jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: co vím tak dodělávaný QS nic moc dobře nefungují, kamoš to měl na R1 a cukalo to jako prase...
osobně bych to na moto nechtěl - pro střelce dobrý a když jsem četl na fcb, že lidi podle návodu jednoho mediálního moto guru řadí bez spojky a to jezdí po okreskách a to nehoní žádné desetiny na okruhu...
pak tu na forum jsou témata ... vyskakuje 3ka, neřadí apod
rád bych viděl převodovku po 4000km třeba z okruhu na jedné QS a na druhé klasika řazení se spojkou...
Ono to bude o nastavení toho času, a bez přizpůsobení času podle otáček je to leda na fullgas. A tam funguje dobře. Já to kupoval s tím jak jsem podlehl mediální masírce videí s motorkama co to maj už v sérii, no. Tam to asi funguje jinak.
Budu si muset pohrát s těma časama ještě, výrobce bohužel nekomunikuje (ale podle FCB stránek si je problému vědom, neb o tom měl na webkách článek, kterej už je ale 404, asi to nebylo dobrý pro byznys). Podařilo se mi přijít na způsob jak to očůrat, že tam mám aspoň tři rozdílný časy. Vyměním řetězovku a uvidím jak to bude šlapat.
Jinak k tý převodovce, myslím si že je to zase o tom správně nastaveném čase, děje se tam jen a pouze to co se tam děje běžně, ať už se spojkou nebo bez, akorát to ubrání k tomu aby se přesunuly zubový spojky nedělá člověk ale mikročip. Samo když to tam budu kopat násilím přes zuby, tak to zkurvím, ale to i bez qs.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Ono to bude o nastavení toho času, a bez přizpůsobení času podle otáček je to leda na fullgas. A tam funguje dobře. Já to kupoval s tím jak jsem podlehl mediální masírce videí s motorkama co to maj už v sérii, no. Tam to asi funguje jinak.
Budu si muset pohrát s těma časama ještě, výrobce bohužel nekomunikuje (ale podle FCB stránek si je problému vědom, neb o tom měl na webkách článek, kterej už je ale 404, asi to nebylo dobrý pro byznys). Podařilo se mi přijít na způsob jak to očůrat, že tam mám aspoň tři rozdílný časy. Vyměním řetězovku a uvidím jak to bude šlapat.
Jinak k tý převodovce, myslím si že je to zase o tom správně nastaveném čase, děje se tam jen a pouze to co se tam děje běžně, ať už se spojkou nebo bez, akorát to ubrání k tomu aby se přesunuly zubový spojky nedělá člověk ale mikročip. Samo když to tam budu kopat násilím přes zuby, tak to zkurvím, ale to i bez qs.
jak jsem zkoušel novou zx10r 2016 tak tam to fungovalo fakt suprově. když sem viděl toho kámoše na R1 říkám to je o zkurvení převodovky..
na silnici je to k ničemu... fakt to nutí jet velkou kudlu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |