paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 125ccm enduro 4takt
 
20.6.2008 v 13:26
chtěl bych poradit s koupí nějaké 125tky nejlépe endura nebo supermota.dost se mi líbí honda xr125,ale nevim jak je na tom výkonově,a nebo varan 125 ale ten mi přijde moc těžký,a jako další yamaha xtčko,ale ta mi přijde moc drahá tak nevim.díky za pomoc.a připomínky k vybraným motocyklům.

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 13:30 | Nahoru | #1
A co takhle Blata? Dělají enduro i motard..Taky zaleží kolik do toho chceš vrazit

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 13:47 | Nahoru | #2
no tak o těchto motocyklech toho moc nevim,a na prodej jich v bazarech moc není.cenově bych si ji představoval tak kolem 40ti.docela se mi zamlouvá to xrko,ale pořád se nemůžu rozhodnout tak bych se rád podíval i po konkurenčních mašinách.

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 13:50 | Nahoru | #3
cjvlada> XT ma kamos a jede mu pekne...s jinyma masinama z tveho vyberu nemam zkusenost.Ale jsou to japonske motky takze vydrzi a je to v podstate to same

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 13:57 | Nahoru | #4
no a jinak kdyby sem šel do nákého 2taktu tak by to nejspíš bylo živější,ale zase se bojim výdrže a spotřeby.tak nevim no,a dtčka se dělají jenom 2takty neby se nákej rok dělal i 4takt?dt se mi celkem líbí ale jako 2tak myslim že má asi velkou spotřebu.no a jinak za kolik tak jezdí?

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 13:58 | Nahoru | #5
Za sebe ti doporučuju Hartford VR 125 Z,nebo Yamaha XT/Malaguti X3M

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 14:14 | Nahoru | #6
cjvlada> no motor ti vydrzí kolem 20000km. Spotřeba se odvíjí od toho jak moc tocis plynem..ja jezdim za 5l a to jedu celkem ostre..otec ktery to jenom lechta s DT jezdí za 3.3 litru. olej leješ co 1000km

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 14:15 | Nahoru | #7
cjvlada> DTéčko se ve čtyřtaktu nedělá!a já snim jezdim okolo 5 litrů!ale většinou o něco míň!ono to zas tak rozežraný neni!

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 14:28 | Nahoru | #8
Děděk EV> tak ten hartford se mi celkem líbí a ten zvuk nemá chybu,ale myslím že má motor stejný jak honda xr,tak jestli neni o moc dražší tak bych šel spíš do ni.myslim že už je to spíš otázka vkusu.no a co mi ale vadí na xr je to že má pouze jednoduchej tachometr a nemá ani otáčkoměr,u tohohdle dávám plus xtčku,ale to je tak asi jediný co mi na xrku vadí.

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 14:31 | Nahoru | #9
otáčkoměr je téměř na nic....otáčky snad slyšíš,tak to bych neřešil

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 14:38 | Nahoru | #10
Ja nevim co je to za trend, ze vseci chcou 4T :\ Ja na 2T nedam dopustit, sezonu jezdim, pres zimu rozdelam, zgeneralkuju (pokud je potreba) a jezdim dalsi sezonu. Zadny problem. A neda se to vubec srovnavat se 4T ta jizda..

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 14:43 | Nahoru | #11
Jindraxr> no otáčkoměr vskutku ani nepotřebuji ale,je to takový lepší vědět kolik tak přibližně má otáček.no zkrátka já si na detaily potrpim

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 14:44 | Nahoru | #12
jestly se ti xrko líbí tak ho ber bezúdržbová motorka která te nezklame hovno zere a 110 se s ni dá taky jet a co se týče terénu tak bez problému teda není stavěná na mx trat ale jinak pole les jsou pohoda a do města taky supr jinak do blaty bych nešel kuly servisu ale zas to je celkem unikat ale bazarovku nesezenes a hatrford je teda podle mě divnej a jak to tak posloucham tak 90 proc 125 by mělo mít motor z hondy lol jo a kčemu otáčkoměr nikdy sem ho nepotřeboval

Naposledy editováno 20.06.2008 14:48:29

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 14:50 | Nahoru | #13

cjvlada>Děděk EV> tak ten hartford se mi celkem líbí a ten zvuk nemá chybu,ale myslím že má motor stejný jak honda xr,tak jestli neni o moc dražší tak bych šel spíš do ni.myslim že už je to spíš otázka vkusu.no a co mi ale vadí na xr je to že má pouze jednoduchej tachometr a nemá ani otáčkoměr,u tohohdle dávám plus xtčku,ale to je tak asi jediný co mi na xrku vadí.


Celá motorka je licence Hondy XR125L (motor,rám,odpružení) liší se to jen maličkostma a to,že má kola 18"/18" místo 19"/17"

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 14:51 | Nahoru | #14
Johnyppe> no já právě nemám s motorkama moc zkušeností tak tolik nevim v čem je 2t lepší než 4t a naopak.ale takhle co sem slyšel tak 2t je živější ale zase je dražší na provoz,a 4t má o proti 2t menší spotřebu ale vzase neni tak živej,ale nevim o kolik je 2t živější.no a taky 4t má lepší zvuk.ale zase kdyby sem byl spokojenej že ten 2t fakt dobře jezdí tak by mi ten zvuk ani zas tolik nevadil.no ale to by sem musel vidět porovnání nákýho 2t s 4t aby mě to mohlo předsvětčit.třeba zrychlení atd.jinak by mi ten 2t ani tolik nevadil

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 15:04 | Nahoru | #15
Děděk EV> no tak to bych se toho hartforda nebál ale oproti hondě nevim jak by to bylo se sháněním dílů a servisem.

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 15:10 | Nahoru | #16

cjvlada>Děděk EV> no tak to bych se toho hartforda nebál ale oproti hondě nevim jak by to bylo se sháněním dílů a servisem.


Díle jsou skladem v ČR normálně.Zajišťuje je MP Korado.
Já jí měl,tak vím sám co a jak... a servis?Ten ti udělá každý,nebo i ty sám v garáži.Jediný co děláš je to,že po 6tis. měníš olej (1 litr) a koukneš na ventile (ohv) nic víc,...

125ccm enduro 4takt

20.6.2008 v 15:22 | Nahoru | #17

cjvlada>Děděk EV> no tak to bych se toho hartforda nebál ale oproti hondě nevim jak by to bylo se sháněním dílů a servisem.


Se servisem to funguje tak, že dost majitelů XRek chodí spotřebák nakupovat k dealerům Hartfordu, ty samý díly se dají koupit o 50% levněji...
Jinak otáčkoměr mi taky zprvu vadil, ale pak stejně zjistíš že je ti úplně k ničemu.
U XR je trošku škoda zpřevodování hodně do síly, maximálka je někde kolem 100, těch 110 snad někde z dlouhýho kopce.
Jinak eště co se týče servisu tak je to celkem jednoduchý, třeba ty zmíněný ventile jsou záležitost hodinky.
mrkni na http://www.xr.wz.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist