globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely
5.5.2008 v 16:23
Panove ma nekdo zkusenost s tim jestli jde nahradit predni kolo starsiho SRADa kolem z novejsich?
Design je jiny, ale co uchyceni kotoucu a co sirka samotneho kola?

Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

5.5.2008 v 16:28 | Nahoru | #1
Uchycení kotoučů by mělo být stejné, šířka je stejná 3.5", já myslím, že to půjde, ale nejlíp vyzkoušet to...

Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

5.5.2008 v 16:31 | Nahoru | #2
Flyer> dik, ale ja to potrebuju vedet jiste.
Snad tu bude nekdo kdo to zkousel. Ja mam podezreni ze novejsi kolo je o par mm uzsi.

Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

5.5.2008 v 17:05 | Nahoru | #3
kotouče z novějšího modelu pasují na SRADa mají i stejný průměr 320, užší nevím, ale podle mně to bude stejné 3.5" akorát to kolo by mělo být o něco lehčí a design paprsků je jiný... a co že sháníš jiné kolo...?

Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

5.5.2008 v 19:49 | Nahoru | #4
Flyer> moje kolo ma mirnou osmici

Tak uz vim ze rozperna trubka mezi loziska je jina, loziska jsou stejna 6205, leva distancni trubka je stejna, oska jina.

Ale copak se tu nenajde nikdo, kdo by fakt vedel, jestli vymena kus za kus klapne nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

6.5.2008 v 10:00 | Nahoru | #5
Opravdu nikdo nevi? :\

(reakce na) Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

1.1.2011 v 13:51 | Nahoru | #6
Dawe02> Vím, že je to už asi celkem bezpředmětné (SRADa už nemáš), ale kdyby to někoho zajímalo, tak kola zaměnitelná jsou. Řeším teď stejný problém s rozdílem, že do Kxx vidlic chci dít SRAD/TL/BUSA kolo. Rozdíl je v osce, ale není potřeba ji měnit. Kxx kolo má na od ložiska po ložisko vzdálenost 129,5 mm, kdežto SRAD 136,5 mm, řešení je jednoduché – udělat 2 vložky o délce 3,5 mm (2 × 3,5 mm = 7 mm, což je ten rozdíl a použitím vložek z obou stran se kolo vystředí). Dále je potřeba pořešit ještě jednu drobnost a to, že jsou jinak široké náboje na přišroubování kotoučů. SRAD má náboj širší – 130 mm, kdežto Kxx – 128 mm. Takže pokud bys chtěl v tvém případě nahradit do SRAD vidlic dát Kxx kolo, tak bys měl pod každý kotouč dát podložku 1 mm (130 - 128 = 2×1 mm).
Podložka vypadá takhle:
[img]

Já budu řešit opačný problém – buď seberu 1 mm na každém kotouči nebo 1 mm z každé strany náboje. Původně jsem chtěl použít přímo kolo GSX-R 600 01–05, GSX-R 750 00–05, GSX-R 1000 01–04 či SV 1000, ale po zjištění, co za ně místní vrakoviště chtějí (za jejich cenu koupím i levněji fungl nové kolo od Delkevice) sáhnu po SRAD/TL/BUSA kole...

1 reakcí na tento příspěvek Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

1.1.2011 v 13:58 | Nahoru | #7
Jo, take jsem to tak chvili jezdil. Ted mam prozmenu na litrove K6 vepredu i vzadu Mg Marvic puvodem pro K3+kotouce ze SRADa. Vepredu podlozky pod kotouce(1mm) a pod brzdice (5mm), vzadu vyvlozkovana loziska a rozperky na obou stranach. Da se skoro vse.

(reakce na) Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

1.1.2011 v 14:10 | Nahoru | #8
Dawe02> A za kolik si tenkrát ráfek sehnal (pokud to není tajné) ? Docela mě doráží ceny, když chtějí za jetý 4500–5000 Kč, přitom nový Delkevic je z UK včetně dopravy do 4400 Kč .

Původně jsem chtěl použít SV kolo + snímač do Gixxer šavlí, ale bohužel je to neudělatelné – kolo se nedá vystředit (kvůli snímači je o 0,5 cm nacpané k pravé straně). Takže musím hledat alternativu, a vzhledem k ceně asi opravdu půjdu do toho SRAD/TL/BUSA kola.
Jinak podložky pod třmeny jsou taky super věc, uvažoval jsem o nich taky, ale na to moje „ježdění“ mi budou bohatě stačit kotouče 298 mm, ty máš dle těch podložek 320mm, že?

1 reakcí na tento příspěvek Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

1.1.2011 v 14:48 | Nahoru | #9
byl cca za 5000. Jo, mam ted nejvetsi 320mm jako mel SRAD, na mokra original kola ale porad 310mm, jen sundam podlozky a dam origo srouby

(reakce na) Kolo srad 96-99 vs. novejsi modely

12.1.2011 v 23:30 | Nahoru | #10
Dawe02> Tak jsem nakonec sehnal za velmi dobrou cenu sadu komplet kol na SRADa. Zadek sice hned prodávám, ale předek jsem si napasoval do vidlic a fakt to tam sedlo, jak jsem psal .
Takže kdyby náhodou někdo chtěl ušetřit za koupi předního kola na K0 a výš, tak se to opravdu zbastlit dá
[img] Soustružen náboj o 1 mm z každé strany, aby bylo docíleno středu kotoučů 132 mm
– Bude ještě upravit osku, minimálně hliníkovou část zkrátit o 3,5 mm, ideálně zkusím i tu ocelovou část, taky o 3,5 mm. (Teoreticky by stačila i jen 3,5 mm vložka pod hliníkovou část, ale zase by závit byl jen na kousku)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35803 Včera v 15:51 Ghostik
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist