aprilie ma mozna silnejsi motor, tezko rict ja jezdil na hodne prkopane milli.. kolem 130ti koni na kole... takze tezko rict... podvozek plus minus to same, tipuj ze SP je radikalnejsi.. ale rozdily na podvozku v tehle kategorii - nejsem takovej pilot abych dokazal rozlisovat...
SV rekl bych ze jina kategorie, proti predchozim okruhovkam "hodna" motorka na kazdodeni jezdeni... rekl bych ze motor SV je z nich "nejplynulejsi" a ma slusnej zatah i v mensich otackach, RSV i SP maj spis charakter 4valce... jedou az ve vetsich tockach...
TLR ze zminech bych rekl "nejlepsi" motor, subjektivne z nich asi jede nejvic, ale starsi koncepce stroje, tezka, relativne neohrabana motorka (v porovnani s SP a RSV)
ja jelikoz uz jezdim jen kratke trasy na "vyblbnuti" sel bych do SP (kdyby to nebyla honda :) ) co se tyce kazdodeniho(nebo casteho, delsi vyjizdky) pouzivani bral bych SV - ale nelibi se mi design tehle modernich japoncu....
jinak pro bezneho smrtelnika nema V2 asi zadnou vyhodu proti 4valcove konkurenci... takze bych to doporucil nekomu komu tluce srdce v dvouvalcovem rytmu... jinak co se tyce "praktickych" paramtru tak bude ctyrvalec asi vzdy lepsi...
http://www.motoinzer...zerat.php?mid=171114
Kamarád říkal, že to jede skoro jako jeho TL-R ale těma širšíma řidítkama se to dá o dost líp ovládat...ale neschováš se za plexi
RSV jak zde někdo zminoval tak jedine RSV-R- už kvuli tomu podvozku, abych sem konečně poznal ten rozdil mezi většinou serii a ohlinsem, jinak zvukově taky moc pěkny, ta nová RSV se mi taky líbí... no a ted SP..nevim proč ale tahle mašina se mi proste pořad líbí a doufám že si jí někdy vyzkoušim, nevim co me k ní nějak tak táhne (asi koukám pořád dokola na starý superbike videa kde tyhle všechny krásky jsou)ale já bych šel do tyhle kočky, většina řiká že ten posaz je na prd ale mě se to naopak líbí, bejt tam shrbenej ohnutej ja nevim co a jen čekat kdy takhle pecka hodí svicí kdykoliv otočim plynem, mít penízky a hondař k tomu, tak bych si sehnal opravdu nějakej pěknej kousek a bouchnul bych tam ten hrc kit...na tyhle mašině je opravdu poznat ta závodní radikálnost...jinak já mam TL1000R a jak psal assassin. motorově super, podvozkově bída (až musím řict bojim bojim ) pak zahlaš co sis pořidil
RSV mě zklamalo.Výkon motoru má hodně plochou křivku,síla začína spíše ve středních otáčkách,nevýrazný vršek.Podvozkově ok,ale neměl jsem dobrý pocit za říditky,přepínače úplně jiné než jsem byl zvyklý.Ale pro silniční použití je přívětivější než SP.
SV není sportovní stroj.Dobrý pilot na SV stačí dobrým pilotům na sportovních šestkách,tady je hlavní výjezd ze zatáčky.Jinak,podvozek je dost měkký,ale dá se jet slušně sportovně,ale zdaleka nezvládá to co SP nebo RSV.Brzdy bych srovnal s RSV.
Na cestování je vcelku dobrá,pokuď není biker moc rozmazlený.Spíše sportovnější posez,ale s vyššími říditky.Trošku mohou vadit vibrace při delší jízdě.Podle mě,pro každodenní použití,kompromis sport/cestování,je to dobrá volba.
takze vlastnim rsv verzi r vyrobenou 2001.. dlouho jsem jezdil s podvozkem nastavenym na predchoziho majitele kterej mel o ctyricet kilo vic jak ja a na ty motorce to bylo znat. nezatacela, v zatackach jsem byl imrvere v protismeru.. uz pri 70 km/h to bylo jako vlak na kolejich a motorka vyzadovala strasnou silu aby zacala zatacet. pak mi to u moto halbich nastavili na me a z pan europeana mi nahle udělali aprilku rs 125- az takovej rozdil to byl a ja zacal chapat vyznam toho plne nastavitelnyho podvozku.
na rsv nemuzes jet v klidu... nemuzes na ni jet v kolone a nebejt nasranej... nemuzes na ni jet pomalu... do tech 3700ot/min ten motor skube a jizda je proste o nicem.. navic pri takovemto rezimu po meste i hodne zere a to jak benzin tak i olej. jizda do prace do centra prahy je pro me na rsv nekdy utrpeni a obcas radsi volim MHD !!!!! MHD !!!! :)))
jako vona ta masina tahne vcelku silne a ciste uz od volnobehu, musi se ale ta hranice tech 3700otacek prekonat raznym otocenim zapesti abyste z toho byli venku, jet delsi dobu na tyhle otacky je opravdu k vzteku. na dvojku to jede asi 60km/h při 4000ot (17/42)ve meste clovek porad pendluje mezi uz neprijemnou jednickou a vecne podtocenou dvojkou. od ctyr tisic do peti a půl už to táhne líp než klasickej 650ccm jednoválec pri maximu. potom u meho kusu nastane mensi pauzička(ma prvni tri kvalty ovsem skoro nepostrehnutelna) a na šesti tisících jakoby ti někdo přidal další válec a to samý na sedmi kdy ti tam namontujou ještě turbo :)) od sedmi do jedenácti to jede asi pořád stejně, je to jako na gumě... takovej prakovitej zátah, kdybych nechal prokluzovat při tomhle režimu spojku tak by to bylo podobný jako čtyrválec.
dlouhou dobu jsem to rsv "šetřil" že jsem ho netočil a podobně.,., jenže ten motor se v otáčkách fakt vyžívá a od těch šesti do osmi je to fakt skvělý a dokonce jsem naměřil že to takhle baští míň benzinu než v tom režimu "podtáčení". na plnou nadrz do prvniho zablikani kontrolky rezervy většinou ujedu tak 170km.
jinak jako zadna mega raketa uz to taky neni, nema cenu to nejak zkosmirnovat. na prvni tri kvalty to jede dobre, při trojce se dost často zvedá sama na zadní.... zátah na čtyřku , pětku a šestku už není nic co by člověka zvedlo ze židle.,.,., o nějaký elasticitě si můžu nechat jen zdát, pětku řadím při stodvaceti a šestu při necelejch stopadesáti.,.,., kdekoliv níže by to byla škubatura... čtyřka ovšem to běžný silniční ježdění bez řazení pobere v pohodě... jinak na sestku 150kmh pri 5000ot(dobry pro turisty) a 200kmh pri 7000ot(kroutaková spicka) jako traktoroidní ten motor nejspíš je, někdy rozomile a nekdy to cloveka docela otravuje.
co je na rsv zvlástní je ta jeho schopnost potlacovat pocit z rychlosti... je to jako bys byl v nejakym hodne rychlym a pohodlnym aute... schovanej za velkym stitkem ti proste tvoje tempo pripada tak nejak pomaly... az me to nekdy stve :) a je to vcelku taky nebezpecny. na kamosove r1 04 mi uz 220 prijde jako slusnej zazitek, s rsv nemusim byt ani moc zalehlej a masina jede tak jako by se vlastne nic nedelo(kdyby nezacinala bejt uz dejchavicna, obdivoval bych ji za to). mam 175cm a je to mozna zpusobeny prave tim. jo jinak se svou vejskou jsem jako slon v procelanu pri manipulaci s rsv na miste, pri kazdym vyjezdu z garaze si pripadam jako zacatecnik. na miste a pri malejch rychlostech se s rsv proste peru, o tom zadna.
co je ovsem super jsou přední brzdy. fakt nevadnou a brzdej vzdycky tak jak si clovek na pacce namacka... jen to tak blízes- fakt kolena do nadrze a zapri se rukama, zmacknes packu zpomaluješ, vezmes za to víc- zatni nadoraz- stojis. na rychlosti nezalezi. jako s temahle brzdama si clovek nemusi brat servitky. zadní je taková bezpohlavní on- offka, musíš na ní už fakt stát aby zablokovala zadní kolo, páka má dlouhou dráhu a celý je to vůbec takový divný.
jinak ja na rsv potrebuju vzdycky tak 50km abych si na nej zvykl a zase se szil a nezalezi na tom jestli jsem na nem jezdil predchozi den. to je trosku zvlastni a prvni kilometry o d garaze jsem spise k smichu.
podvozek je super, obcas musis tak jako tak vyvinout nejaky usili pri najezdu do zatacky ale v naklonu už je všecko takovy pohodovy a s jistotou ze se nemuze nic stat a uz si jen pekne upravujes stopu a posez podle sebe. je to vysokej a uzkej stroj, na silnici mas ohromny rezervy v naklonu...
zvukovej projev z pozice jezdce je fajn tak do tech 130ti...to jsou ještě slyšet vyfuky ale pak se jejich rev vytraci a slysis pouze rozvody a trochu taky otevrenej vzduchac... docela nic moc prozitek, jezdil jsem uz masiny na kterejch jsem si to zhrubnuti motoru pri nastupu do vysokejch otacek doslova uzival, ale je to mozna jen muj pocit protože jsem od toho cekal trosku vetsi peklo. kluci co jezdej se mnou(samej ctyrvalec) naopak tvrdej, ze by se k ty motorce bali priblizit natoz s tim jezdit, jeden dokonce prohlasil ze ho mam varovat pokazdy co se ho hodlam predjet, ze se dycky lekne jak svine. kdyz jsem pucoval masinu kamosovi aby se projel, musim taky uznat ze ta motorka busi do okoli fakt brutalnim zvukem, ale jako jezdec z toho bohuzel nemám ani polovic.
motorka je prostorna, já jako nic moc velkej člověk na ní mám takovýho místa že někdy až nabejvám dojem že nebyla vůbec ušitá pro mě.
takze bych to shrnul- na cestovani po evrope to nemám, jezdit po meste za a mezi autama tim se clovek akorat nasere a teplem od valcu jeste k tomu zapoti. chce to hlavne volnou silnici a nebo rovnou okruh, proste jet si svoje rychlý tempo a nepotkávat ostatni ucastniky sil. provozu, pak je to bomba bomba super a clovek porad jezdi jezdi dokud nenajede aspoň 400km
nejvic za den v kuse jsem na tom dal 750km a úplně svěží. pár kiláků od baráku jsem přemejšlel jakou další oklikou bych to ještě vzal abych nemusel dom :).
najel jsem na ní asi 12 000km(celkově ma masina najeto 20000)a potkala mě jediná závada a to s ložisky v zadním kole ktera ale jak se pozdeji ukazalo byla zapricinena chybou pri montazi v servisu.
prime porovnani s sv 1000, sp1 nebo tl1000r bohužel nemám a to bohužel bych chtěl napsat opravdu velkym pismem. o tlr a sp2 jsem sám také uvažoval. neudělame takovej výměnnej den majitelů větších dvouválců aby si každej přišel na to svý? dobrou
karf>A co něco ujetýho?
http://www.motoinzer...zerat.php?mid=171114
Kamarád říkal, že to jede skoro jako jeho TL-R ale těma širšíma řidítkama se to dá o dost líp ovládat...ale neschováš se za plexi
jo to je krasavec, to bach bral hned.... ale pojede to jako Sko... ten motor je stejnej jako je v tvym raptoru co ja vim... tzn TLS...