paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e
 
21.11.2007 v 17:15
zdarec chlapi potřeboval bych poradit při výběru nové motorky. Doposud jsem měl jawu 250 a ted jsem ji prodal. potřebuju si pořídit něco vzhledově hezčího a motorově výkonějšího a spolehlivějšího. Potřeboval bych to spíš tak pro užitkové účely zajet se mrknou na pole, na hříby do sousední vesnice a sem tam do města tak 50 km. PO cestách asi tak 70% zbytek lehčí terén. přemýšlel jsem o husqvarně 610 sm r.v. 1999 nebo 610 Te- e r.v. 2000 a víš. nemohu se rozhodnout. Za cenu tak kolem 65 000Kč treba i 75 000Kč. co mám volit co by bylo lepší? Zvládne SMko i terén? Jaké jsou náklady a co má jakou spotřebu? chlapi předem moc díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 17:27 | Nahoru | #1
Peťa 609> na hribky a jezdeni kolem baraku po polich bych volil neco ve stylu Yamaha XT.. klidne i strasi kousek 93-95 se starterem.. Das za to 40tis a bude ti dobre slouzit. Budes menit jen olej a pneumatiky. Kdyz s tim nekde spadnes tak na XT nerozbijes prakticky nic.. je to na to proste staveny. Huska je teda jinej level ve vsem.. , ale do starsi husky bych proste nesel... az se ti neco vysype tak budes moc plakat :rolleyes: ..

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 20:13 | Nahoru | #2
Husqvarna je velice líbivá motorka, vypada dobre koor na motardech, ale s tou spolehlivostí a drzením motoru v cajku uz to tak slavné není. Vím o čem mluvím protoze sem měl Huskqvarnu TE 610 ostra verze r. v. 96, a jen co sem ji koupi, tak sem si nechal u odborníku seridit ventily a vubec kontrolu motoru a nestacil sem se divit: vydrenej válec samo že i píst, ohnuté ventily, nutné zafrezování dosedacích ploch ventilu atd. cena 30 tis. Takze kdyz Husku tak jedině tzv. tupou verzi s olejovym cerpadlem a stáří nad rok 00. Ja bych se osobně uz zajímal o XT 350 se starterem a věřím že nebude větsí problém.

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 20:32 | Nahoru | #3
Když bys narazil na pěknou novější TE tak proč ne, mě se moc líbila když jsem na ní jel.
Jinak ekvivalent za ty prachy je taky DR650SE, ta se za ty peníze dá sehnat moc pěkná a zánovní

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 20:49 | Nahoru | #4
díky za rudu všem přesto bych se tě chtěl ještě zeptat. ty bys teda volil tu suzuki jo? myslíš že bude spolehlivější než huska?

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 20:52 | Nahoru | #5
já bych potřeboval čtyřtakt a aby to nebyl nějaký velký žralok aby se s tím dala zajet normální jízda alespoň do pěti litrů. a na tu husky motarda by nešli hodit drapáky aby udelala i neco malého v terénu? nebo se na motarda rovnou vybodnut

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 20:59 | Nahoru | #6
Peťa 609> *yes* *yes* DR 650SE jak píše Vespa se ti určitě nevysipe je to spolehlivej nenáročnej motor spotřebu při normální klidný jízdy počítej kolem těch 5 litrů na 100km,po 6000km měníš olej a jinak jen liješ benzín a jezdíš občas vyměníš gumy

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 21:19 | Nahoru | #7
takže na tu husku se vybodnout jo? já jsem byl smířený s tím že vezmu husu bud motarda nebo enduro TEčko. a vy říkáte že ne tak teda nevim. a kolíkátý rok té suzuky? myslíš že aj TEčko je nespolehlivé řekněme tak 00 nebo 01 rok výroby?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 21:30 | Nahoru | #8
no my chceme když už tak už nejaký pořádný stroj aby to mohlo jezdit a převážně ve dvou. velice se mě líbí ten motard husky 1999 a co sem četl tak prý docela spolehlivý stroj máto dvě olejové čerpadla startér že slušné. tak myslíte že by to byla blbost zvolit toho motarda? co sem se díval tak se dá sehnat tak kolem 70 000 Kč ta r.v. 1999 uplně v pohodě s motorem po GO a najetých tak 12 000km zavřená. myslíte že by to byl špatný kup pro mě? předem díky za rady

(reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 21:34 | Nahoru | #9
Peťa 609>A ty věříš že to má za 8let najeto 12000km??? a že to bude po GO??

U tý Suzuki DR650SE nemusíš moc hledět na rok výroby ale koukej na stav konkretního kusu a neprohloupíš je to sovědčená motorka z dlouhou životností

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 21:41 | Nahoru | #10
koukal jsem do inzerce a nic moc není :/
Nejslibnější jsem našel tuto:
http://motorky.com/a...php?id=60227&f=2

ale v létě sem viděl i rok 2000 za 60.000



Jinak ty Husky taky obhlídni, já myslím že se toho není třeba zas tolik bát, všechno to jsou stroje a že se 10 let stará vysypala, to se stává u všecho. Když koupíš pěknej stroj v dobrým stavu tak ti bude dobře sloužit všechno

12000 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 21:43 | Nahoru | #11
12000 je málo, to bude víc za tu dobu, a nebo jestli je to myšlený 12000 po go tak proč ne..
Já mam natočíno 25000 a rok 2000.
Jinak co do spolehlivosti nemůžete srovnávat ostrý husky s těma civilníma éčkovejma. Při dobrej údržbě to bude při nejmenším stejnej držák jako jamahy a sůzi :P ;) Petr Huska by mohl poreferovat *yes*

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 21:58 | Nahoru | #12
ok!! mrknu na husky te; sm; a tu suzuky a uvidím. ted sem se díval na ten odkaz a vypadá solidně. nemyslel jsem že bude mět i trochu dobrý vzhled. chci aby sem se na tom mohl ukázat i mezi lidi. jestli máte nekdo nejakoui zkušenost s nějakým takovým strojem tak pls napište páč opravdu nevim. a chtěl jsem se zeptat co by jste volily teda na mém místě? každopádně kdybych bral motarda bych tam hodil endurové pneu pokud to jde, jde to vubec? a kdyby TEčko tak bych ho zase nenechal na drápákoch ale dal bych tam taky endurové pláště. neco písknite hodně mě to pomáhá zatím dik všem

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 22:21 | Nahoru | #13
ja jsem koupil prave to zminovane XTcko 600 a po tom, co jsem opravil nekolik urvanych zavitu, uz jen jezdim.. koupil jsem ji s najetymi 34tis. km, ted ma 57 a slape porad vyborne.... a to obcas dostane trochu zabrat :P

(reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

21.11.2007 v 22:22 | Nahoru | #14
a jeste jedna vec - jestli mas hluboko do kapsy, tak te urcite bude zajimat cena a vydrz zadni gumy u motardu a endura ;)

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

22.11.2007 v 06:34 | Nahoru | #15
Heh nejvice me dostal post od Raduzka :D Jako jestli nekdo koupi motorku v takovem stavu tak je s prominutim idiot *no* Protoze vmotor v takovem stavu nemuze snad ani jet natoz aby se choval normalně pripadne nerachotil .

husky SM a TE 610E se vubec nemusis bat na ni najedes 50 000Km jako nic .-) nebo taky LT 610

(reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

22.11.2007 v 09:05 | Nahoru | #16
Peťa 609>s SM do terénu fakt nee.tak polňačku eště jo ale na těch hladkejch pneu to chce odvahu.Mám ji,vim o čem mluvim... Obdivuju profíky jak ten terén dávaj *yes*
co se týček km-mám najeto na SM610e rv.1999 27500km a bezproblémů.asi to bude tím,jak se o ní kdo pečlivě(dle nařízení výrobce a dodržení intervalů) stará.

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

22.11.2007 v 18:50 | Nahoru | #17
mazec konečně nějaká pozitivní zpráva o huskách. takže asi zvolím toho motarda ale chci vědět je tam možnost přehazovat kola s těch hladkých tam dát endurové nebo drapáky a měnit to? aby tam nemuseli byt pořád jen silničáky.
ta suzuky teda hledím že tolik drží ale přece jenom vzhled smka husky a té suzuki je trochu jiný ale uvidím podle vlastostí to je samozřejmě přednejší. tak jak je to s těma kolama? kdyby se tam hodily drapáky tak može klidně do terénu ne? jako terén nemyslím skoky atd., jen takové polní cesty trochu zablácené. a jen občas. a ještě jak je na tom spotřeba jak u husky tak u té suzuki? diky zatím

(reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

22.11.2007 v 20:12 | Nahoru | #18
Ahoj, mám oboje kola a bez problému je přehazuji, na motardovy mam nástavec na brzdovej třmen(320mm kotouč)... Takže neni problém, když seženeš správný kola(resp středy) :thmubup:

3 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

22.11.2007 v 21:03 | Nahoru | #19
mazec takže možu hodit na motarda i drapáky i enduráky samozřejmě když budu mět každé na jiných ráfkách. jak dlouho trvá asi přehození zadního kola? a musíse se měnit a ten brzdový kotouč nebo může být stejný i na drapák i na silniční kola? a jak dlouho máš motorku? jak ssi s ní spokojen a kolik tam máš najeto? něco mě oní prosim napiš jestli je to dobrá investice a tak... dik

(reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

22.11.2007 v 22:17 | Nahoru | #20
No jestli je to dobrá investice to ti psát nebudu, nechci tě nějak ovlivňovat tim že je mi sympatická Huska. ;)
Nemám jí moc dlouho, teď je to rok, a já sám sem na ní nalítal něco okolo 13000(celkem má 27000), olej vůbec nežere, takže myslim že ještě toho naběhá dost...
Spotřeba když jí honim po silnici tak se pohybuje 3,5-5l/100(ale píšu o 410, nevim o kolik víc žere 610). Teď jsem měnil rozvoďák, a dvakrát se předtim cizí blbostí měnil napínák rozvoďáku, jinak samozřejmě olej ventily po 5000km(osobně to dělám častějc ať nemam strach že přejíždim ;) ).

Na předku mam na kolech jiný uchycení kotouče takže mam jinej na SM a jinej na enduru, stejně endurácká brzda na motárdu je nepoužitelná. Jiný je to u LT610e, ta má kotouč 320 v základu a asi brzdí i krapet jinak...
Vzadu kdybych měl na obou kolech kotouč tak mi to usnadňuje přehazování, koupil jsem SM kola s prasklým zadním kotoučem ale uchycení úplně stejný, takže jen přehazuju...
teď už to mam najetý takže přehození kol mi trvá tak 40min(a to nikam nechvátám..)

(reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

23.11.2007 v 07:29 | Nahoru | #21
Peťa 609> když tahám tak 610 si ještě vic jak 6l/100 nevzala-za 2roky co jí mám....Pohodová jízda do 140km/h 4,2l/100km

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

23.11.2007 v 17:20 | Nahoru | #22
no tak to je v celku v pohodě spotřeba když sa to nenaháná horší když sa začne honit co... no chcu sa tě zeptat nemáš nejaků zkušenoist s tím přehazování kol? stačilo by mě kdybys věděl jestli se dá hodit na zadní kolečko endurový plášt popřípadě drapák protože s tím občas potřebuju zahet doi sadu a tak a tam jsou jenom polní cesty na těch hladkých by to nemuselo dopadnut nejlíp. nevítě o tom někdo neco? nezkouišeli jste to?
diky moc zatím

(reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

26.11.2007 v 00:15 | Nahoru | #23
Peťa 609>Suchej povrch s motardem prolítneš úplně v pohodě, horší to je když je trošku vlhko, to pak klouže jak prase, a tráva klouže za všech okolností ;)

jinak 17" endurová se dá sehnat, ale to je takový řešení naprd si myslim... To by sis koupil motarda a hodil na ty ráfky enduro pláště?
To bych radši vzal enduro.. To je univerzál

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

26.11.2007 v 19:57 | Nahoru | #24
no přemýšlal jsem nad tím že bych si tam hodil ty endurové pláště na zadek a přehazoval bych to bud endorové nebo motrardové bych si koupil ještě jeden disk. a měnil bych to. myslíš že když potřebuju zajet nekde aj do terénu tak bude lepší to enduro než motard? asi jo že. ale azse ten vzhled.... no nevim co bys dělal na mém místě?

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

26.11.2007 v 20:23 | Nahoru | #25
Peťa 609>Pokud tím terénem myslíš polní nebo lesní cestu, tak to ten motard zvládne (myšleno na suchu). Jinak dávat dozadu enduro/cross gumu a přední nechat hladkou sedmnáctku je na houby, protože ti to hned někde ustřelí. Na auto si taky přece nedáš v zimě na jednu nápravu zimní a na druhou nějaký okruhový speciály.

Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

26.11.2007 v 20:35 | Nahoru | #26
jn to je pravda. no terén myslím lesní cesty polnačky a ty cesty jsou ale zablácené. jako žádná divočina pohodička jen aby to projelo ty mokré cesty a dostal jsem se s tím do hory a tak. nemyslím žádné krosové tratě, skoky atd. a kolik može motardový disk? bez kotouče a ne nový i nějaký použitý. díky.

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

26.11.2007 v 20:37 | Nahoru | #27
kolik može stát motardový ojetý disk? no ale mám stoho strach protože zase to enduro si povede líp po těch polnačkách a v horách, nechtěl bych toho motarda hned odvařit. nemožu se rozhodnout co mám zvolt jestli TE nebo SM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

26.11.2007 v 22:11 | Nahoru | #28
Tak nejde o to že motarda odvaříš, ale spíš o to že si nabiješ čuňu :D
A disk jestli myslíš jako ráfek+dráty+střed, tak já kupoval komplet motard kola ojetý(nová zadní guma a přední kotouč) za 12000, ale to byla fakt trefa na dobrej kup...
Jinak se pohybujou od 15 000 vejš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

27.11.2007 v 17:39 | Nahoru | #29
Hujer> jj myslím ráfek že bych koupil ráfky a obul je na drapáky a pak bych jen přehazoval kola? existují vubec drápáky ve velikosti 17? a tys koupil oba dva aj s gumama komplet se vším za 13 táců? uplně všechno a ještě k tomu zadní i přední? to neni snád ani možné. takže kdybych to obul tak klidně na tom možu aj do hor jo? říkáš motard neco snese jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna 610 sm a husqvarna 610 TE - e

27.11.2007 v 18:49 | Nahoru | #30
Vždyt je to na crossovým resp. endurovým podvozku, tak aby nesneslo.
Jinak drapáky 17 už jsem viděl možná se to dokonce řešilo tady na foru.... ale nedá se s tim podle mýho jezdit těžkej terén... :/
Já kola koupil s zadní novou gumou a předním kotoučem, takže přední gumu jsem kupoval a zadní kotouč a rozetu jsem dával z endurovejch(rozetu ani nesundavám, stačí ji jen vytáhnout s těch tlumících bloků)...
Nevim jak jsou sehnatelný jetý krosový kola(třeba z přestavby na motarda ;)) , možná budou i levnější než motardový, zkus se podívat na www.supermoto.cz je tam toho dost....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist