globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.
 
29.4.2008 v 08:00
Zdravím všechny co propadly jednostopím posunovátkám .Rád bych vás všechny - vůkol rudý vřes - požádal o radu jak nejlíp začít na motorce když řidičem bude ženská. Vaše rady ohledně zvolené kubatůry , typu popř. jak na to jít při tréninku nebo jak si počínat v provozu jsou vítány . Díky za vaše poznatky a rady .... jsem v podstatě jedno ucho .
Předchozí
1 2 3
Následující

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 16:08 | Nahoru | #61
To B.B.: Ty taky uvažuješ o nastoupení dráhy motorkářky ?

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 16:22 | Nahoru | #62
Jo jo, já už teda něco odjezdíno mám na .... pioneer, simson, aprilia, pak Drak Star 650, CBR 600 ale všechno to kupoval táta jelikož jezdil když byl mladej okruhy na silnicích a má 4 dcery.
No ale ted si chci koupit sama svojí a Ninja 250 se mi moc líbí, hmotnost je dobrá, na začátek né moc silná ale zároveň už trochu jede, jen se bojim toho zvuku, bzučáky nesnáším

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 16:32 | Nahoru | #63
Hm - chápu něco podobnýho řeším s Nejdražší jen s tím rozdílem ,že ona nemá žádný zkušenosti . Já se jí snažíl vnutit nějakýho rozomnýho choppera nebo tak ale to se jí nelíbí a bzučáky taky ,že prej nic moc .... no hlavu jak meloun z toho mám .

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 18:20 | Nahoru | #64
Moje paní Hornet 600, ale moc - teď CBF 600 s ABS. 4vál je krásně měký, tak si nechá líbit i mírné podtočení, ženský neradi řadí a nechtějí, aby to pod zadkem řvalo. 1vál bude lehký na ovládání, ale při podtočení cuká a tahá za řetěz - je to nepříjemné, musí se na něm dost hlídat otáčky a řazení. Bude mít plné ruce práce s projetím zatáčky, tak ať se nemusí potit při pocitu, že motorka při výjezdu trpí škubavkou. Koukej na krouťák - čím plošší průběh, tím bude paní spokojenější. Znám to z domova - argumenty té mojí, proč už né Hornet, ale proč CBF a) Hornet začíná jet až při vysokých otáčkách a ječí b) Nemá žádnou ochranu a fouká tam na mě moc
CBF - polohovatelné sedlo,umí to jet i na šestku pomalu,má to polokapotáž tak tam tak nefuní a hlavně ABS.....a pro tebe miláčku je tam hlavní stojan a až budeš mazat řetěz, nemusíš s tím furt vrklat. A když mě zapojíš obě světla najednou, tak budu i dobře vidět - tobě na mě nezáleží? Tak jí máme doma.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 22:19 | Nahoru | #65
Brůča> Zdar pane - chraň Tě Bůh tydle věci prezenovat na vlákně motodědků - budou Ti nadávat do blbců jako mně

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

30.4.2008 v 07:36 | Nahoru | #66
To Brůča: Dík za věcný rady - já vím ,že to takhle dopadne . lol Holt Hornet už je stroj pro lidičky co si ho chtěj užít na plno .... a to málo která dáma dokáže.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

30.4.2008 v 08:05 | Nahoru | #67
Snaredrum> Večer jsem klábosil s mojí Nejdražší (tohhle označení od Tebe asi převezmu) a ona zavzpomínala, jak na FIM potkala bandu holek z Itálie na Monstrech a jak se jí to líbilo. Což teda menší Monstřík?

Jinak - takový kompromis mezi chopperem a náháčem jsou Guzziny (Nevada a Breva 750). Jsou docela malé, krotké, hezké, ... (a i docela drahé )

Ještě ke čtyřválům a dvouválům. Moje Drahá nemá s dvouválem (ER-6N) za jízdy nejmenší potíž. Jí vadí jen ta váha na místě a trošku špatně došlápne na zem.

Naposledy editováno 30.04.2008 08:08:03

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

30.4.2008 v 08:41 | Nahoru | #68
Jo,asi se chvilku vyvozit na dvěpade by nebylo od věci, i když vlastní zkušenost nemám. Jen když si vzpomenu na Diversiona v autoškole, moc sem si ty jízdy neužívala, už sem v tý době trochu jezdila na mý malý, takže se mi zdál línej, navíc za zadkem ten instruktor.....
Ale určitě je podle mýho taky rozhodující ta hmotnost, s tim souhlas. Já už mam malou celkem zmáknutou, ale strašně sem se trápila s tou váhou, manipulace na místě peklo. Pořád musim hlídat, kde zastavuju, protože sou místa, odkud už jí prostě nedostanu bez pomoci lol , ale dá se zvyknout, je to o tréninku a ten gryf s manipulací taky přijde, já cejtim, jak je to jízdu od jízdy lepší. A výška? Mam 166 a dosáhnu v pohodě oběma na zem.
Ještě bych asi při rozhodování šla do čtyřvála, jak už psal Brůča, je to hodný, dost odpustí a nemusíš pořád myslet na otáčky a řazení (i když já řadim mooooc ráda, hlavně dolů, když pořádně brzdíš a kopeš to tam jednu za druhou ).
Ale mluvim jen laicky, za sebe, technicky se v tom nevyznam, říkam, jak to vidim já, když jedu na malý.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

30.4.2008 v 09:08 | Nahoru | #69
Trošku offtopic, ale s tím došlápnutím to sem snad zapadne lol
Včera jsem jela autobusem po městě a ve vedlejším pruhu na křižovatce zastavil kluk na Shadowce. Chvíli se vrtěl na sedle, pak si stoupl a protřepával nohy, přičemž sedlo motorky měl tak dobře 15cm pod zadkem. A mně napadlo, že tohle jsem nikdy nezažila lol . Na XJR jsem došlápla oběma nohama, ale nemohla jsem se postavit. U GS jsem došlápla oběma nohama jen na půl chodidel a na LC4 už cupitám vyloženě jak špičková baletka.
Málokterej chlap tuší, jaký to je otravný... mít krátký nožičky

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

30.4.2008 v 10:41 | Nahoru | #70
To Klasika: Já sem taky prďola když si sednu na cestovní enduro tak mě to k zemi zbývá ještě pět centimetrů - manipulace a jistota při zastaveni musí být - to je jasný . Budem prostě poposedávat a tlačit a von se nějakej výtěznej stroj najde .

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

30.4.2008 v 12:21 | Nahoru | #71
Klasika> Tohle se mi stava akorat na simsonu, abych se mohla postavit a mela mezi zadkem a sedlem trochu mista lol

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

2.5.2008 v 18:22 | Nahoru | #72
Zdravím. Po dvaceti letech jsem se rozhodl udělat si radost a
čekám na funglovýho Transalpa s ABS,takže vlastně začínám.
Co říkáte na volbu.M.K.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

5.5.2008 v 11:31 | Nahoru | #73
Snaredrum> ještě se podívej na Suzuki SV 650, tu si asi koupím já, o víkendu jsem na ní seděla a je moc pohodlná, je to sice dvotakt ale oproti třeba hornetu byla mnohem líp ovladatelná na mojí postavu.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

5.5.2008 v 14:04 | Nahoru | #74
To B.B. : OK - už mrkám .dík za tip.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

5.5.2008 v 14:34 | Nahoru | #75

Suzuveverka>650ccm> A sakra. My sme doma zatim dva a uz ted je tam 5 motorek , na podzimm pribude jeste jedno endurko. Co budu delat, az u nas bude bydlet bracha, taky motorkar, asi budemm bydlet ve sttanu a motorky doma



jsem rád, že nejsem sám. Jsme 5-tičlená rodina a garážích (jedna nestačí) je 8 moto a čtyřkolka. To je guláš, když se platí povinné ručení (už jsem na tuhle platil, nebo ne? - kdyby ty mamlasové do dopisu se složenkou psali SPZ a ne jen číslo smlouvy), občas po cestě zjistím, že jsem popadnul techničák od nějaký jiný, chci na nějaký vyrazit a honím zbytek rodiny, kdo zas nevrátil její papíry do šuplete s techničákama

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

5.5.2008 v 16:32 | Nahoru | #76
hok> Tak my mame nastesti rozdeleny pole pusobnosti a technicaky si hlidame kazdej svoje Akorat auto mame jedno dohromady a na nevraceni technicaku na misto jsem teda expert ja

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

5.5.2008 v 21:54 | Nahoru | #77
Ahoj. Taky začínám (A jsem prcek), takže mně ta diskuse zaujala. Zatím zkouším skutra Piaggo, je to 200 a vážá 166kg, takže taky nic moc lehkého, ale líbí se mi. Akorát vím, že až se naučím fakt s tím manipulovat, takmně to nebude bavit a příští rok bych chtěla velkou. Také zvažuji, jeslti 600 nebo slabší, ale spíš to 600.Kdyžtak mi taky můžete poradi. Vím už, že se dají mašiny i snížit, ale ne zae o moc No přicházímn tomu na chutť a je to fakt paráda. Zd.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

17.5.2008 v 15:37 | Nahoru | #78
Vzlínám

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

17.5.2008 v 16:49 | Nahoru | #79
Učil jsem 2 kámošky....
Důležité věci :
- Moto s jemnějším záběrem, spíš F-kové varianty a vidím nejlíp okolo 600 ccm.
Chopery bych asi nedoporučoval,špatná ovladatelnost v pomalých rychlostech ve městě při odbočování atd...
- JEDNOZNAČNĚ si na moto posedět a zjistit jak je pro Bikerku pohodlný posez,šířka tvar řídítek a každopádně dosáhnout oběma nohama PEVNĚ na zem. Bez toho můžeš jako první namontovat padáky kolem celé motky, furt bude při zastavení a slézání padat na zem !!!! Cupitání v plném provozu-špičce ve městě je pro začátečníka dost nebezpečné...
- Největší starosti Biker zajíčka po prvních jízdách bylo - co tam mám za rychlost, zdá se mi že to nějak řve,jak se mám rozjet do kopečka když držím přední brzdu a nemůžu přidat plyn......atd.
Úplně super je letiště a pořád dokola, rozjezd, zastavení a trénovat cit na brzdě a plynu.připomínám že holky byly po autoškole ale samostatná jízda je pro začátek úplně někde jinde.
Úplně nejdůležitější bylo trénování OKAMŽITÉHO NEPLÁNOVANÉHO ZASTAVENÍ....
Jezdil sem jako první, ona za mnou a po letišti dělal osmišky, kolečka a pokud jsem zabrzdil musela okamžitě i ona... ZE ZAČÁTKU STRAŠNÝ PROBLÉM...být to v provotu, tak je 100x pod autem !!!
Při velkém soustředění na ovládání motorky, brzda spojka plyn....nestíhala ze začátku reagovat rychle na dění okolo sebe !!!!!!
Prostě ovládat motorku v každé situaci.....
Přeju hodně štěstí a skvělých zážitků protože většinou to probíhalo za obrovského nadšení a těšení se na další jízdy.
GOOD LUCK

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

17.5.2008 v 19:24 | Nahoru | #80
BlackDevil> máš naprostou pravdu, osmičky a manipulace na místě a zastavovat a rozjíždět se, taky mně to ten můj takhle učil, ale byl jsem nedočkavá a protože ten skůtr je automat, tak jsem vyrazila do města, naštěstí to tady není tak velký i když mi připadá, že provoz poslední dobou houstne. Takže ve městě to už zvládám, ale s tou váhou se taky trošku peru, ale protože chci příští rok velku, to mi to nevadí a baví mně to a je fakt, že každý den je to jelpší a lepší.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist