ogy>K7> jako sem to zkoušel hledat ale to bych tady mohl sedět taky do rána..........no nic no
No radit ti nebudu, protože sám se to učím, ale pokud vysednu na koleno, tak jen v prudké zatáčce.Spíš mi to slouží jako opěrný bod kam až můžu naklopit...
Jinak to vysedávání na normální silnici v běžněm provozu zdržuje a celkem rozhodí motorku, pokud jdeš do esíčka...Teda pokud to člověk neumí.
Dina-1>ogy>K7> jako sem to zkoušel hledat ale to bych tady mohl sedět taky do rána..........no nic no
Běž na to logicky - kdyby v motoGP nevysedavali , tak se odstředivou silou přebulí ven ze zatáčky!!!
No asi tak nejak, s malinkou upravou: odstredivou -->setrvacnou
btw>(odstrediva totiz neexistuje, ale psst, ono to nekterym jedincum rozboura zaklady mechaniky)
Dawe02>
No asi tak nejak, s malinkou upravou: odstredivou -->setrvacnou
btw>(odstrediva totiz neexistuje, ale psst, ono to nekterym jedincum rozboura zaklady mechaniky)
safra tahle informace mi zničila náhled na celý svět du si dát flašku něčeho dobrýho ..
ze čtení se vysedat nenaučíš :) to přijde samo nejdřív se naučit jezdit začátky bez vysedání ..já na silnici vysedám velice zřídka . Hlavně to je kvůli tomu že změníš těžiště motorky tím pádem to můžeš víc naklopit a ject zatáčku rychlejc
Naposledy editováno 15.06.2008 20:33:51
najdi si nějaký zatáčkovitý úsek s dobrým povrchem a tam zkoušej vysedávání. Ze začátku ti to možná přijde nepřirozené a asi budeš i v zatáčce pomalejší, ale jak to dostaneš pod kůži a vysedávání se ti stane rutinou, tak si troufám říct, že sakra porychlíš a průjezdy budou i bezpečnější, protože při stejné rychlosti nebude motorka tolik naklopená. Navíc můžeš jít později na brzdy a dřív zrychlovat na výjezdu.
Naposledy editováno 15.06.2008 20:42:39
pokud Tí neklouže dostatečně prdel na sedačce tak možná přijde vhod i ten lvk :D:D:D
Petr-RSV>ogy>
najdi si nějaký zatáčkovitý úsek s dobrým povrchem a tam zkoušej vysedávání. Ze začátku ti to možná přijde nepřirozené a asi budeš i v zatáčce pomalejší, ale jak to dostaneš pod kůži a vysedávání se ti stane rutinou, tak si troufám říct, že sakra porychlíš a průjezdy budou i bezpečnější, protože při stejné rychlosti nebude motorka tolik naklopená. Navíc můžeš jít později na brzdy a dřív zrychlovat na výjezdu.
Přesně...
já vysedávám při prudčích zatáčkách a nemlžu říct že by mi to uletělo narozdíl od toho když nevysednu..to mi ulítává často...
prostě je moto méně naklopená...
Ono to prijde samo, kdyz chce byt clovek rychlejsi, nejdriv mu staci vic klopit, pak jeste vic no a pak uz to vic klopit nejde a aby byl rychlejsi tak musi vysednout. To je prirozeny vyvoj, ale na silnici to casto zkonci smutne...
Legracni je videt vysedavat chlapce co jedou tak pomalu, ze by mohli ridit jednou rukou a celou prdeli v sedle.