paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Žere olej
 
29.5.2008 v 23:41
Zdravicko hoši, mam dotaz ohledně Yamahy TRX 850. To že žere olej to je znama věc, ale když mi to bere litr na litr (pro ty slabší litr oleje na 1000 km ) Ma s tim nekdo neaky zkusenosti?? Diky za rady

Žere olej

29.5.2008 v 23:44 | Nahoru | #1
BTW leju do toho silkolene PRO 4 15W50....

Žere olej

29.5.2008 v 23:46 | Nahoru | #2
kouří to když tomu dáváš? no začal bych výměnou gufer na ventilech, to je častá závada (mají ztvrdlé břity) a uvidíš co to bude dělat. Když to bude žrát pořád tak pak bych měnil třeba kroužky

Žere olej

29.5.2008 v 23:52 | Nahoru | #3
když tomu hodně naložim tak rikaj ze to kouří no

Žere olej

30.5.2008 v 06:46 | Nahoru | #4
rozhodně chyba v motoru-opravit. Tu nic nevydomáš. Hoď to do správkárny

Žere olej

30.5.2008 v 07:29 | Nahoru | #5
Jo, litr na tisíc je servisní limit, takže klasicky gufera nebo kroužky. Nebo máš někde v motoru díru a sákne ti to ven.

Žere olej

30.5.2008 v 08:29 | Nahoru | #6
ven to rozhodně nejde, spodek je krasne suchej a v garazi na zemi taky ani známka....

Žere olej

30.5.2008 v 09:18 | Nahoru | #7
Moje TDM zralo asi 3/4 litru na tisic. Vymenil jsem gufera na ventilech, zmena byla minimalni. Takze jedine to muze zrat pres pisty/krouzky, coz se skoro ani nevyplati delat (pocital bych s desitkou jen za material).

Žere olej

30.5.2008 v 09:25 | Nahoru | #8
jj to je normál moje XTZ - stejna koncepce motoru - mi žrala O,7 litru na 1000 km a dostal jsem se do stadia ze jsem po 5 tisicich jsem nemusel vubec menit olej protoze tam byl porad novej.

Žere olej

30.5.2008 v 09:27 | Nahoru | #9
šmudla> No to už je lepší 2T než tohle lol

Žere olej

30.5.2008 v 09:34 | Nahoru | #10
mě u jedné motorky gufera srazily spotřebu na polovinu (opravdu byly jako štolverk a na dříkách ventilů zůstávala větší vrstva oleje než na měrce oleje)

ale při 15w50 a litru na 1000 to nebudou jen gufera , ale třebas to o něco srazí

Žere olej

30.5.2008 v 12:27 | Nahoru | #11
pokud to zakouří při přeřazení a jen krátce, nebo po přidání po předchozím sjíždění kompce se zavřeným plynem, jde to přes gufera.
Pokud to kouří při vyžších točkách a hulí furt dokud neubereš jsou to stírací kroužky. V tom případě se to chce mrknout na stav vložky a pístu a změřit tolerance, ovalitu...
někdy je třeba jen stírák zapečenej, nebo ojetej a pomůže pouhá výměna.
Já to před měsícem dělal u auta - takhle to vypadalo, výměna kroužků měla 100% efekt, spotřba z litru na 1000 šla na 0,0X
[img]
a tady pokud by někoho zajímalo jak se to projevovalo

Žere olej

30.5.2008 v 14:45 | Nahoru | #12
Jurawood> Fuj, co jsi tam lil za olej, že ja to tak zapečený?

Žere olej

30.5.2008 v 21:26 | Nahoru | #13

Pepo80>Jurawood> Fuj, co jsi tam lil za olej, že ja to tak zapečený?


ano bohužel, předchozího majitele uvázat ke stromu a pochcat
kdy češi pochopí že na výměnách oleje se nešetří
ale spravil sem to za 2,500,-kč a dva dny dovolené
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist