globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klepání motoru TE610E (podtočený motor)
 
2.5.2007 v 09:49
v případě že je motor studený a nebo podtočený kolem 1000ot/min tak se ozývá klepání jako kdyby někdo o sebe bouchal dvěma kovovýma lžičkama. nevíte někdo co by to mohlo být?

(reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 10:14 | Nahoru | #1
brzda> No to je přece zvuk alá HUSQVARNA :lol: :D :lol:

Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 10:21 | Nahoru | #2
je pravda ze motory Husqvaren jsou hlasitejsi a dela to od doby co to mam a nijak se to nezhorsuje ale strasi me ze by to mohlo byt lozisko na klice

Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 10:25 | Nahoru | #3
Tak takový to vyšší cinkání jsou prostě ventily, ne?
Trošku hlubší klapot vydává volnej pístní čep

zkus si vzít velkej šroubovák nebo nějakou železnou kulatinu a přitlač si to na ucho a druhej konec přikládej na různý místa motoru a zkus identifikovať odkuď to vychází

Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 14:12 | Nahoru | #4
Bud klika nebo ventily...traba lozisko na vahadlech

Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 14:40 | Nahoru | #5
heh no pokud to je behem jizdy tak to sou jasne ventily .. pri 1000 otackach dostavaj pekne kopance

1 reakcí na tento příspěvek Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 15:21 | Nahoru | #6
To je teda divný že to nechce běhat pod volnoběžnejma otáčkama

(reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 15:28 | Nahoru | #7
VlaHa>asi tak ...

1 reakcí na tento příspěvek Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 15:42 | Nahoru | #8
nerikam ze to nechce behat akorat v tom cvaka. dela to predevsim kdyz je motor studenej a ma trozku nizsi tocky. ventily jsou serirovany pravidelne a je tam cca rok a pul novej rozvodak. napadlo me jestli by to nemohla byt vrtule vodniho cerpadla. ze by pri nizsich otackach na hrideli poskakovala a jak se motor vytoci by se vycentrovala a prestala.

(reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 15:52 | Nahoru | #9
ne je to normalne klepani ventilu .. pokud to dela za jizdy a pri neutralu ne ... pokud i pri neutralu tak nejake jine vule.. vrtule cerpadla nema zadnou vuly ani kam by uhybala takze ta to urcite neni .)

1 reakcí na tento příspěvek Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 18:43 | Nahoru | #10
Poskakujici vrtule-to mi prijde blbost.Kdyby to vyskocilo,delalo by to rambajz furt a hlavne by to prestalo chladit, protoze neni duvod,aby vyskocena vrtule zas naskocila.Navic neni problem se na to kouknout,staci oddelat 3 sroubky a hned vidis,jestli vrtule drzi nebo ne.Pricinu hledej jinde-bud klika,nebo hlava.Ja mel treba vuli na jehlovem lozisku,co je na vahadlech...a pri nizkych otackach to melo zvuk jak sici stroj.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 18:53 | Nahoru | #11
Joraell-TE
Uživatel
Město: Za hory a za doly
Motorka: Husqvarna TE 410
E-mail Zpráva Web

Re: Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

ne je to normalne klepani ventilu .. pokud to dela za jizdy a pri neutralu ne ... pokud i pri neutralu tak nejake jine vule.. vrtule cerpadla nema zadnou vuly ani kam by uhybala takze ta to urcite neni .)

Online

Ventily nemohou klepat, jen se tak rika, ouplne stejne klepe dvoutaktni motor, kdyz ma spatny predstih a chudou smes... ;) :cool:

(reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 18:56 | Nahoru | #12
Ken>jo ok asi sem uplne blbej .. jeste mi vysvetli ze zaklepanej ventil znamena ze ho nekdo zaklepal do dreva kladivkem .. asi sem tohle bez tebe netusil .. je jasne ze ten hluk dela tlak.

(reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 19:04 | Nahoru | #13
No, nic vysvetlovat nebudu, ale kdybys znal, kinetiku pistu a ojnice a co se s nimi ve valci deje, odpustil by si ustepacnnou poznamku...

1 reakcí na tento příspěvek Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 22:12 | Nahoru | #14
Klepani ventilu-jak se bezne pouziva-je opravdu pouze detonacni spalovani(smes se vzniti jeste drive,nez ji zapali svicka),ale pokud mas napr. velky vule na ventilech,opravdu ti to muze vydavat pazvuky...
Ale pri volnobehu by k detonacnimu spalovani dochazet nemelo, nebot predstih pri volnobehu je nejmensi.A kdyby k nemu dochazelo,rozhodne by se ten divny zvuk po pridani plynu neztratil,takze to tim nebude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

2.5.2007 v 22:34 | Nahoru | #15
popo>nic proti teorie je to sice pekna, ale jeste sem nejel na 1valcovem 4 taktu kterej by tohle nedelal. krom teda 4 taktnich motoru co tocej 6tisic max... nejsem zadnej teoretik ale tohle zaklepani je vetsinou doprovazeno i vetsimy vybracemi motoru

Takze spise bych vam panove nez cist chytre knizky doporucil: vice jezdit + si ten motor rozdelat a slozit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

3.5.2007 v 00:13 | Nahoru | #16
Joraell-TE>Joraell-TE>myslim,ze motor jsem mel rozdelanej hodnekrat a to jak dvoutakty,tak ctyrtakty a nemuzu za to,ze chodim na skolu,kde nas tohle uci.A navic-nikdy jsem nerekl,ze to nemuzou klepat ventily,jen jsem se to pokusil vysvetlit.Kdyz budes mit dobre serizenej predstih(treba u skodovky,tam je to hezky slyset),tak ti nikde nic klepat nebude,kdyz das vetsi a pojedes do kopce,bude to cvrlikat a kazdej ti rekne,ze to jsou ventily,i kdyz to ventilama zcela urcite neni!!!Kdyz budes mit velky vule na ventilech,tak teprv pak budou delat bordel a teprv pak se ti zacnou zaklepavat!A vubec nevim,na co si tady hrajes,ze si jen tak dokazes troufnout rict,ze jsem nikdy nevidel rozdelanej motor.Snazil jsem pouze odpovedet na dotaz ze svych zkusenosti,coz bylo lozisko na vahadlech,jinak jsem nikomu nic nevyvracel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

3.5.2007 v 02:15 | Nahoru | #17
Nalej si do Wartburga, nebo Trabanta, technicak, ani nemusis nic s ventily delat a osol ho, to uslysis "ventily", jak klepou... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rika se tak..ale,kde by se tam ventily vzala?????

Klepou pisty o stenu valce, znama vec pro ty, kteri o tom, neco vedi... *yes* :/

(reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

3.5.2007 v 02:17 | Nahoru | #18
Stejne, s motory ctyrtaktnimi, chuda smes a ev. velky predstih, udelaji sve :/

Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

3.5.2007 v 07:15 | Nahoru | #19
Mám taky TE 610 E a dělá to to samý, navíc ještě teď nestartuje, takže sem z tý čubky nevděčný akorát vytočenej. Od tý doby, co jí mám, jsou z ní jenom problémy.

4 reakcí na tento příspěvek Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

3.5.2007 v 07:48 | Nahoru | #20
4 kejdoš: podivej se sem http://www.brzdap.i...qvarna/Husky2000.pdf
na strane 230 najdes nastaveni karbecu. zkontroluj nastavení hladiny plovaku a nastaveni bohatosti smesi. sroubek by mel byt povolen o 1+1/4ot.

co se tyce karbecu vesmes je to vsechno o tom samym. dellorto po urcite dobe chytne vule a prestane spravne fungovat, pak se do toho nekdo zacne vrtat v domeni ze to doladi a zprasi to uplne a tak to proda a nasledne ma novy majitel tezkou hlavu. ale zpatky k tomu klapani. pokud by to pomohlo muzu nahrat na MP3 ukazku :)

ventily to nebutou. ty me rachtali kdyz prasknul napinak rozvodaku kterej predchozi majitel taky ladil

1 reakcí na tento příspěvek Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

3.5.2007 v 10:14 | Nahoru | #21
popo> hele sorry pokud sem te nejak urazil .. nedelej si z toho hlavu.

Tedka zacnu teoretizovat ja podle me je to zpusobeno tlakem ktery vznikne zapalenim velkeho mnozstvi smesy na pomalu se tocici motor.je sice pekne ze tomu nekdo nalozi plnej pod otackama a motor zacne cucat ale je to asi jako by si kopal do 100Kg sutru a tak se ho snazil rozkutalet.navic pri hodne pomalu se tocicim motoru tam uz muze hrat sve i automatickej dekompresor .. kdyz sem se dival jak to na Te funguje tak bych rekl ze uplne vypina pomerne pozde. To by ten zvuk dela tlak uchazejici pres jeden vyfukovej ventil kterej je trosku nadzvedlej dekompresorem .. ono i kdyz zatahnes rucni dekompresor (ale jenom trochu aby jsi ten ventil jenom nadzvedl tak to vypadava taky podobnej zvuk..

Proste jednoduse .. tohle vubec neresit ja mam udelanej motor uplne komplet neni na nem nikde zadna vule a stejne to dela. delalo to vzdy a delat to bude. a jak tu nekdo psal ironickou poznamku : No to je divny ze to klepe pod volnobeznejma otackama.

Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

4.5.2007 v 08:01 | Nahoru | #22
Jo, nahraj to, ať je srovnání.

(reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

5.5.2007 v 01:54 | Nahoru | #23
Joraell-TE>ne, v pohode ;) ...kazdopadne je fakt, ze pri malych otackach(tesne pred chcipnutim) klepe i kamaraduv novej husaberg,takze pokud to nedela pri normalnim chodu, taky bych to nijak neresil

1 reakcí na tento příspěvek Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

17.5.2007 v 10:34 | Nahoru | #24
Zdar mám HQV LT 610 a při nízkých otáčkách za studena mi to taky tak divně klape, ale v servisu mi řekli, že je to automatický dekompresor. Tak jesli to nejsou ty zvuky co ty slyšíš. Zkoušel jsem to a když to podtočím a na 6-ku přidám plyn, tak se na chvilku ozve to klepání.

(reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

17.5.2007 v 11:57 | Nahoru | #25
Bl@ckstyler>Tak to je úplně normální že to klepe, a když tohle udělám(přidám plyn při 1000ot) tak je mi toho motoru strašně líto :D

Já mam teď zas pocit že mi to začlo nějak zvonit ve středních otáčkách (4-5tis)...

1 reakcí na tento příspěvek Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

17.5.2007 v 16:18 | Nahoru | #26
To si taky myslim že je normální při hodně podtočenym morotu. Mně to zase ted začlo chrastit trochu při vysokejch otáčkach. od 6 vejš. Asi před 4000 byl dělanej rozvodák, napínák, rolny. Ventily jsou sežízený ted. Tak nevim co to může bejt. Ještě jsem to teda nijak neřešil, ale co myslíte????

(reakce na) Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

17.5.2007 v 17:30 | Nahoru | #27
v nizkych to je opravdu ten dekompresor me se to tam tedka ozyva :) jak blazen .. drive sem ho mel nefunkcni ..

Klepání motoru TE610E (podtočený motor)

18.5.2007 v 07:14 | Nahoru | #28
Myslím si, že u HSQ je to notmální jev, že motor chrastí a má různý pazvuky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist