globalmoto_kveten





Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

7.8.2009 v 13:52 | Nahoru | #1
U GG 250 jsem přendal jehlu z 1. na 2. drážku, má to přecejen lepší výkon. Tak teď mám trysky 45-170, jehla N1EF na 2. drážce. Zbytek reguluji airšroubem. Je-li horko přes 30 st., je nutno za použití mírné síly ho povolit až na 2,5 ot. Se snižující se teplotou přitahuji. Normálně má tak 2 otáčky, když je zima, tak méně. Najeto 4200 km, zatím to jezdí. (napínák-smazáno). Už jsem 2x přetrhl řetěz (naštěstí jen spojku), když jsem pod plynem vymetl díru. Tak teď hřídel kola dotahuji (dorvu) co to jde a řetěz nechávám pro jistotu volnější. Na jiné motorce jsem řetěz za 20 let nikdy nikdy nepřetrhl. Také airfiltr uchycený jen pružinou je nějaký experiment. Nikde jsem to zatím neviděl. Už se mi stalo, že slezl dolů a byla tam několik mm díra. Naštěstí jsem si všiml včas a trénoval jsem jen sám, takže se neprášilo. Je nutno to stále kontrolovat, nebo někde dělám chybu?

Naposledy editováno 10.08.2009 15:07:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

7.8.2009 v 14:14 | Nahoru | #2
Itall> Asi děláš chybu, mně se za rok a půl filtr nepovolil ani jednou, a to řešení je docela vychytaný....než muset utahovat matici, jen klapneš držák a hotovo. Stejně tak na přetržení řetězu nemá konstrukce napínáku sebemenší vliv. Buď jsi ho měl napnutej moc a při propružení prasknul, nebo byl ten řetěz nějaká sračka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

29.11.2009 v 22:44 | Nahoru | #3

Itall>Už jsem 2x přetrhl řetěz (naštěstí jen spojku), když jsem pod plynem vymetl díru. Tak teď hřídel kola dotahuji (dorvu) co to jde a řetěz nechávám pro jistotu volnější. Na jiné motorce jsem řetěz za 20 let nikdy nikdy nepřetrhl.



Dneska mě potkalo něco podobnýho na KTM - nedoskočil jsem rigól a zadní kolo to pěkně schytalo - ale řetěz neprasknul, jen se vyšponoval nadoraz jak se osa posunula dozadu.
Povolení matky a přiměřený kopanec do zadního kola to spravil.. ale asi z toho ta osa nebyla úplně nadšená :)

Naposledy editováno 29.11.2009 22:45:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist