Tý kačeny bych se bál,možná bude mít lepší podvozek,možná i motor,ale jak říkal rakušák Gery (už to tu psal i Autor) Old KTM is SHIT ... přeber si to jak chceš.
Naposledy editováno 30.06.2008 22:20:53
black-jack>mám DR, jsem s ním spokojený, pokud narazíš na zachovalý kus, o který se původní majitel aspoň trochu staral, ještě dlouho s tebou bude padat na zem lol Budeš si možná lámat nohy, ruce, žebra a ja nevím co jěšte, ale na DR nic nerozbiješ, věř mi
Tak to bych DR nechtěl abych si na tom lámal nohy,ruce a žebra !!
rm_brotherscity> XR není vůbec špatná, ale má uz jen 5 rychlostí, navíc za ní chce každý ranec a otázka je, na co dřív naraziš v lepším stavu...DR si často lidi (teda spíš na západ od nás) kupovali jako jako motorku pro všechno a dost z nich v pořádném terénu nejelo, proto se ještě dneska dá narazit na DR bez šrámů s původníma polepama a netknutým motorem v super stavu. XR má trochu víc takový OFFroad look a většina majitelů ji používá jen jako levnější variantu ostrého endura. Na nějaký šrám z pádu a podobně nehledí a jen jezdí a bahní. Navíc když budeš potřebovat nějaké náhradní díly (a sem tam se něco vyměnit musí) bude to u suzuki asi levnější.
je to pouze muj nazor, dost lidi je s ni spokojeno, ja jsem asi zvyklej na neco mnohem dokonalejsiho..
Pepahonda> Na chlazení je potřeba hlídat jenom to, že při pořádném bahnění musíš občas klackem vyčistit žebra, jestli to má 170 nebo míň stupňů je jedno, ten motor vydrží cca. 40 tisíc km a to je, řekl bych, standard pro tento objem.
S DRkem jsem spokojený, samozřejmě bych uvítal silnější motor, lepší podvozek atd..., ale zase za ty prachy, co to stojí a jakou údržbu to vyžaduje, tak to je hodně muziky za skoro zádné peníze.
Mimo jine na prednim blatniku jsem zasterku mel a do zadnyho velkyho bahna jsem s ni nikdy nejezdil.. proste tuhle motorku nemam rad tot vse..
Já tedy do DRka nacpal peněz dost...cca. 12000, když nepočítám spotřební materiál jako destičky, ložiska atd. ale jenom proto, že jsem řešil něčí zpachtěnou práci, ale např. spojkové lamely byly nejspíš původní, tzn. 15 let staré atd...
Black-jack: s tou vačkou má Troj pravdu, leží přímo v hliníku, ale nevidím v tom problém, když to maže, tak to drží.
Naposledy editováno 02.07.2008 02:21:26
a co by lo spatny na moji motorce? koupena v D s puvodnich neodrenych plastech rv95, pridrena znicena vacka- nova stala 16000,- samozrejme pridrena i ta slavna hlava- a ted co s tim- loziska bys vymenil a jelo by se dal- ale takhle??? nova hlava by prisla na stejnou cenovku jako cela zbyla motorka.. dale jse m musel koupit 2novy ventily, ten uzasnej dutej mazaci sroub byl napul strzenej, 6-ka ocelovej sroub kterej vede pres celej motor skrz hlinik, pri teplote hlavy a valce 170 dela tepelna roztaznost rozdil pnuti skoro 0,5mm- to by v tom byl cert aby se nestrh, pak to samozrejme zacnou ucpavat vsechno strzeny spony atdatd, kdyz jsem motorku jakstaks rozpohyboval tak mi 2x prasknul sroub co drzi aretaci kulisy razeni (original suzuki), jen shodou vsech nahod nikam nespad a nerosmelcoval celej motor, kdyz jsem ho nahradil mekkym nekalenym sroubem a zalepil tak uz to sice drzelo, ale "spolehnout" se na tuhle motorku t fakt neslo..
takovou mam zkusenost s dr350 ja, kdyz koupis zachovalej kus tak to treba muze byt ok, kdyz ne- zustanou ti jen oci pro plac jako tehdy me, a jelikoz je to tak 50 na 50 tak proste nikomu tuhle motorku doporucovat nebudu, protoze uz jenom oprava vydreny vacky muze prijit sumasumarum pres 20000,- a to je oproti vymene loziska za 50,- hodne velkej rozdil, a bohuzel na zvuku motorky to neni poznat- poznas to az tehdy kdyz doma shodis viko..
4500,- jinak vyfukový ventil 1100,- sací pak 570,- a to jsou ceny originál dílů a třeba ty ventily by snad šly sehnat z druhovýroby levnější ne? Jinak, když jsi už musel kupovat tolik dílů, určitě by se ti vyplatilo nechat si je poslat z usa, tam stojí třeba ta vačka 111$ , ale pořád si nemůžu pomoct...Martin měl ten samý problém(vydřená vačka a vahadla, ale nevím, jestli i její uložení) a dal za opravu 12tis (repase)... já když jsem si nechal měnit rozvodák, bavil jsem se s mechanikem a ptal jsem se ho, jestli by šlo nějak uložení vačky na kluzných ložiskách repasovat, pokud by s ním něco bylo a on, že jo. Vysvetloval mi to, ale uz si to nepamatuju, nejsem strojař Jasně, že nejjednodušší je věc vyměnit, ale pak už nesmíš nadávat, že to stojí ranec, přitom dnes se dá opravit snad ůplně vše Pak ten napůl stržený šroub-nový závit a vložka helicoil je asi to nejjednodušší Pak jsem nějak nepochopil ten dlouhý šroub 6 a když už se teda v motoru objeví nějaké špony(třeba po výbrusu)musí je přece zachytit takové to hrubé síto ve předu dole v rámu ne? A ještě na poslední věc se zeptám, když jsi DR kupoval, asi sis ho nedřív projel že? Koukl jsi se třeba na hladinu oleje?
Naposledy editováno 02.07.2008 09:01:03
olej?? hlupaka ze me nedelej jo
Troj11: možná jsi narazil na špatný kus, i to se může stát, ale obecně na DRko každý vzpomíná v dobrém. Jen mi řekni, když jsi měl DRko v 90. letech, to jsi na něm jezdil někdy ve 12? Na to je DRko dost vysoký .
Naposledy editováno 02.07.2008 12:15:26
jinak na pilotovani velky motorky clovek nemusi mit 2 metry, treba Marriman ve WEC taky vypada na svy aprilii jak cmelak na slonu
jo- dr to byla smula, zanovni motorka a vysypana hur nez ty vase babicky.. nicmene proste tu motorku nemam rad, ale jak se rika vsechno zly je k necemu dobry a jelikoz nas to nezabilo tak jsme silnejsi
stejnak u novyho GG co mam od jara- PRED tim nez jsem poprvy vyjel jsem vyrobil padaky chladicu, kdyt motoru, pacek, kluzaku, maznice prepakovani atdatd.. pro 99% je to asi nepochopitelny, pro me to je rutina..
s tou babickou jsem te nechtel v zadnym pripade urazit, a pokud ti to vyhovuje tak to je jedine dobre..
muj nazor na dr bys zmenil jedine tak, kdybys mi pred jeji koupi rekl at se na to vykaslu, to bych byl ve sladke neznalosti..
howk, timto koncim debatu s tebou, co jsem chtel rict jsem rekl a tohle uz je jenom placani sena a OT, mej se a at ti dr slouzi lip nez kdysi me..