Předtím se chytala na dva válce v nízkých jak se jí chtělo, ve vysokých pořád. Zhodnotil jsem že ve vysokých otáčkách nestíhá tlak unikat a komprese zůstává použitelná.
Každopádně mě to začalo po pár kilometrech zlobit zase a já nevím co s tím A do HUMOTO už ji nedám
Dneska jsem jel do práce v jedné stopě, z toho cca polovinu na jeden válec (fakt na prd a nezachrání to ani nový adrenalinový průběh krouťáku - do 5500 RPM jedeš full gas aby to nezdechlo a aspoň trošičku jelo - MZ 250 jede líp, než TL1000 na jeden válec - a nad 5500 se to chytne a pokud nestihneš ubrat plyn, dějou se zajímavé věci, zvlášť pokud to nastane v zatáčce)
Nemáte ještě někdo tip, co by to mohlo být?
Suzuki TL1000S, r.v. 2001, najeto necelých 3000 km (to není překlep, do provozu letos)
-----------------------------------------------------------
tak to bylo asi špatnou fajkou a pofiderním těsněním na vstřiku. Dále to bylo šíleně rozštelovaný (po servisu v HUMOTO) a tak byla třeba synchronizace. Už to jezdí.
Naposledy editováno 05.01.2011 18:28:31