to pořídíš i sám. Cca 10 minut práce na jedno kolo.
Stačí koupit balení, hodit motku na hlavní stojan a při odlečném kole vypustit vzduch, vyšroubovat ventilek, nalít Ultra Seal , profouknout, našroubovat zpátky ventilek a nahustit.
Dávkování je v balení rozepsaný do tabulky podle rozměru pneu, no problem.
kov>
nejlepsi jsou knoty
vozíš je i s bombičkama na dofouknutí gumy?
nevozim, nevozim je vubec lol lol
musim tu sadu jen nejak zabalit aby mi nelitala pod sedlem (a sem linej to udelat) a bombicky mam taky ale ty nejsou tak potreba, vetsinou se da dojet k pumpe
http://www.wkmoto.cz.../set-servis-pneu.htm
Jen nevím ty bombičky. Někde jsem četl,že by se neměly vystavovat teplotě nad 50 stupňů, což pod sedlem může nastat. To by byla řacha pod řití...
bub.>Bubrak ZX10R>antipich i ultraseal je malo muziky za hodne penez, uz se to tu probiralo milionkrat
nejlepsi jsou knoty
Můžeš dát odkaz na nějaký odzkoušený knoty.
Ja jsem mel v gumach ruzny z ruznejch servisu dycky, pak sem si koupil nejakou sadu za 650,- (i s bombickama), kde byly misto knotu takovy kruhovy teliska, jedno jsem jednou pouzil, to se mi nepodarilo napoprve aplikovat, pretrhlo se na poloviny a pak ta pulka na ctvrtiny, pak jsem tam jen zvenku natlacil bud tu 1/4 nebo 1/2, to uz nevim, kazdopadne jsem mel strach a po asi tisici km sem to prezul (zrovna se to hodilo na zavod CEC), a zjistil sem, ze to telisko je skrz dovnitr a ze sem mohl byt v klidu. ta guma mela tak jeste 4mm, tak jsem ji nazul loni jeste jednou uz na zx10 a odjel s tim asi 4tis km v pohode, i ve 300km/h
nicmene pred tydnem jsem pichnul zas a pouzil toto:
http://www.maxeuro.c...ducts/8591841229894/
a drzi to v poho, najel sem s tim asi uz 400km, nejvic asi vcera 190kmh po zadnim, ale vypada to v klidu, aplikace probehla uplne v poho
co vim ze to nekomu vylitlo (obecne knot, ne zrovna tahle sada), tak vcera sem se o tom zrovna bavil s kamosem, kterej to tam nacpal BEZ LEPIDLA a pak to vylitlo jinymu z predniho kola a to nevim jak to tam daval
kazdopadne jsem mel 2 najednou v prednim a najel 5000km do 280kmh a nic se nestalo a ta guma byla 10let stara sjeta okruhovka (to uz bych ted ale neriskoval), dal sem to mel asi 4x v zadnich gumach a vzdy sem to dojel az na platno nebo draty, jednou mi to pri dratech zaclo kolem toho knotu ufukovat, tak sem to uz samozrejme vymenil
ale co vim, tak je knot asi fakt nejlepsi, diskutovalo se tu loni a predloni o antipichu a ultrasealu a neda se na to spolehnout, je to drazsi, nekomu antipich vystrikal pod sedlem a nemoh to sundat z veci apod., muj osobni nazor je, ze nad knoty neni, ani nejsou potreba ty bombicky, nemusi se sundavat guma, da se to dojet az do mrtvy gumy
Maji ho treba zde
http://www.eobchodni...vy-237-ml-lahev.html
Naposledy editováno 26.05.2008 09:03:28
Mikagen>Jenik789> At to máš stabilně v duši, nebo jen při defektu aplikuješ???
Das do stavajici duse. Navod je u toho jen v ENGL, ale neni to nic slozityho. Muzu ti tu lahvicku ukazat, kdyz se zastavis.
Dal jsem to zatim jen do zadni, ale budu kupovat jeste do predniho kola
Nevím, že na to nevymyslí nějakou jinou lahvičku,že by se to dalo napojit na komresor a nemuselo by se to mačkat ručně. Fakt to byla fuška. Pokud nepíchnu, tak na závěr udělám pokus jako je na tom videu nebo zkusím přejet sklo.
kov>Dnes jsem to nacpal do pneumatik. Koupil jsem balení pro motorku. Technik z Yamahy mi to tam pomáhal nacpat. Po zkončení operace jsme necítili ruce. Šlo to hrozně těžko. Několikrát nám vyskočila hadička a trochu té srajdy šlo na zem.Technik říkal,že minule to šlo líp. :o
Nevím, že na to nevymyslí nějakou jinou lahvičku,že by se to dalo napojit na komresor a nemuselo by se to mačkat ručně. Fakt to byla fuška. Pokud nepíchnu, tak na závěr udělám pokus jako je na tom videu nebo zkusím přejet sklo.
Jeste stesti ze na enduru to hodim na central, pak vyndam ventilek a jen to tam naleju.. o zadnym zapase neni ani rec
Jenik789>kov>Dnes jsem to nacpal do pneumatik. Koupil jsem balení pro motorku. Technik z Yamahy mi to tam pomáhal nacpat. Po zkončení operace jsme necítili ruce. Šlo to hrozně těžko. Několikrát nám vyskočila hadička a trochu té srajdy šlo na zem.Technik říkal,že minule to šlo líp. :o
Nevím, že na to nevymyslí nějakou jinou lahvičku,že by se to dalo napojit na komresor a nemuselo by se to mačkat ručně. Fakt to byla fuška. Pokud nepíchnu, tak na závěr udělám pokus jako je na tom videu nebo zkusím přejet sklo.
Jeste stesti ze na enduru to hodim na central, pak vyndam ventilek a jen to tam naleju.. o zadnym zapase neni ani rec
Jak píše KOV. Já to měl tak hustý že jsem to mačkal stolařskou svěrkou, jinak bych se u toho posral.