Naposledy editováno 20.06.2008 14:48:29
cjvlada>Děděk EV> tak ten hartford se mi celkem líbí a ten zvuk nemá chybu,ale myslím že má motor stejný jak honda xr,tak jestli neni o moc dražší tak bych šel spíš do ni.myslim že už je to spíš otázka vkusu.no a co mi ale vadí na xr je to že má pouze jednoduchej tachometr a nemá ani otáčkoměr,u tohohdle dávám plus xtčku,ale to je tak asi jediný co mi na xrku vadí.
Celá motorka je licence Hondy XR125L (motor,rám,odpružení) liší se to jen maličkostma a to,že má kola 18"/18" místo 19"/17"
cjvlada>Děděk EV> no tak to bych se toho hartforda nebál ale oproti hondě nevim jak by to bylo se sháněním dílů a servisem.
Díle jsou skladem v ČR normálně.Zajišťuje je MP Korado.
Já jí měl,tak vím sám co a jak... a servis?Ten ti udělá každý,nebo i ty sám v garáži.Jediný co děláš je to,že po 6tis. měníš olej (1 litr) a koukneš na ventile (ohv) nic víc,...
cjvlada>Děděk EV> no tak to bych se toho hartforda nebál ale oproti hondě nevim jak by to bylo se sháněním dílů a servisem.
Se servisem to funguje tak, že dost majitelů XRek chodí spotřebák nakupovat k dealerům Hartfordu, ty samý díly se dají koupit o 50% levněji...
Jinak otáčkoměr mi taky zprvu vadil, ale pak stejně zjistíš že je ti úplně k ničemu.
U XR je trošku škoda zpřevodování hodně do síly, maximálka je někde kolem 100, těch 110 snad někde z dlouhýho kopce.
Jinak eště co se týče servisu tak je to celkem jednoduchý, třeba ty zmíněný ventile jsou záležitost hodinky.
mrkni na http://www.xr.wz.cz