Lada.s>NickSlaughter>K7>NickSlaughter>K7>
Ale musím přiznat, že mě zamrazí, když vidím letět plně vytočený čtyřvál s laďákem
jo taky to má něco do sebe
Dnes jedu s bráchou mrknout na SZR 660 single s laďákem, no jsem zvědavý, jestli bude vedle Monstra slyšet Myslím, že to bude nářez
Lada.s>NickSlaughter>K7>NickSlaughter>K7>
Ale musím přiznat, že mě zamrazí, když vidím letět plně vytočený čtyřvál s laďákem
jo taky to má něco do sebe
Zrádci!
No dobře, tak lepší než stopětadváca to je. Mě se líbí jak to některým exemplářům na volnoběh chrochtá
Generiq>Kruci chlapi, vy mě nakonec doženete k tomu, že si ho koupím
No kvůli mně ne, ale kvůli bezpečnosti. Lze vrazit tlumič řízení na ER5ku?
to by sice šel, ale na 500 je to blbost, tlumič řízení má smysl u lehkých sportů co se přizvedávají po prudším přidání plynu, tak s tím počkej až na litra
Naposledy editováno 18.05.2008 09:57:39
Nic se neladilo, jen vyměnila koncovka. Ono je to laděná koncovka přímo pro ten typ motorky, takže by nemělo být třeba ladit motor.
Zvuk je o 300% lepší fakt bomba a jede to jak jsem psal taky lépe...minimálně pocitově a o to přece jde ne? o pocit z jízdy
Naposledy editováno 18.05.2008 17:11:53
AdamSV>A vždycky si raději koupím mašinu s ladákem, než bez něj. Zvýší to její cenu, takže to nejsou vyhozený peníze. Krom toho, když máš dobrej ladák, je to jako mít jinou motorku. Vloni jsme srovnávali Suzuki Sv bez laďáku a mé s laďákem.. dvě rozdílné motorky
Pokud nemáš k motorce originál, tak to její cenu nezvýší
Pavel GT650>Generiq>Kruci chlapi, vy mě nakonec doženete k tomu, že si ho koupím
No kvůli mně ne, ale kvůli bezpečnosti. Lze vrazit tlumič řízení na ER5ku?
to by sice šel, ale na 500 je to blbost, tlumič řízení má smysl u lehkých sportů co se přizvedávají po prudším přidání plynu, tak s tím počkej až na litra
Mám tlumič řízení i na RD 350 a jsem za něj rád Ta motorka se na výjezdech zvedá a v zatáčkách je více klidná
Dina-1>nofear4>Dina-1>nofear4>Za mych 15 let praxe ti muzu rict ze ladak je nejdulezitejsi doplnek na motorku bok po boku s tlumicem rizeni pokud chces hodne zvysit sance na preziti...
Tak to nás neznalé musíš poučit-jak ti laďák pomůže přežít??!!!!!!!
S cim mas problem vole?Nekdo si tady zalouzil vlakno a vyfuku a ja mu chci poradit ze rozhodne ma cenu si ho tam dat ten ladak.Tak se do me neser jestli se ti moje rada a zkusenost nehodi a mas svejch vlastnich zkusenosti dost.Bylo to adresovano zakladateli vlakna.
Nevím , proč mi říkáš vole , chtěl jsem jen vysvětlení , jak ti laďák zajistí větší šanci na přežití-vole!!!
O par radku vys mas vysvetleni proc je ladak tak dulezity z meho pohledu a vole jsem ti rekl za to ze mi za muj prispevek davas me nepochopotelne palce dolu jako kdybych napsal nejakou neskonalou picovinu...
Pavel GT650>Generiq>Kruci chlapi, vy mě nakonec doženete k tomu, že si ho koupím
No kvůli mně ne, ale kvůli bezpečnosti. Lze vrazit tlumič řízení na ER5ku?
to by sice šel, ale na 500 je to blbost, tlumič řízení má smysl u lehkých sportů co se přizvedávají po prudším přidání plynu, tak s tím počkej až na litra
Tak s tim bych nesouhlasil,u nas ma jeden na ER5 ladak a musim uznat ze kdyz jede kolem tak mu to duni neuveritelne!!Takze pokud neocekavas ze pomoci ladaku z toho udelas litr lol tak ladak
DaliboRR>Pavel GT650>Generiq>Kruci chlapi, vy mě nakonec doženete k tomu, že si ho koupím
No kvůli mně ne, ale kvůli bezpečnosti. Lze vrazit tlumič řízení na ER5ku?
to by sice šel, ale na 500 je to blbost, tlumič řízení má smysl u lehkých sportů co se přizvedávají po prudším přidání plynu, tak s tím počkej až na litra
Tak s tim bych nesouhlasil,u nas ma jeden na ER5 ladak a musim uznat ze kdyz jede kolem tak mu to duni neuveritelne!!Takze pokud neocekavas ze pomoci ladaku z toho udelas litr lol tak ladak
ale on se bavil o tlumiči řízení na ER-5, né o výfuku