Borntobewild> 100 tisíc ročně, ale no taaaaak, zase nepřeháněj. Ta hranice kde se vyplatí nové auto je vcelku jasná. Je to okamžik, kdy na mobilitě závisí obživa. to neznamená, že si dělník v mitasu "musí" koupit nového Superba, kterého 10 let splácí (s logikou přece se musím nějak dostat do práce). Tam by se dostal veřejnou dopravou nebo s kolegou když mu ojetina selže. Jsou ale pracoviště, kde se jinak než autem dostat nedá, nebo pokud to auto slouží podnikání a jeho nefunkčnost způsobuje ztráty. To je třeba náš případ. A když vemu, kolik to auto stálo (350) vs. kolik najede ročně (25 až 30) + předpokládaná životnost 14let, tak se i na amortizaci v pohodě zaplatí a nakonec vyjde levněji, než co 4 až 6 let točit ojetiny. Mimochodem vedu si úplně přesnou statistiku (do koruny) provozních nákladů a to nové, už teď po 140t km poráží v ceně na kilometr "výhodnou" ojetinu, Fabii za zbytkovou hodnotu. O spolehlivosti a faktu že u nového vím na 100% co a kdy se s ním dělo se snad nemá ani cenu bavit
Naposledy editováno 09.12.2023 10:25:22