paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Seven Fifty - jak jede
 
15.5.2008 v 08:12
Zdravim vas, mam dotaz na majitele CB seven fiftyho. Jak vam to jezdi? Mam klasickou F2jku a posledni dobou premyslim, jestli jsem ji nekoupil skrcenou. Maximalka pouzitelna je do 150ti, totalni maximalka je mozna 200, ale to musi bejt 5km rovinka a jeste sklonena. Nad 150 je to trapeni asi jako s shadowkou favorit nad 120km/h . Jinak do otacek to jde celkem dobre, ale zda se mi ze by to mohlo jet vice.

Seven Fifty - jak jede

15.5.2008 v 08:16 | Nahoru | #1
Jestli mas maximalku "mozna 200", pak skrcena asi bude. Moje maximalka, kdyz jsem ji potrapil byla tachometrovych 240, takze snad tech 215. Do cca 180km/h to zrychluje pomerne pekne, kdyz ji drzis pod krkem, ale rada to nema

Seven Fifty - jak jede

15.5.2008 v 08:19 | Nahoru | #2
Jakym zpusobem se to skrtilo? Zajedu to zmerit na brzdu, ale pak to pripadne musim "nejak" odblokovat.

Seven Fifty - jak jede

15.5.2008 v 11:30 | Nahoru | #3
Jendis> byvaji tam jine karburatory - jinak oznacene. V jakemsi prirucce mam toto (pro nemecke modely):
74k - model G - karb VE66H
50k - model 2G - karb VE66J
27k a 34k - model 3G - karb VE66L

74k model ma o 2 cisla vetsi hlavni trysky, ale jeste tam musi byt neco dalsiho...

Naposledy editováno 15.05.2008 11:31:30

Seven Fifty - jak jede

15.5.2008 v 11:37 | Nahoru | #4
Ty woe to jede že by ses posral (P. Liška) lol

Seven Fifty - jak jede

15.5.2008 v 11:49 | Nahoru | #5
honza.kr> diky za info. Ja mam na levem karbecu (logicky co je videt) oznaceni VE 66HP (a ted mozna L, ale male) a za tim H7. Tudiz to nesedi presne ani na jeden popis. Motka je dotazena z nemecka, tak je velka sance, ze je pro nemeckej trh.

Seven Fifty - jak jede

15.5.2008 v 12:08 | Nahoru | #6
[img] podle kafráků to mám otevřené a naložen a ve dvou jsen chopen to rozjet tak kolem 200-210. Mám tam ale ty kufry a štítek, a bývám s celkovou hmotností tak kolem 500 - 550kg. Jinak od těch 180 se tomu už také nějak dvakrát nechce. Samozřejmě to nemám na závody, tak jsem spokojen. Pohodlný a cestovní stroj s minimální údržbou. Od 8.5. do 11.5. 2000km - D,A,I,SLO,HR a zase jinou cestou zpět - super výlet. Teď se mě objevila při prudším přidání menší díra, tak asi budu muset vyčistit kafráky. Podtlaky na budíkách jsou v pohodě, svíce nové, vzduch. filtr také, tak už asi jiné řešení nebude. Jinak na 150 se rozbzučí na trojku, tak zřejmě bude u Jendise nějaký problém. Sólo jsem maximálku nezkoušel, dost se při vyšší rychlosti vrtí a nemám pocit sucha a bezpečí. Při zatížení je to lepší. Tak to jsou moje poznatky - zravím a KOLAMA DOLU.

Seven Fifty - jak jede

15.5.2008 v 12:18 | Nahoru | #7
[img] ve čtvrtek 8.5.2008

Seven Fifty - jak jede

15.5.2008 v 21:52 | Nahoru | #8
Brůča>Mazec

Seven Fifty - jak jede

16.5.2008 v 07:51 | Nahoru | #9
Tak jsem včera šel zkusit, kolik že mě to jako jede. Jednička nevím, dvojka 130, trojka 165, čtyřka 200 a pětka nevím. Rozvlní se to jako ještěrka a nechci si nanášet asfaltovou vrstvu na pozadí. Dokonce jsem přemýšlel o tom, že dám dopředu o zub menší kolečko. Více by to tahalo na úkor rychlosti. Ten podvozek na rychlost kolem 200 stejně nemá, tak proč to tam honit. Nemáte to někdo odzkoušeno?

Seven Fifty - jak jede

19.5.2008 v 01:15 | Nahoru | #10
Brůča> ja mam v predu o zub vetsi, dostal jsem se na 100km/h pod 4000ot a maximalne mi to vyhovuje

Seven Fifty - jak jede

19.5.2008 v 01:34 | Nahoru | #11

Brůča>[img] ve čtvrtek 8.5.2008



Kde jsi měl lyže(ski)?
Nevidím nosič lol

"GloberTroter"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist