrolovat , na mé motorce taky nějakej dobrodruh měl každou vidli nastavenou jinak (tak aby mu ukazovaly šlicy na šroubech stejně ale už nepočítal kliknutí)
no a až budeš mít to tovarní tak se sám musíš zamyslet co se ti nelíbí a zkusit to upravit
myslím, že tovární nastavení u monstera bude takové sportovně cestovní nastavení,
SSko je tvrdý jak šutr, a to se mě líbí , občas přes nějakej hrbol přeskočí , místo toho aby to vyfitrovalo, ale na pěkným povrchu to jede jak po kolejích (ne ty v ČR dynyn dyndyn ... )
každému jezdci vyhovuje něco jiného, pneu taky, povrchu taky, co sedí jednomu s 75+50 nemusí druhému