globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 50 motor
17.3.2024 v 22:01
Zdravím měl bych dotaz nedávno jsem dodělal go motoru na své jawě 20 a motor mi dělá problém v nízkých otáčkách vždycky když třeba přijíždím do křižovatky a vidím že volno a chci se rozjet z dvojky při nějakých 15 km/h tak motor místo toho aby zabral tak se začne jak kdyby dusit a natáhne a až po chvilce zabere a celkově má sílu až se dostanu do vyšších a otáček nevite kde by mohl byt problém, jsem docela zklamaný protože jsem čekal že bude chytat na poprvé a někdy ho musím i roztlacit a nevím kam sáhnout protože veškerá elektronika tam byla vyměněna. Predstih jsem dával 1,35 kolmo ke dnu pistu takže by neměl být velký. Chápu že když ma najeto zatím nějakých 200km tak nebude dělat zázraky ale pripadne mi to slabý. Budu rád za každou radu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 motor

19.3.2024 v 14:39 | Nahoru | #1

Maxipes_Fík píše: Na pincku jsem jezdil hodně dávno, ale najezdil jsem na něm tenkrát 90000 km, takže si troufám tvrdit, že si pamatuji rychlost jízdy na vytočenou jedničku, určitě je vyšší než trojnásobek rychlosti chůze.
Nevím k čemu by měla být jednička u pincka nepoužitelná?, rozjet se na ni dalo, akorát do hodně strmého kopce byla na malý výkon a točivý moment motoru moc rychlá, tak se do moc strmého kopce nedalo vyjet



Nepoužitelná je pro svou "délku" . Na jedničku člověk stojí na místě. Když je pionýr línej, tak samozřejmě jednička potřeba je. Že každej nemůže mít pro páteční výrobu dynamiku aby utáhl 18/20 (převodovka s dlouhou jedničkou) je samozřejmě věc druhá.

(reakce na) Jawa 50 motor

20.3.2024 v 08:26 | Nahoru | #2

Frantas píše: Nepoužitelná je pro svou "délku" . Na jedničku člověk stojí na místě. Když je pionýr línej, tak samozřejmě jednička potřeba je. Že každej nemůže mít pro páteční výrobu dynamiku aby utáhl 18/20 (převodovka s dlouhou jedničkou) je samozřejmě věc druhá.



To si asi pleteš, jednička měla furt stejný převodový poměr, v průběhu výroby došlo ke změně převodového poměru u dvojky na delší, původně měla dvojková kolečka stejný počet zubů a byla totožná, potom na hnacím kolečku jeden zub přidali a na hnaném jeden ubrali. Pokud někdo namontoval ta novější kolečka, tak že je prohodil, tak měl hodně krátkou dvojku, hned za jedničkou a potom dlouho nic, takže trojka se ani nechtěla chytit.

P. S. právě že v případě jízdy do prudkého kopce je jednička až moc dlouhá, pokud pincka neřídí dítě do 25 kg, tak prudký kopec ani nevyjede. Tak zdechlý motor měl mít minimálně šestikvalt. (páteční + výroba + dynamika, v tom se nějak ztrácím )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 Včera v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist