No ale ted si chci koupit sama svojí a Ninja 250 se mi moc líbí, hmotnost je dobrá, na začátek né moc silná ale zároveň už trochu jede, jen se bojim toho zvuku, bzučáky nesnáším
CBF - polohovatelné sedlo,umí to jet i na šestku pomalu,má to polokapotáž tak tam tak nefuní a hlavně ABS.....a pro tebe miláčku je tam hlavní stojan a až budeš mazat řetěz, nemusíš s tím furt vrklat. A když mě zapojíš obě světla najednou, tak budu i dobře vidět - tobě na mě nezáleží? Tak jí máme doma.
Jinak - takový kompromis mezi chopperem a náháčem jsou Guzziny (Nevada a Breva 750). Jsou docela malé, krotké, hezké, ... (a i docela drahé )
Ještě ke čtyřválům a dvouválům. Moje Drahá nemá s dvouválem (ER-6N) za jízdy nejmenší potíž. Jí vadí jen ta váha na místě a trošku špatně došlápne na zem.
Naposledy editováno 30.04.2008 08:08:03
Ale určitě je podle mýho taky rozhodující ta hmotnost, s tim souhlas. Já už mam malou celkem zmáknutou, ale strašně sem se trápila s tou váhou, manipulace na místě peklo. Pořád musim hlídat, kde zastavuju, protože sou místa, odkud už jí prostě nedostanu bez pomoci lol , ale dá se zvyknout, je to o tréninku a ten gryf s manipulací taky přijde, já cejtim, jak je to jízdu od jízdy lepší. A výška? Mam 166 a dosáhnu v pohodě oběma na zem.
Ještě bych asi při rozhodování šla do čtyřvála, jak už psal Brůča, je to hodný, dost odpustí a nemusíš pořád myslet na otáčky a řazení (i když já řadim mooooc ráda, hlavně dolů, když pořádně brzdíš a kopeš to tam jednu za druhou ).
Ale mluvim jen laicky, za sebe, technicky se v tom nevyznam, říkam, jak to vidim já, když jedu na malý.
Včera jsem jela autobusem po městě a ve vedlejším pruhu na křižovatce zastavil kluk na Shadowce. Chvíli se vrtěl na sedle, pak si stoupl a protřepával nohy, přičemž sedlo motorky měl tak dobře 15cm pod zadkem. A mně napadlo, že tohle jsem nikdy nezažila lol . Na XJR jsem došlápla oběma nohama, ale nemohla jsem se postavit. U GS jsem došlápla oběma nohama jen na půl chodidel a na LC4 už cupitám vyloženě jak špičková baletka.
Málokterej chlap tuší, jaký to je otravný... mít krátký nožičky
Suzuveverka>650ccm> A sakra. My sme doma zatim dva a uz ted je tam 5 motorek , na podzimm pribude jeste jedno endurko. Co budu delat, az u nas bude bydlet bracha, taky motorkar, asi budemm bydlet ve sttanu a motorky doma
jsem rád, že nejsem sám. Jsme 5-tičlená rodina a garážích (jedna nestačí) je 8 moto a čtyřkolka. To je guláš, když se platí povinné ručení (už jsem na tuhle platil, nebo ne? - kdyby ty mamlasové do dopisu se složenkou psali SPZ a ne jen číslo smlouvy), občas po cestě zjistím, že jsem popadnul techničák od nějaký jiný, chci na nějaký vyrazit a honím zbytek rodiny, kdo zas nevrátil její papíry do šuplete s techničákama
Důležité věci :
- Moto s jemnějším záběrem, spíš F-kové varianty a vidím nejlíp okolo 600 ccm.
Chopery bych asi nedoporučoval,špatná ovladatelnost v pomalých rychlostech ve městě při odbočování atd...
- JEDNOZNAČNĚ si na moto posedět a zjistit jak je pro Bikerku pohodlný posez,šířka tvar řídítek a každopádně dosáhnout oběma nohama PEVNĚ na zem. Bez toho můžeš jako první namontovat padáky kolem celé motky, furt bude při zastavení a slézání padat na zem !!!! Cupitání v plném provozu-špičce ve městě je pro začátečníka dost nebezpečné...
- Největší starosti Biker zajíčka po prvních jízdách bylo - co tam mám za rychlost, zdá se mi že to nějak řve,jak se mám rozjet do kopečka když držím přední brzdu a nemůžu přidat plyn......atd.
Úplně super je letiště a pořád dokola, rozjezd, zastavení a trénovat cit na brzdě a plynu.připomínám že holky byly po autoškole ale samostatná jízda je pro začátek úplně někde jinde.
Úplně nejdůležitější bylo trénování OKAMŽITÉHO NEPLÁNOVANÉHO ZASTAVENÍ....
Jezdil sem jako první, ona za mnou a po letišti dělal osmišky, kolečka a pokud jsem zabrzdil musela okamžitě i ona... ZE ZAČÁTKU STRAŠNÝ PROBLÉM...být to v provotu, tak je 100x pod autem !!!
Při velkém soustředění na ovládání motorky, brzda spojka plyn....nestíhala ze začátku reagovat rychle na dění okolo sebe !!!!!!
Prostě ovládat motorku v každé situaci.....
Přeju hodně štěstí a skvělých zážitků protože většinou to probíhalo za obrovského nadšení a těšení se na další jízdy.
GOOD LUCK