Téma: Suzuki - Humoto Brno
 
20.5.2008 v 14:59
Po garanční prohlídce po dovršení 1000 km mi začal občas vynechávat zadní válec. V domnění, že odešla svíčka, zajel jsem koupit novou a jal se ji vyměnit. Jaké bylo ovšem moje překvapení, když jsem zjistil, že svíčka je OK, že je ale jen úplně povolená. Dotaženo a už mám zase dvouválec.

A humoto je další značkový servis, ke kterému nemám důvěru. Spolu s BS auto Brno a PEMM.

To by se z těch profíků jeden posral ...

Další a zajímavější příběh o Humoto Brno

Naposledy editováno 14.03.2015 13:09:06

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki - Humoto Brno

9.5.2011 v 01:25 | Nahoru | #1
Dobrý den,
nemám ve zvyku psát žádné články,ani se zůčastmit nějakého fóra,ale toto mně prostě nutí.
Koupil jsem v Humotu Bandita 1200.V loni na podzim mě začala motorka nepříjemě vybrovat při 4500 otáčkách.Nevěděl jsem co s Tím a tak jsem zajel do Humota pro radu,nebo opravu.Nejdřív to nechtěl nikdo projet,aby se prý na tom nezabil.(motorka měla najeto 14000km!)Nakonec přišel mechanik z dílny,že to teda projede!Odjel...několik rádoby vtipných poznámek jako:už to někde chcíplo a určitě to tlačí...že tak dlouho nejede...nebo mu bouchnul motor a položil to,mě opravdu nepřidali na klidu!Po chvíli jsem uslyšel zvuk své motorky a spadl mě kánem ze srdce!Mechanik přijel a konstatoval,že opravdu u 4500 otček to vybruje a klesá výkon.Nejlepší prý bude,když to tam nechám a oni to dají na test BRZDU(na válce) a pak prý se uvidí.Asi za dvě hodiny mě mechanik volal:Vy tam máte laděný výfuk a je potřeba na tento výfuk koupit karburátorový KIT (za 7500,-) a sladit to.Bez toho to nepojede!Když jsem mo vysvětloval,že čtyři roky takhle jezdím a bez problémů a najednou to bez KITU nepojede...nedostal jsem z něho rozumnou odpověď.Jen jsem zaplatil 1000,- za test a odjel s nepořízenou!!!
Nemám zas tolik času a už jsem taky starší chlap,tak jsem motorku znechuceně zaparkoval v garáži a vytáhl jí až teď v dubnu.
Při pravidelné jarní prohlídce...dotažení šroubů,namazání řetězu,výměně oleje,čištění svíček,brzdových desek...jsem si najednou všiml mastné skvrny pod třetím karburátorem!Otřu to a přivoním a benzín!Prolínal pod gumou mezi karburátorem a blokem motoru!Asi to saje falešný luft!
Vše jsem očistil,odmastil a všechny čtyři gumové těsnění dotáhnul,asi o 3 až 4 závity!
Jaké bylo moje překvapení,že motorka jela úplně bez problémů!!!Měl jsem radost,že je to opravené a že jsem na to přišel a zároveň jsem se nemohl zbavit dojmu,že ten mechanik by měl jít spíš dělat do pekárny!!!Kecám,byl jsem pořádně nasr....S Humotem jsem skončil,není to otázka jednoho mechanika...jeden to projížděl,jeden dělal test a jeden mě to vydával a celé vysvětloval!
Já vím,všichni potřebují vydělávat,nejde o těch 1000,- ale o ten nezájem,lži,nafukování hlav zákazníků,
moc mě tento přístup mrzí,byl jsem s nimi doposud spokojen.....

Naposledy editováno 22.07.2016 01:31:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki - Humoto Brno

9.5.2011 v 10:25 | Nahoru | #2
Freedy> Humoto je banda lemplů a pan Hán je hňup. Ale na každou svini se vaří voda a já už se jim pomstil. Viz dotaz humoto suzuki brno na seznamu.

(reakce na) Suzuki - Humoto Brno

10.5.2011 v 09:27 | Nahoru | #3

Freedy píše: Dobrý den,
nemám ve zvyku psát žádné články,ani se zůčastmit nějakého fóra,ale toto mně prostě nutí.
Koupil jsem v Humotu Bandita 1200.V loni na podzim mě začala motorka nepříjemě vybrovat při 4500 otáčkách.Nevěděl jsem co s Tím a tak jsem zajel do Humota pro radu,nebo opravu.Nejdřív to nechtěl nikdo projet,aby se prý na tom nezabil.(motorka měla najeto 14000km!)Nakonec přišel mechanik z dílny,že to teda projede!Odjel...několik rádoby vtipných poznámek jako:už to někde chcíplo a určitě to tlačí...že tak dlouho nejede...nebo mu bouchnul motor a položil to,mě opravdu nepřidali na klidu!Po chvíli jsem uslyšel zvuk své motorky a spadl mě kánem ze srdce!Mechanik přijel a konstatoval,že opravdu u 4500 otček to vybruje a klesá výkon.Nejlepší prý bude,když to tam nechám a oni to dají na test BRZDU(na válce) a pak prý se uvidí.Asi za dvě hodiny mě mechanik volal:Vy tam máte laděný výfuk a je potřeba na tento výfuk koupit karburátorový KIT (za 7500,-) a sladit to.Bez toho to nepojede!Když jsem mo vysvětloval,že čtyři roky takhle jezdím a bez problémů a najednou to bez KITU nepojede...nedostal jsem z něho rozumnou odpověď.Jen jsem zaplatil 1000,- za test a odjel s nepořízenou!!!
Nemám zas tolik času a už jsem taky starší chlap,tak jsem motorku znechuceně zaparkoval v garáži a vytáhl jí až teď v dubnu.
Při pravidelné jarní prohlídce...dotažení šroubů,namazání řetězu,výměně oleje,čištění svíček,brzdových desek...jsem si najednou všiml mastné skvrny pod třetím karburátorem!Otřu to a přivoním a benzín!Prolínal pod gumou mezi karburátorem a blokem motoru!Asi to saje falešný luft!
Vše jsem očistil,odmastil a všechny čtyři gumové těsnění dotáhnul,asi o 3 až 4 závity!
Jaké bylo moje překvapení,že motorka jela úplně bez problémů!!!Měl jsem radost,že je to opravené a že jsem na to přišel a zároveň jsem se nemohl zbavit dojmu,že ten mechanik by měl jít spíš dělat do pekárny!!!Kecám,byl jsem pořádně nasr....S Humotem jsem zkončil,není to otázka jednoho mechanika...jeden to projížděl,jeden dělal test a jeden mě to vydával a celé vysvětloval!
Já vím,všichni potřebují vydělávat,nejde o těch 1000,- ale o ten nezájem,lži,nafukování hlav zákazníků,
moc mě tento přístup mrzí,byl jsem s nimi doposud spokojen.....



Jo jo, chování některých lidí v dnešní době je hrozné.
Vždy si z toho beru ponaučení pro příště, ale někdy to člověka i zamrzí.

Je fakt že rozvody na Buse si sám dělat nebudu, ale základní servis je pro mě neskutený relax.
Ještě si udělám nebo koupím zvedák na celou motorku, dodělám garáž podle mých představ a bude to fajn.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist