globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cestovani na lehkem enduru
Jednou za rok jedu na motorce na týden na Balkán (šotoliny), jinak jezdim jen "kolem komína" a nemám moc čas na nějaké delší cesty. A přemýšlím, že bych vyměnil svoje Cenduro za nějaké lehké enduro, které bych určitě využil častěji a s větší radostí. Pokud to udělám, tak to bude určitě nějaké 300 2T, protože mám slabost pro dvoutakt a prostě se mi to líbí. Dřív jsem jezdil motokros a terén mě pořád láká víc než silnice. Otázka tedy zní:
Dá se na takovém lehkém enduru cestovat? Kolik to jede a co dálniční přesuny? Taky je určitě důležitá i spotřeba z pohledu dojezdu atd..
Omlouvám se pokud to tu už někde je, pročetl jsem spoustu témat, ale zatím se mi odpovědi nedostalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovani na lehkem enduru

24.1.2024 v 12:07 | Nahoru | #1
Sally06> Dovolim si trošku oponovat. Že je podsedlovka stavěná s bídou na sezení je jasný. Že to bude chtít nějaký modifikaca asi taky. Ale takhle jsem se nabalil bez velkýho stresu nebo úprav (pomatuju jen silnou drcku kolem koncovky výfuku, aby nebyla bočnice brašnou přimačklá přímo na výfuk)
Navíc jezdil jsi někdy na kejvačce ? tam teprv neni ochrana jezdce I na blbýho pionýra s revmaplechama fouká víc. (na DTčku jsem jednu sezonu jezdil 40km do práce, ta pozice nohou, kolen mi připadá obdobná. A to jsem si pochvaloval)
A vibrace třeba mě připadaj naprosto v mezích (vyvažovák pod primárem jsem paradoxně zahodil) ale jak jsem psal. 2T je živočich. A ty tříkila obzvlášť. Každý funguje jinak.

Závidim ti spotřebu. Co jsem se bavil s pár klukama se stříkačkama. Tvrdili pomalu vyší spotřebu než s karbcem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovani na lehkem enduru

26.1.2024 v 08:16 | Nahoru | #2
Frantas> Jasné v klidu. Vždyť jsem psal všechno jde, když se chce. Já mám na Husce tu podsedlovku plastovou. Vypadá to pevně, ale měl bych větší strach na to něco naložit oproti hliníkové. Tu přeci jen člověk zavaří ještě, ale ten plast je mastnej jako kráva a spravit by asi nešel. Měl bych v tom menší důvěru než v hliník prostě. Je pravda, že jsem jednou zkoušel na DR 350 změnit převod z pomala do rychla na cestu a ta motorka byla úplně jiná! Absolutně jsem ji nepoznával! Takže u ostré to musí být obdobný pocit a ten jsem nezažil. Musí to být vlastně dost zajímavé Já, ale spíše preferuju jít cestou těžší moto ať je více přizpůsobená na cestu a v terénu si s tím poradím, protože je to výzva. Naopak mi to připadá nuda...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric
Clake one light clutch KTM EXC 300 Čapino 15 4.1.2024 v 14:00 Čapino


TOPlist