Vzhledem k tomu že motor má velice slabou kompresi na všech válcích začal jsem zjistovat příčinu prvotně měřením ventilových vůlí které jsou v pořádku pak jsem se po konzultaci s kolegou rozhodl zalít spalovací prostor petrolejem aby se vyloučila možnost zalepených pístních kroužku kde se objevila právě zmíněná dírka kde se po zalití levého válce petrolej skrze dírku vyvalil ven.
Otázka zní k čemu dírka je, má být průchozí do spalovacího prostoru, nechybí tam náhodou něco?
Další otázka je že vedle svodu na hlavě jsou vývody které jsou zaslepené a nemám zdání k čemu to je.
Jedná se o dovoz z DE a už několikrát jsem se setkal s dost bizarními "úpravami" které tam soudruzi zvládli vykouzlit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlava motoru R1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1180, 1181] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35413 | Dnes v 00:23 oxygen |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 3 | 30.4.2024 v 06:46 Gahan37 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |