Zatím jsem vyčmuchal toto:
http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8
http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Aktuální se zvednutýma řídítkama (8cm nahoru) + rám na motor + rám na kufry + detaily:
Detailně nástavec na řídítka:
Detailně komplex ochrana spodku a boku moto:
Detailně ochrana pumpy nožní brzdy:
Detailně ochrana před spálením od koncovky:
P.S.: na tom fóru co posílal ROBERT bylo někde psáno že ty origo KTM rámy na kufry jsou nahovno, že jsou tenčí a že to prd vydrží. Nevím co testovali, ale ty moje co jsem koupil od KTM mají stejný průměr jako TT a rozhodně jsou dostatečně pevné. Samo že od TT jsou v nerezu a se stupačkama a ještě vystuženější vpředu, ale mě se zas víc líbí ty KTM a navíc drží pevně i zadní blatník, a spolujezdce/kyni nehodlám tahat.
Naposledy editováno 14.12.2008 14:28:32
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Jediné co je jinak, je že ta hadice je hrubší a že matice na koncovkách jsou nesmyslně 14tky, ale vejde se bez problému (stejně jsem musul tu pumpu z motoru sundat, lépe se to odvzdušňuje.
K ovzdušňování asi toliko (dělali jsme to se servisákem, takže poděkování za postup pište jemu):
Nutno sehnat minerální olej (bacha, necpat do toho dle rad jiných brzdovku nebo něco jiného, je to MAGURA a ne BREMBO) Já použil schválený MOTOREX Hydraulic Fluid 75 Mineral Oil 100ml za 140,- (koupil jsem kupodivu v místním cykloshopu). Sundal jsem pumpu z motoru, nasadil hadici ke spojce (vrch nechal volně a pěkně kolmo držet hadici nahoru. Velkou injekční stříkačku (nejlépe 50ml) do které jsem nabral olej, vytlačil bulbinky, nasadil skrz bužírku na ovzdušňovák u pumpy (ten samo že povolil). Pak pěkně pomaličku vytlačit olej hadicí až nahoru, pak namontovat hadici do pumpy na páčce (+sundat krytku), a pomalu tlačit dál (v nádržce u páčky uvidíte jak polezou bublinky - nespěchat). Nahoře jsem druhou stříkačkou odsával přebytek. Když už nešly bubliny tak namontování dolní pumpy na motor utažení dolního ovzdušňováku, a zapumpovat páčkou (nepumpujte dřív než máte dole namontováno a utažený ovzdušňovák) a ještě pár bublin poleze. Obsah kapaliny do celého systému je cca 30ml, tím pádem zbyde i v "dolní" stříkačce. Spojku jsem v podstatě ani nemusel štelovat, šlape stejně jak od výroby.
Naposledy editováno 14.12.2008 14:26:44
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Pro mě je primárně důležité jak se mi na tom jezdí ve stoje a ne jestli vidím na tacho. Si možná někdo poklepe na hlavu, ale já už kutím jak to ještě tak o 2cm zvednout. Ale to až asi po předělání kokpitu a masky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
XarlieN>Petr Huska: Ty koukáš na tacho ? Já teda sleduju jen občas točkoměr (přeci jenom jsem ještě v záběhu) jinak já tam v poho vidím vrchem. Vzhledem k tomu že celý kokpit budu předělávat by mě to netrápilo i kdybych tam neviděl nic.
Pro mě je primárně důležité jak se mi na tom jezdí ve stoje a ne jestli vidím na tacho. Si možná někdo poklepe na hlavu, ale já už kutím jak to ještě tak o 2cm zvednout. Ale to až asi po předělání kokpitu a masky.
Ufff...sice vím, že mi asi 3 cm na zvednutí řídítek stačit nebudou, ale zatím jsem je tam nechal dát. Ta tvá opičárna je na mě moc Chci, aby to bylo použitelný i v sedě (samozřejmě ovládání ve stoje je priorita) a na moje čut čut po lese a přesuny budu ve stupačkách max 50% (a to si možná hodně fandím).
Jinak jestli je chceš zvednout o další 2 a plánuješ do budoucna tlumič řízení, zkus dát držáky na tlumič. Myslím, že je dělají 2 a 3 cm
Naposledy editováno 15.12.2008 14:29:36
Včera jsem to měřil a bez výměny lanek a spojkové hadice za delší to jde zvednout max o 50 - 53 mm. Další lze natáčením řidítek nahoru nebo jinak tvarované, ale to už ty bovdeny vyjdou levněji.
Neví někdo co udělá třeba těch 80 mm s geometrií řízení .........páka nad brejlema řidítka jinak oproti krku řízení apodobně
Naposledy editováno 15.12.2008 15:39:13
2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Já su prostě na tyto typy moto výškový extrém (oni to vyrábí na prcky kolem 175cm), tak potřebuju extrémní řešení ale LC8 si kvůli tomu kupovat nehodlám. Váha a obladatelnost u LC4 mi vyhovuje. Kdo chce se může tím řešením inspirovat i když nebude potřebovat tolik cm nahoru, a o to v těch fotkách šlo.
2robert.adv: trošku jsem z toho řízení měl strach, ale po cca 200km (cca 70 v terénu kde mi to fest rvalo předním kolem i rukama) mi přijde, že to točení je stejné. Nikde se nic nekroutí, je to poctivý kus hliníku a není tam žádná vůle.
Naposledy editováno 15.12.2008 21:07:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
XarlieN>2mariano ad opičárna: Co na to říct. Jsou holt lidi kteří si nechají pro image a aby nevybočovali z davu koleno vrtat, já mezi ně rozhodně nepatřím. Je mi fakt ultraputna jak to vypadá, mě zajíma jak se na tom jezdí. Držím se toho co mi řekl Martin Macek když jsem se ho ptal na jeho setup: "Kašli na to co mají jiní a nebo co ti tvrdí, udělej si to podle toho jak to vyhovuje tobě". Můžu říct, že v sedě je to absolutně v poho, ve stoje je to bomba (a ještě dva centimetry bych unes, nebo vidle s větším zdvihem). Šak se někdy stav, dám ti svézt a uvidíš.
Já su prostě na tyto typy moto výškový extrém (oni to vyrábí na prcky kolem 175cm), tak potřebuju extrémní řešení ale LC8 si kvůli tomu kupovat nehodlám. Váha a obladatelnost u LC4 mi vyhovuje. Kdo chce se může tím řešením inspirovat i když nebude potřebovat tolik cm nahoru, a o to v těch fotkách šlo.
tak na vzhled se nejezdí, to bych měl zmrzlinu a nagelovaný vlasy že bych propichoval škopek
svezl jsem se jen v létě v pískovně na předváděcí 690 bez jakýchkoli podložek...
už měsíc na mě čeká moje 690, až si ji vyzvednu...není čas. tak jsem zadal, ať mi tam nabastlí pár drobností (šusplech, zvednutí řídítek, podložka pod víčko nádrže, drapáky s haltry, neopreny, atp.) a v sobotu startuju na akci přímo z prodejny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
...do uší?
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Jinak EXC má vpředu zdvihy o 5cm delší což dělá celé šavle o cca 10cm delší. To je pak něco jinýho.
Naposledy editováno 17.12.2008 21:32:16
Výhody .....táhne víc odspodu a s nahraným softem od Akrapa ( mohu zařídit ) to je znát / je tam docela rozdíl.
Nevýhody ... jiný zvuk
Důvod ... koupil jsem Akrapa takže nepotřebuji výfuky dva.
Cena ... pouze za práce spojené s operací katu = 2890,-.
K odběru ihned na okraji Prahy.
Tel : 602 228 452 Robert.
Naposledy editováno 20.12.2008 15:12:11
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Oprava je následující .....šrouby se sundají a plastový kryt se v horní části přitáhne stahovací plastovou páskou.
Hned jsem to šel udělat protože z lesa bych to domu tlačit nechtěl.
Více tady ADV Rider - řešení chladiče
Naposledy editováno 23.12.2008 22:32:34
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Jinak nechci obhajovat techniky KTM, obavám se ale, že jejich testovací jezdci prostě s mašina práskají jinak než my obyč. smrtelníci. Tudíž by se chlapci měli chytit za nos a udělat z nás testovací jezdce (i když já zas neotestuju spousty jiných věcí, ale mašinu jim umím v malé rychlosti položit 100x jinak).
btw: updatnul jsem fotky (viz. výše, je třeba na zimu vystrčit drápky - Mitas C12/C17 winterfriction), od teď už to budu jen zasírat marasem a otloukat. Jo a taky jsem si tam šoupl padáky co se mi vícekrát osvědčili na 660SMC. viz.:
Naposledy editováno 25.12.2008 14:06:28
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Naposledy editováno 25.12.2008 23:08:58
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Jinak ta fotka podle mě není z 690Enduro. Já k tomu, že to je dost na ráně taky mám docela výhrady. Pokud mě napadne nějaké řešení, dám to sem. Ale i tak mám obavu že dobře sedlý šutřík ti to stejně v plných točkách urve sakumprdum.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 39 | 1.10.2023 v 22:23 Firecracker |
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 53 | 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB |
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | pospa5 | 18 | 14.6.2023 v 20:11 tucnak66 |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 28 | 11.6.2023 v 18:44 Matess727x |
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro | čilipanda | 4 | 30.5.2023 v 22:44 čilipanda |