Zrovna kolem řadícího automatu (jsem pochopil že myslíš) olej moc unikat nemá, vzhledem k tomu, že je to nejvyší místo.
Ten okroužek, co tam je, jsem v životě neměnil (mažu při skládání silikonem z obou stran)
Udvzdušnění motoru, je hned vedle, resp. za automatem v jednom karteru. (nenajdeš ho skoro ani na ponku, natož na motoru v rámu.
Prvně bych se zeptal kolik a jakýho oleje tam máš.
Z dětských let, pomatuju že olej dokázal pěnit a takhle někde vylezt. Ale důvod netušim.
Jezdim leta řídkej olej (dnes už asi všichni ladiči) a motor je standardně mastnej. Ale určitě ne s loužema pod sebou.
Vím že otázka zněla jinak, ale čekal bych mastnotu od moderního karburáto Jikov. Ten bývá zdrojem kde čeho, především problémů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |