dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
Moc ale té informaci od Kanaďanů nevěřím - motor NC 450 byl pětikvalt a měl oddělenou olejovou náplň motor - převody. A taková informace od Kove není.
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Brůča. píše: Tak jsem se podíval pozorněji. Označení stejné, ale je tam jiný vršek. Je to už deset let a příprava byl karbec.........tak už modernizovali na stříkačku a je tam jiná hlava. Tak vše je jinak, nicméně z mojí strany jsou zkušenosti s motorem Zongshen pozitivní.
Kove si ten motor u sebe totiž upravuje. Normalne ne SOHC, Kove z toho ale děla DOHC a v te Factory verzi z toho dostávají přes 45kW
- velmi potesen kapacitou paliva a designem
- lepsi teziste nez na te KTM
- velmi potesen velikosti, pocitem lehkosti a obratnosti
- plocha charakteristika motoru vhodna pro zacatecniky v rally a dlouhe cesty
- celkove dobry pocit z tlumice, specialne stabilita zadni casti
- rad by to otestoval se vsemi 3 nadrzemi plnymi, ale jde poznat, ze Rally Mongolsko by to mohlo jet hned tak jak to je
- takovou motorku by bral na daleke cestovani s prespanim ve stanu a podobne a na rally zavody v Japonsku
Naposledy editováno 03.02.2024 17:03:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: Kove si ten motor u sebe totiž upravuje. Normalne ne SOHC, Kove z toho ale děla DOHC a v te Factory verzi z toho dostávají přes 45kW
A nevíš, jestli je náplň společná, nebo je oddělený olej motor a převody?
- vaha v dokladech 183kg s naplnemi
- jezdec cca 180cm s botama
- oboustranny quickshifter
- mirroring telefonu Apple a Android
- nekolik moznosti vypinani ABS a kontroly trakce
- jine padaky jsou od GSADV (originaly jsou mensi, ale nejsou aspon pridelane na motor)
- kryt motoru ma od S-Wolf (stranku jsem nenasel)
- spotreba 5-6l, mesto 7l, na nadrz 300 - 350
- maximalka na dalnici 207 pry bez vibraci
- vykon pry odpovida tem 96 konim, porovnava s Z900, kterou vlastni a ktera je pochopitelne silnejsi
Naposledy editováno 03.02.2024 17:13:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
http://www.ldmoto.cn/product.asp?lei=278
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
U adventure biku bych oddělené náplně uvítal.........stejně jako štelování ventilů šroubek s kontramatkou.
Je ale pravdou, že jsem ventily dělal jen jednou (a to byl mimo toleranci jen jeden) a jakmile si sedly, tak se už nehýbaly. Jezdil jsem ale spíše takovou "turistickou plíseň" kde spíše než trápení motoru jsem prováděl různé zahazování s ničením všeho okolo. Proražená víka, zohýbané chladiče, rozlámané plasty atd.
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
https://www.kovepowe...2024-ex-factory.html
edit: tak to blbě opsali, sami píšou o jedné vačce
Naposledy editováno 03.02.2024 19:31:32
bledemon píše: Brůča.> ale ty si měl asiawing 450-kopie hondy ne? Ten má vlastní motor s jiným vrtáním-zdvihem a unicam hlavou. Jen víka jsou dost podobná zongshenu. Teď si říkaj Landun a do některých modelů asi použijí i ten zonsen450 (zatim kupovali jen 250):
http://www.ldmoto.cn....asp?lei=278 [/quote]
Jo. Sorry - moje chyba. 450 byl motor značen LX a NC měla 250........což byl motor jiný - stejný jako v AJP a nebo snad i použitý v GG. Tam už to byl šestikvalt a ventily na šroubek a společná olejová náplň. Omlouvám se všem za zaplevelení vlákna.
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Brůča. píše: S mokrou spojkou by ten olej musel mít specifikaci JASO. Má to jiný filtr než jsem měl já, má to i víko spojky s olejovým kanálkem.........je tam dost odlišností. A jak jsi psal výše, tak i ta makovice. U mě to bylo dva ventily na podložky a dva přes koníky šroubkem a kontramatkou. Nemám teď moc času to zkoumat.......ale pár otázek ohledně servisovatelnosti mít zcela určitě budu.
U adventure biku bych oddělené náplně uvítal.........stejně jako štelování ventilů šroubek s kontramatkou.
Je ale pravdou, že jsem ventily dělal jen jednou (a to byl mimo toleranci jen jeden) a jakmile si sedly, tak se už nehýbaly. Jezdil jsem ale spíše takovou "turistickou plíseň" kde spíše než trápení motoru jsem prováděl různé zahazování s ničením všeho okolo. Proražená víka, zohýbané chladiče, rozlámané plasty atd.
Tak specifikace API SN je prave z manualu, ale na to se neda uplne spolehat, ze by treba nemel obsahovat i info o JASO. Nektere veci mi prijdou, ze to dali prelozit nekomu z cinstiny kdo umi anglicky, ale o moto treba nic nevi. To same treba na vystavy jako EICMA a pak je tam u stroju psano 165kg mokra misto sucha a podobne veci no
Mrkni na to ruske video kde tu motorku uplne rozebira vcetne tlumicu. Viko spojky s olejovym kanalkem je taky plne funkcni, ne jen imitace.
Ventily to jsem sam zvedavy, protoze to jsem jeste na video nenarazil a v manualu to neni, krome intervalu, ale ty vychazi ze zavodni verze (co 2000km kontrola vule). I kdyz vlastne uz jsem tu myslim nahral i technicky rozkres motoru a tam by aspon melo jit videt jak jsou ty ventily udelane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
bledemon píše: tady píšou furt dohc (ale s čim jeli dakar nevím, pochybuju že tam nacpali jednovačku honda):
https://www.kovepowe...factory.html [/quote]
Ted samozrejme v historii nemuzu najit to spravne video. Ale tohle je samo o sobe taky zajimave co tam rika po prologu Dakaru 2024. Sunnier jel ten prototyp co zacali pracovat 2 mesice pred Dakarem (to je to EX). Zkusim to jeste najit kde o tom Unicamu mluvil. Jinak prvni verze Kove 450 Rally co jela Dakar 2023 jim trvala 3 roky vyvoj. Ted se snazi to zkratit na rok tu novou verzi, takze teoreticky zbyva jeste 9 mesicu, ale to stejne asi bude ciste zavodni vec bez homologace. Na Dakaru 2024 byl mix prvni generace a prototypu 2. generace.
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Jinak tady ty ventily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
bledemon píše: puffybodie> dík za vyjasnění, angláni v tom textu speciálu pak píšou o 1vačce. A v tvém katalogu dílů seriovky jsou pod vačkama hrníčky (ale podložky na výkresu nejsou, ty budou pod nima)
jj jak pisu je treba pristupovat k tomu s odstupem k tomu co se pise v tech manualech a strankach v anglictine, protoze i ve videiich titulky prelozene od nich (a ne od YouTube) jsou chyby. Ale ne chyby umyslne, ale proste ze casto jim preklad dela nekdo kdo sice umi anglicky a cinsky, ale o motorkach nevi nic. Takze otazka kolik se toho "ztrati" pri prekladu i veci od toho sefa, ktery anglicky neumi.
V EX prototypu testuji modifikovany Unicam. Jak ale modifikovany to nikde neni. Dokud to neuvidi nekdo ze zapadu a jedno jestli u nas nebo jinde a neudela o tom technicke video nebo clanek, tak to bude hodne dohadu A protoze to jsou prototypy, tak to jeste asi potrva a navic verim, ze maji i EX prototypy kde testuji i ten originalni DOHC s dalsimi upravami a hledaji co bude nejlepsi pro zavody. Osobne pochybuji, ze by planovali civilni verzi z toho EX.
Edit: Katalog dilu a ventily je pochopitelne pro prvni generaci, cili Standard a Factory s Zongshen 450 motorem a Kove DOHC hlavou. Pro EX nic takoveho jako katalog neni a nejakou dobu urcite jeste nebude.
Naposledy editováno 03.02.2024 19:21:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
qwert píše: Kove má stejný motor jako Fantic Kabalero ale udělali tam svou čtyřventilovou hlavu.Seřizování ventilů jak transalp šroubovák a plochý klíč.Nápln 1.8 l oleje při výměně 1.6litrů..
Mě by spíše zajímalo, kdy budeš mít doma ten zbytek. Těch pár kousků jsem už někde zahlédl, jen ten zbytek schází.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Brůča. píše: Mě by spíše zajímalo, kdy budeš mít doma ten zbytek. Těch pár kousků jsem už někde zahlédl, jen ten zbytek schází.
Mělo by to být koncem tohoto měsíce..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Brůča. píše: qwert> Nevím, jestli se těším víc jak ty, ale těším se. Domluv na Hadince "omrkávací" dny s pojezdem a přijedeme ti to "pomluvit". Jsi v Čechách, tak tady se chvály nedočkáš........ještě když si dovolíš postavit Číňanku vedle KTM. Mě stála vedle BMW, tak vím o čem ty řeči budou
No pamatuji jakou pověst měla kdysi lc8.Jezdím je už 20 let,ted mám třetí najeto 100000 a pořád jezdí bez poruch.I podle američanů kteří na Kove už rok jezdí a nešetří to říkají že tenhle čínan je trochu jiná liga.Dokonalé není nic,jezdím 50 let tak už vím.. i Kove bude mít nějaké mouchy ale přesto se na ni těším a věřím že spolu něco hezkého zažijeme.Nějaké společné poježdění rád zařídím..
USA Motortoys
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|