no hlavne kvuli tomu podvozku , kdyz sem byl v Gruzii tak sem za LC4 nestihal , mely lepsi tlumeni a ja byl po 100km mimo asfalt mrtvej , kdybych si drzel svoje tempo tak to bylo v pohode ale jeli jak kdyby to ukradli
,Tak sem si koupil tohle TT -je to starterova verze s vyssima zdvihama z eRka , tak ho na jare hned otestuju na cestach.
Jinak XT si nechavam jako zalohu a mozna to budu podle potreby stridat
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR
www.offmoto.cz
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR
Jinak xt je proti tt-cku docela tezky a v terenu co chces jezdit to bude cejtit. Ja na xt jezdim maximalne nejaky lesni polni cesty. Tahat to nekde z bahna je docela drina :) , jak jsem se uz parkrat presvedcil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT 600 e, popřípadě TTR
Řekl bych, že potřebuješ dvě motorky.
Při jízdě ve dvou je jednoválec slabej a do drsnýho terénu je zase nějaká dvouválcová přes dva metráky těžká mrcha taky nevhodná.
Jinak XT je nezmar a holka pro všechno. To je fakt. Navíc je s ní prdel. A to i na silnici.
Pokud je vzducháč v pohybu, chladí se dobře. Horší je, když se hrabeš delší dobu v blátě. To pak trefit neutrál je celkem pakárna.
Řekl bych, že potřebuješ dvě motorky.
Při jízdě ve dvou je jednoválec slabej a do drsnýho terénu je zase nějaká dvouválcová přes dva metráky těžká mrcha taky nevhodná.
Jinak XT je nezmar a holka pro všechno. To je fakt. Navíc je s ní prdel. A to i na silnici.
Pokud je vzducháč v pohybu, chladí se dobře. Horší je, když se hrabeš delší dobu v blátě. To pak trefit neutrál je celkem pakárna.