Téma: Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????
 
30.6.2008 v 19:44
Zdarec chlapy co myslíte mám zalusk na ty to mašiny a nevím co bude lepši můžete mi poslat nazory díky.
Předchozí
1 2
Následující

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 19:48 | Nahoru | #1
DR

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 19:53 | Nahoru | #2
Děděk EV> jo ? tak já nevím hodně lidi si to dr chvalí ale zase ktm?

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 20:05 | Nahoru | #3
DR - jednodušší stavba,skoro nesmrtelný a vem si,kolik jich tu jezdí

Tý kačeny bych se bál,možná bude mít lepší podvozek,možná i motor,ale jak říkal rakušák Gery (už to tu psal i Autor) Old KTM is SHIT ... přeber si to jak chceš.

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 20:07 | Nahoru | #4
jo jo díky moc myslel jsem si to že to dr bude lepši

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 20:13 | Nahoru | #5
Nebo potom ještě taky XR 400

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 20:36 | Nahoru | #6
Děděk EV> Já jsem se díval po inzerátech na xr 400 tak je to dosti drahý a vzehledově ale známej to má a je to prej nesmrtelný

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 20:42 | Nahoru | #7

davexr>Děděk EV> Já jsem se díval po inzerátech na xr 400 tak je to dosti drahý a vzehledově ale známej to má a je to prej nesmrtelný


No jo,cenu si drží ...

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 20:42 | Nahoru | #8
Ja bych bral (a asi časem taky budu) to XR 400. Hodíš ladák a hezčí masku a je to. Fakt nesmrtelný univerzál. Má to tu hodně kamošu a je to fakt kolobrnda do lesa jak dělaná

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 20:48 | Nahoru | #9
Nevím,proč u endura řešíte jak vypadá?Je snad jedno,jestli ulomíš v lese origo,nebo "tuning" masku,ne?!

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 20:50 | Nahoru | #10
Děděk EV> lol lol lol máš naprostou pravdu. Ale když ulomíš tuning masku tak maš doma aspon pořád v záloze tu origo lol lol

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 21:03 | Nahoru | #11

Everst72>Děděk EV> lol lol lol máš naprostou pravdu. Ale když ulomíš tuning masku tak maš doma aspon pořád v záloze tu origo lol lol


no něco na tý "tuning" masce bude lol

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

30.6.2008 v 22:20 | Nahoru | #12
mám DR, jsem s ním spokojený, pokud narazíš na zachovalý kus, o který se původní majitel aspoň trochu staral, ještě dlouho s tebou bude padat na zem lol Budeš si možná lámat nohy, ruce, žebra a ja nevím co jěšte, ale na DR nic nerozbiješ, věř mi

Naposledy editováno 30.06.2008 22:20:53

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

1.7.2008 v 11:55 | Nahoru | #13

black-jack>mám DR, jsem s ním spokojený, pokud narazíš na zachovalý kus, o který se původní majitel aspoň trochu staral, ještě dlouho s tebou bude padat na zem lol Budeš si možná lámat nohy, ruce, žebra a ja nevím co jěšte, ale na DR nic nerozbiješ, věř mi



Tak to bych DR nechtěl abych si na tom lámal nohy,ruce a žebra !!

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

1.7.2008 v 12:01 | Nahoru | #14
mno já bych bral teda dr, ale úplně nejlíp xr-ko, to si chci pořídit jen tak na blnutí v těch 18 nácti....

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

1.7.2008 v 13:07 | Nahoru | #15
Yz 250> to měla být prdel kurňa, na všem se snad padá ne Nebo tys nikdy neměl z ježdění žádný úraz

rm_brotherscity> XR není vůbec špatná, ale má uz jen 5 rychlostí, navíc za ní chce každý ranec a otázka je, na co dřív naraziš v lepším stavu...DR si často lidi (teda spíš na západ od nás) kupovali jako jako motorku pro všechno a dost z nich v pořádném terénu nejelo, proto se ještě dneska dá narazit na DR bez šrámů s původníma polepama a netknutým motorem v super stavu. XR má trochu víc takový OFFroad look a většina majitelů ji používá jen jako levnější variantu ostrého endura. Na nějaký šrám z pádu a podobně nehledí a jen jezdí a bahní. Navíc když budeš potřebovat nějaké náhradní díly (a sem tam se něco vyměnit musí) bude to u suzuki asi levnější.

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

1.7.2008 v 13:50 | Nahoru | #16
dr350 byla nejhorsi motorka kterou jsem kdy mel, mozna jsem jen narazil na spatny kus, ale uz jen pocit ze tahle motorka ma sohc kluzne v delici rovine hlavy bez jakehokoliv pouzdra/ loziska by mi nedelal dobre, nechladi se nicmoc, jakmile zacnes trochu vic tahat 170 i vic na hlave neni zadnej problem, je to tak na poprdani pro nenarocneho uzivatele, kdyz koupis zachovalou, a jinak- motor u takhle slabyho vzduchem chlazenyho 4t znicis stejne dobre na silnici jako v terenu, takze argument zachovalych plastu z D neberu moc pozitivne..
je to pouze muj nazor, dost lidi je s ni spokojeno, ja jsem asi zvyklej na neco mnohem dokonalejsiho..

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

1.7.2008 v 14:09 | Nahoru | #17
Troj11> ber to tak, že DR není motorka na závody a ostré ježdění, ale spíš taková děvka pro všechno .

Pepahonda> Na chlazení je potřeba hlídat jenom to, že při pořádném bahnění musíš občas klackem vyčistit žebra, jestli to má 170 nebo míň stupňů je jedno, ten motor vydrží cca. 40 tisíc km a to je, řekl bych, standard pro tento objem.
S DRkem jsem spokojený, samozřejmě bych uvítal silnější motor, lepší podvozek atd..., ale zase za ty prachy, co to stojí a jakou údržbu to vyžaduje, tak to je hodně muziky za skoro zádné peníze.

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

1.7.2008 v 15:06 | Nahoru | #18
Troj11> nejhorší motorka co's měl? Jako kvuli tomu, že má uložení vačky na kluzných ložiskách? Škoda, že jsem na podzim nevyfotil hlavu a hlavně to uložení, asi bys tak nemluvil...a to mám rv 91. Ono si stačí hlídat hladinu oleje víš Ale to asi u každé motorky Když je majitel prase a jezdí skoro bez oleje, odejde každý motor. Jinak už výrobce dával na přední blatník takovou malou zástěrku, aby motor nebyl okamžite obalený blátem, ale vzduch kolem slušně proudil, tak se to celkem uspěšně chladilo. Pokud jsi to tam neměl, není divu, že se ti to přes vrstvu bahna nechladilo :o Mě na DR trochu vadí jen slabší podvozek, ale to zkusím o prázdninách poladit. Hlavně nejde srovnávat DR s něčím jako CRF,WR atd. jde uplně o něco jiného. Vem si, na co je DR určené a nediv se, že s tou motorkou jsou lidi spokojení, když mění olej nejdřív po 3tis a nepočítají ostatní servis na motohodiny. Jezdím na tom od jara 06 a za díly jsem dal necelých 2500,- a z toho me stála 1500,- výměna rozvodáku.

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

1.7.2008 v 16:13 | Nahoru | #19
Ano, nejhorsi motorka co jsem mel, nejen kvuli technickemu reseni, proste mi nikdy neprirostla k srdci.. proste jsem neprekous nektery "vychytavky" kteryma byla osazena, pocinaje bezloziskovym ulozenim vacky v hliniku, pokracuje mazanim skrz duty sroub do hlavy (nedejboze nekdo nekam placne silikon a je pruser) , hodne divnym resenim vypinani spojky, radici kulisou.. proste mi nikdy neprorostla k srdci a s velkou financni ztratou jsem byl rad ze jsem se ji zbavil..
Mimo jine na prednim blatniku jsem zasterku mel a do zadnyho velkyho bahna jsem s ni nikdy nejezdil.. proste tuhle motorku nemam rad tot vse..

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

1.7.2008 v 18:30 | Nahoru | #20
Troj11> tak nevím chlape, co já vím, tak vačka je snad uložená na nějakých C-kroužcích, každopádně když je olej není problém, pokud si někdo olej nehlídá, jeho blbost. Dál to mazání hlavy...uplně si nejsem jistý, jestli myslím to samé jako ty, ale na DR by měly být všude těsnění z těsnícího papíru a pokud tam někdo patlá kilo silikonu, opět je to jeho blbost. Motorka je vymyšlená dobře a stejně tak i funguje a podle mě pokud někdo aspon trochu myslí, nemůže na ní nic pokazit a skoro vše si na ní udělá sám. Jinak nevím, co jsi měl za problém se spojkou nebo potažmo s celou mašinou, mě vše už nějaký pátek funguje bez problémů a asi nebudu sám. Jeden můj kámoš má DR už asi 6 let a pořád jezdí. Tak nám řekni, co konkrétně se ti vysypalo. A to, že se ti nezdá nějaké konstrukční řešení neznamená, že je špatné, nebo snad nefunguje

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 02:20 | Nahoru | #21
Ják říká kolega Black-jack, když o něj člověk pečuje, bude mu sloužit do smrti, DRko je tak jednoduché, že jednodušší už 4-taktní motorka ani snad být nemůže, tzn. co na ní není, nemůže se posrat. S tou hlavou, kupoval jsem DR s motorem omatlaným silikonem, po rozborce a složení kámoš vyměnil těsnění a nebyla potřeba ani kapka silikonu.

Já tedy do DRka nacpal peněz dost...cca. 12000, když nepočítám spotřební materiál jako destičky, ložiska atd. ale jenom proto, že jsem řešil něčí zpachtěnou práci, ale např. spojkové lamely byly nejspíš původní, tzn. 15 let staré atd...

Black-jack: s tou vačkou má Troj pravdu, leží přímo v hliníku, ale nevidím v tom problém, když to maže, tak to drží.

Naposledy editováno 02.07.2008 02:21:26

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 07:29 | Nahoru | #22
no prave- jak jsem rikal- kdyz ji koupim novou no problem, radit nekomu kup 15let ojety mrdky co nema ani loziska na vacce podle me chytre neni, je to muj nazor a black-jacku smir se s nim..
a co by lo spatny na moji motorce? koupena v D s puvodnich neodrenych plastech rv95, pridrena znicena vacka- nova stala 16000,- samozrejme pridrena i ta slavna hlava- a ted co s tim- loziska bys vymenil a jelo by se dal- ale takhle??? nova hlava by prisla na stejnou cenovku jako cela zbyla motorka.. dale jse m musel koupit 2novy ventily, ten uzasnej dutej mazaci sroub byl napul strzenej, 6-ka ocelovej sroub kterej vede pres celej motor skrz hlinik, pri teplote hlavy a valce 170 dela tepelna roztaznost rozdil pnuti skoro 0,5mm- to by v tom byl cert aby se nestrh, pak to samozrejme zacnou ucpavat vsechno strzeny spony atdatd, kdyz jsem motorku jakstaks rozpohyboval tak mi 2x prasknul sroub co drzi aretaci kulisy razeni (original suzuki), jen shodou vsech nahod nikam nespad a nerosmelcoval celej motor, kdyz jsem ho nahradil mekkym nekalenym sroubem a zalepil tak uz to sice drzelo, ale "spolehnout" se na tuhle motorku t fakt neslo..
takovou mam zkusenost s dr350 ja, kdyz koupis zachovalej kus tak to treba muze byt ok, kdyz ne- zustanou ti jen oci pro plac jako tehdy me, a jelikoz je to tak 50 na 50 tak proste nikomu tuhle motorku doporucovat nebudu, protoze uz jenom oprava vydreny vacky muze prijit sumasumarum pres 20000,- a to je oproti vymene loziska za 50,- hodne velkej rozdil, a bohuzel na zvuku motorky to neni poznat- poznas to az tehdy kdyz doma shodis viko..

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 08:57 | Nahoru | #23
Troj11> zatim jsem se v životě s ničím nesmířil a to je asi můj problém Jinak nevím, kde jsi kupoval tu vačku za 16tis... stoji třeba tady http://www.partsdep...l=&section=89328
4500,- jinak vyfukový ventil 1100,- sací pak 570,- a to jsou ceny originál dílů a třeba ty ventily by snad šly sehnat z druhovýroby levnější ne? Jinak, když jsi už musel kupovat tolik dílů, určitě by se ti vyplatilo nechat si je poslat z usa, tam stojí třeba ta vačka 111$ , ale pořád si nemůžu pomoct...Martin měl ten samý problém(vydřená vačka a vahadla, ale nevím, jestli i její uložení) a dal za opravu 12tis (repase)... já když jsem si nechal měnit rozvodák, bavil jsem se s mechanikem a ptal jsem se ho, jestli by šlo nějak uložení vačky na kluzných ložiskách repasovat, pokud by s ním něco bylo a on, že jo. Vysvetloval mi to, ale uz si to nepamatuju, nejsem strojař Jasně, že nejjednodušší je věc vyměnit, ale pak už nesmíš nadávat, že to stojí ranec, přitom dnes se dá opravit snad ůplně vše Pak ten napůl stržený šroub-nový závit a vložka helicoil je asi to nejjednodušší Pak jsem nějak nepochopil ten dlouhý šroub 6 a když už se teda v motoru objeví nějaké špony(třeba po výbrusu)musí je přece zachytit takové to hrubé síto ve předu dole v rámu ne? A ještě na poslední věc se zeptám, když jsi DR kupoval, asi sis ho nedřív projel že? Koukl jsi se třeba na hladinu oleje?

Naposledy editováno 02.07.2008 09:01:03

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 09:47 | Nahoru | #24
nojo, ty asi zase zapominas jaky byly v 90 letech moznosti internetu a objednavek z usa.. v dobe kdy jsem ji mel jsem nemel ani mobil, coz ti asi taky prijde uplne sci-fi, dily byly objednavany primo u suzuki dle tehdejsich ceniku..
olej?? hlupaka ze me nedelej jo

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 10:58 | Nahoru | #25
Troj11> v 90.letech? pišeš, že jsi měl DR rv.95...tak to jsi měl skoro funglovku ne? No v profilu mas, že ti je 22 tak jsem myslel, že jsi s tou motorkou měl trable max 2-3roky zpet :\ Ale pokud tenkrát chtěli za vačku fakt 16tis, tož to je pěkný nářez

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 12:14 | Nahoru | #26
Upřesním Black-jacka: Vydřená vačka + vahadla - repace a navaření materiálu + nitridování povrchu - za 3000, pak rozvoďák, spojkový lamely a podobné nesmysly, taky bych mohl řvát, že je DRko mrdka, na který se všechno posere, ale tak nějak prostě po 15 letech díly musí odcházet, zato všechno ostatní je naprosto v pohodě (teda u mě kromě ventilových gufer, ale do těch se pustím až po sezóně). A to vyměněné zase několik let bude .

Troj11: možná jsi narazil na špatný kus, i to se může stát, ale obecně na DRko každý vzpomíná v dobrém. Jen mi řekni, když jsi měl DRko v 90. letech, to jsi na něm jezdil někdy ve 12? Na to je DRko dost vysoký .

Naposledy editováno 02.07.2008 12:15:26

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 12:44 | Nahoru | #27
koupil si ji tata kdyz ja jsem mel v 13 kx125, v pilotovani jsme se taknak odzacatku stridali. Je pravda, ze zezacatku jsem na zem skoro nedosahl, kx jsem mel snizeny o 5cm takze to bylo ok..
jinak na pilotovani velky motorky clovek nemusi mit 2 metry, treba Marriman ve WEC taky vypada na svy aprilii jak cmelak na slonu
jo- dr to byla smula, zanovni motorka a vysypana hur nez ty vase babicky.. nicmene proste tu motorku nemam rad, ale jak se rika vsechno zly je k necemu dobry a jelikoz nas to nezabilo tak jsme silnejsi

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 13:27 | Nahoru | #28
Troj11> no pripada mi to cim dal vic divne Ja teda zrekapituluju to, co jsme se tu dozvedeli jo? Jestli dobre pocitam, tak teda tvuj tatik v roce 99 koupil DRko z roku 95, když teda budu brat tu nejhorší možnost, tak asi za sebou měla max 5 sezon, tak usuzuju, že tam byl ještě původní píst a do motoru nikdo nelezl. Když říkáš, že vydřená vačka( a její uložení) není po zvuku poznat, jak jste to zjistili a hlavně kdy a při jaké příležitosti? To jste se z nudy začli vrtat v motoru? Mě teda aspoň připadá, že 5let stará motorka tohoto typu by měla být v nejlepší kondici. A nebylo to třeba tak, že jste mezi výměnama oleje (dle manualu u nevrtnutého motoru 6000km) tak nějak zapomněli zkouknout hladinu oleje? Jinak moje DRko je babka, ale tím mě neurazíš, už je na světě asi 18sezon a pořád funguje skvěle, kdybych chtěl jinou motorku, prodal bych ho a koupil jinou. Mě osobně uložení vačky na DRku vyhovuje, kdyby tam byly treba kuličkové ložiska, můžou se vysypat, takhle si jen kontroluju olej jako x majitelů přede mnou a jezdím

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 14:38 | Nahoru | #29
Nevim co ti pripada divne? ze nekdo v 8 letech taha jeste kacera a nekdo se vrta v motoru od fichtla? Do motoru uz nekdo lezl, nicmene pist byl jeste puvodni, jako kdokoliv kdo koupi jetou motorku a taky kdykoliv kdy jsme jetou motorku koupili jsme kontrolovali v jakym je stavu, u 2t jsem VZDY vypustil vsechny kapaliny, skontroloval spojku, premeril lamely, skontroloval vakl na loziskach v motoru.. proste celej spodek, gufera, shodil valec, skouknul a premeril pist, skontroloval kliku a sestavil na novem tesneni s novyma kapalinama.. toto vse PRED prvni vyjizdkou! u dr to bylo to same pouze pribyly starosti s hlavou, nevim co se ti na tom zda divny, nejsem z tech kdo meni dily az kdyz se neco vysype a nerad jezdim na necem s pochybnou minulosti a neznalosti stavu vnitrnosti, jestli se ti to zda nepochopitelny tak to je tvuj boj, ja jsem na tohle docela ujetej a jelikoz jsem strojar tak mimo jine se rad dozvim co a jak je v motoru resene abych vedel na co si dat pozor.. jestli pro tebe znamena kontrola motorky po koupi kontrolu oleje tak ja na to mam trochu jinej pohled..
stejnak u novyho GG co mam od jara- PRED tim nez jsem poprvy vyjel jsem vyrobil padaky chladicu, kdyt motoru, pacek, kluzaku, maznice prepakovani atdatd.. pro 99% je to asi nepochopitelny, pro me to je rutina..
s tou babickou jsem te nechtel v zadnym pripade urazit, a pokud ti to vyhovuje tak to je jedine dobre..
muj nazor na dr bys zmenil jedine tak, kdybys mi pred jeji koupi rekl at se na to vykaslu, to bych byl ve sladke neznalosti..
howk, timto koncim debatu s tebou, co jsem chtel rict jsem rekl a tohle uz je jenom placani sena a OT, mej se a at ti dr slouzi lip nez kdysi me..

Kterou Suzuki DR 350 nebo Ktm LC4 400 ????

2.7.2008 v 15:08 | Nahoru | #30
no než jsem koupil DR, kontrola, jestli tam je dost oleje byla jen jedna z mnoha věcí, jinak klobouk dolu, jestli fakt děláš před první vyjíždkou vše, co napsal A jak se k tomu tehdy postavil ten typek v reichu? Nebo jste to s ním neřešili? Jo ještě jak ti 2x prasknul ten šroub, co drží kulisy řazení, kde přesně to je? Asi myslím jinou věc Budu brzo vyměnovat obyč šrouby, co drží dekly na stranách motoru a dám tam imbusy...no co tuzing, zabte mě Tak že bych se na ten šroub co myslíš koukl, když se v tom už budu vrtat.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist