globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

25.1.2024 v 12:36 | Nahoru | #1
puffybodie> a nevíš kdo bude dovážet to 800x ?
Jinak to 450rally mi připadá drahé, když swm rs500 z itálie (některé díly také čína) bez kapot a nádrží je za 200tkč. A vůbec ani nevidim smysl těchto rally strojů v evropě. Na silniční cestování skoro nepoužitelné a do Rumunska je lepší vzít enduro bez kapot v dodávce, ne?

https://www.kove-cartec.cz

edit: ale koukam 51ks zaregistrovaných ajp pr7 za 7let, tak to asi smysl má

Naposledy editováno 25.01.2024 12:45:47

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

25.1.2024 v 14:15 | Nahoru | #2
bledemon> Taky ten Triumph Brno nebo tedy CARTec motor. Jsou oficialni distributor.

Shledni testy kde se resi i tyto veci. Obecne spise v porovnani s KTM/Husqvarnou treba, kde sice ty veci muzes dokoupit, ale porad to nebude ono a teziste bude uplne v pytli.

Cestovani prave na cestach vypada pouzitelne prave oproti upravovanym strojum co zminujes a v recenzich se shoduji, ze pri jizde po ceste je 80mph uplne pohodovych a prakticky bez vibraci a navic je to stavene na rychlou jizdu. To je to kde Rally motorka dava smysl.

Pro civilni pouziti za mne osobne je to mene vibrujici nahrada KTM LC4 Adventure pripadne stare DR350 nebo DR-Z400. Tam to tak cca spada, jen to vypada na mnohem vetsi komfort a vyuzitelnost i na cestach, neni to na tezky teren jako enduro motorka, i kdyz to prekvapive zvladne taky dost.

Za mne osobne idealni stroj pro prozkoumavani blizkeho okoli tri statu s moznosti zajet takrka kamkoliv mimo cestu. Navic nechci to s kufry a nechci ani neco jako T700 nebo VStrom 800 kterou jsou vahove a tezistem uplne jinde, i kdyz jsou to super stroje. jak rikam vidim to jako moznost koupe nove nahrady z tech tri zminovanych stroiju nahore v rozumne cene. Nikdo jiny to nedela. Treba Honda 300 Rally je motorem jinde, i kdyz delsi servisni intervaly, ale tlumice katastrofa, benzinu mnohem mene a tlumice se sice za par desitek tisic vyresi, ale benzin, teziste a vykon motoru ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist