1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
U tý Suzuki DR650SE nemusíš moc hledět na rok výroby ale koukej na stav konkretního kusu a neprohloupíš je to sovědčená motorka z dlouhou životností
Nejslibnější jsem našel tuto:
http://motorky.com/a...php?id=60227&f=2
ale v létě sem viděl i rok 2000 za 60.000
Jinak ty Husky taky obhlídni, já myslím že se toho není třeba zas tolik bát, všechno to jsou stroje a že se 10 let stará vysypala, to se stává u všecho. Když koupíš pěknej stroj v dobrým stavu tak ti bude dobře sloužit všechno
12000 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
Já mam natočíno 25000 a rok 2000.
Jinak co do spolehlivosti nemůžete srovnávat ostrý husky s těma civilníma éčkovejma. Při dobrej údržbě to bude při nejmenším stejnej držák jako jamahy a sůzi :P ;) Petr Huska by mohl poreferovat *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
husky SM a TE 610E se vubec nemusis bat na ni najedes 50 000Km jako nic .-) nebo taky LT 610
co se týček km-mám najeto na SM610e rv.1999 27500km a bezproblémů.asi to bude tím,jak se o ní kdo pečlivě(dle nařízení výrobce a dodržení intervalů) stará.
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
ta suzuky teda hledím že tolik drží ale přece jenom vzhled smka husky a té suzuki je trochu jiný ale uvidím podle vlastostí to je samozřejmě přednejší. tak jak je to s těma kolama? kdyby se tam hodily drapáky tak može klidně do terénu ne? jako terén nemyslím skoky atd., jen takové polní cesty trochu zablácené. a jen občas. a ještě jak je na tom spotřeba jak u husky tak u té suzuki? diky zatím
3 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
Nemám jí moc dlouho, teď je to rok, a já sám sem na ní nalítal něco okolo 13000(celkem má 27000), olej vůbec nežere, takže myslim že ještě toho naběhá dost...
Spotřeba když jí honim po silnici tak se pohybuje 3,5-5l/100(ale píšu o 410, nevim o kolik víc žere 610). Teď jsem měnil rozvoďák, a dvakrát se předtim cizí blbostí měnil napínák rozvoďáku, jinak samozřejmě olej ventily po 5000km(osobně to dělám častějc ať nemam strach že přejíždim ;) ).
Na předku mam na kolech jiný uchycení kotouče takže mam jinej na SM a jinej na enduru, stejně endurácká brzda na motárdu je nepoužitelná. Jiný je to u LT610e, ta má kotouč 320 v základu a asi brzdí i krapet jinak...
Vzadu kdybych měl na obou kolech kotouč tak mi to usnadňuje přehazování, koupil jsem SM kola s prasklým zadním kotoučem ale uchycení úplně stejný, takže jen přehazuju...
teď už to mam najetý takže přehození kol mi trvá tak 40min(a to nikam nechvátám..)
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
diky moc zatím
jinak 17" endurová se dá sehnat, ale to je takový řešení naprd si myslim... To by sis koupil motarda a hodil na ty ráfky enduro pláště?
To bych radši vzal enduro.. To je univerzál
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
A disk jestli myslíš jako ráfek+dráty+střed, tak já kupoval komplet motard kola ojetý(nová zadní guma a přední kotouč) za 12000, ale to byla fakt trefa na dobrej kup...
Jinak se pohybujou od 15 000 vejš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
Jinak drapáky 17 už jsem viděl možná se to dokonce řešilo tady na foru.... ale nedá se s tim podle mýho jezdit těžkej terén... :/
Já kola koupil s zadní novou gumou a předním kotoučem, takže přední gumu jsem kupoval a zadní kotouč a rozetu jsem dával z endurovejch(rozetu ani nesundavám, stačí ji jen vytáhnout s těch tlumících bloků)...
Nevim jak jsou sehnatelný jetý krosový kola(třeba z přestavby na motarda ;)) , možná budou i levnější než motardový, zkus se podívat na www.supermoto.cz je tam toho dost....