jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Nastavíš si režim Dynamic Pro a pak už jen střídáš plnej plyn s plnejma kotvama. Tenhle režim nehlídá wheelie ani stoppie a nechá tě blokovat zadní kolo do smyku dle libosti. Předek ale současně furt hlídá před zablokováním. Na záda si pak zvedáš vždy a všude dle libosti. Když při zvedání uletí zadek, hned ho odchytí kontrola trakce - ale jenom tehdy!
Hlavně ale na přední to můžeš pokoušet furt neustále, bez ohledu na povrch a zimu. A když se předek nechytne a sklouzne, okamžitě ho podchytí abs. No a když se přední kolo občas zahryzne a zadek vystoupá, to abs nic a nechá tě kravit... Úžasný
To ma vazne tak dobry abs, ze te nechat udelat stoppie a zaroven skluz hned pochyti? Husty.
A co trakce, zkousis ji aktivovat, resp. blika ti na vyjezdu kontrolka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: To ma vazne tak dobry abs, ze te nechat udelat stoppie a zaroven skluz hned pochyti? Husty.
A co trakce, zkousis ji aktivovat, resp. blika ti na vyjezdu kontrolka?
SLEEPER píše: To ma vazne tak dobry abs, ze te nechat udelat stoppie a zaroven skluz hned pochyti? Husty.
A co trakce, zkousis ji aktivovat, resp. blika ti na vyjezdu kontrolka?
Já než jsem se v lednu na tom poprvé svezl, tak jsem to vůbec netušil. Ani nikde jsem to nečetl ani neslyšel... Taky se mi na ni ani nechtělo - proč taky lézt na slabou osizenou RR, žejo!
A teprve když jsem si, tehdy na vlhký prochladlý silnici, přepnul na ten režim DPro + začal opatrně zlehka blbnout... tak za chvíli jsem už vyvalil bulvy a blbnul dál už jen stylem plnej plyn a brzdy !!
Jinak samozřejmě je úžasný, že kontrola trakce na tebe teď v zimě zabliká na každým sjezdu výjezdu z Jižní spojky, když ti zadek dělá jenom trochu žžž žžž do strany. Obrovský plus to má, že hranici přilnavosti poznáš hned, okamžitě po půlce zatáčky - a né až večer anebo ti dojde až v sanitce.
To samé s abskem na brzdách - zase poznáš ihned tu hranici, kdy pneu ještě drží a kdy najednou už fííííí...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |