Mám XT600E a na kombinaci 40% silnice 40% polňaček a 20% težkého terénu je to ideální možnost.
Také jsem vybíral jako ty jak píčeč mezi DR,XT KLR - DR se mi moc nelíbilo a údajně jsou občasné poruchy, KLR se snad nedá sehnat zachovalé a všichni pjeli ódu na XT a teď pěju i já.
Už mám během 2 měsíců druhé ne proto, že jsem ho zničil (to se snad ani nedá), ale kupuji stále novější a novější
Už jsem u r.v. 2000
jedine problemy byly (tak uz jsem to koupil) s tesnosti kolem vicka olejoveho filtru.. zavity na tech sroubech uz byly pryc, furt to teklo, takze tam sly stefty atd atd..
ted mi to kamos cele opravil a pretesnil a ani kapka..
jinak absolutne bez problemu.. vydrzela mi horko v iranu, mensi offroad v kavkazu, hooodnekrat jsem s ni prastil o zem (letos dvakrat docela poradne) a porad jede a jede.. jenom obcas zkontrolovat ventily, hlidat si olej a snad nesmrtelna motorka..
pozitri na ni odjizdim pryc (ale jen tu tak po evrope), v cervenci snad nekam mimo evropu