Jeste jsem byl informovan, ze cim min toho visí volně (toho řetězu) tim se k tomu hur dostava a blbejc se to přecvakává.
A jinak nejlepsi zabezpeceni mas asi alarm s otresovym pripadne digitalnim naklonnym cidlem a GSM pagerem - v pripade poplachu ses ihned informovan a muzes konat. Na sirenu bych se dnes nespolehal - ječí kde co a lidi jsou na to uz hluchý.
Naposledy editováno 23.06.2008 08:20:51
http://www.motorkari...etail-clanku/?cid=28
Ovšem bude-li chtít motorku ukrást zkušený zloděj a připraví se na to, tak ji ukrade. Překonat se dá všehno, když se ví jak na to...
Jinak má s jednim řetězem takovou kuriózní a docela nepříjemnou zkušenost - klíček toho řetězu se docela podobal klíčku zapalování (akorát byl kratší). Měl jsem to samozřejmě na jednom svazku - a jednou takhle vrazím klíč do zapalování - a ono jím nejde otočit - koukám, že jsem tam vrazil ten klíč od řetězu - a nějak se tam zasek a nešel ven. A sotva jsem za něj jen trošku zatáh, tak se ulomil - ještě že to bylo ve Valmezu - hoši z Moravamotors ochotně přijeli, motorku odvezli, v dílně skříňku rozebrali a zalomený klíček vyšťourali. Takže od té doby koukám, jaký je k čemu klíček, než něco koupím...
Cena retezu tusim tehdy byla asi 1300 a zamek nějakých 800