globalmoto_duben_nolan





Téma: benzín E10
21.11.2023 v 10:34
Nenašel jsem že by má MTS byla kompatibilní s E10. Tak asi už jen stovku nebo hledat EuroOil ...

Co vy?Názory, postřehy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10

1.4.2024 v 09:52 | Nahoru | #1
maco> čau, a koľko válcov má tá tvoja Mazda? Ono, mne sa zdá, že výrobcovia ten počet válcov akoby taja. Teda aspoň sa nejak tým nechvália. A ako som si všimol tak 4 válce u lacnejšieho, teda správne najmenej drahého segmentu mu len Suzuki. A to ten najlacnejší Ignis čo stál 10 000 € už stojí 17 000 €, teda kecám 16 990 €. Dastrer , to je tá akože terénna Dacia čo mala 1,6 4 válce benzín stála 10 000 € a teraz? Najlacnejší model 16 000 € a trojválec 1,0 s turbom. Kecal som s chlapíkom pred Kauflandom a ten za to vysolil 20 000 €, 3 válce 1,0 +turbo a je to iba prednokolka. No, ale má plno kamier a všelijakých pixovín, to je ONO.

A keď to má 4 válce tak to toho drbnú aspoň dve turbá a jedno je integrované do katalizátoru. teraz to je taká móda.

(reakce na) benzín E10

1.4.2024 v 22:15 | Nahoru | #2
krokoš> 4 válce to má...

>>>
Motor e-Skyactiv X se spoléhá na jedinečnou technologii kompresního zapalování řízeného svíčkou (SPCCI), kterou si společnost Mazda nechala patentovat. Mimořádně chudá směs paliva a vzduchu je stlačena na mimořádně vysoký tlak. Jiskra následně zapálí velmi malé, husté množství paliva, které zvýší teplotu a tlak ve válci, a tím se pod tlakem zapálí i zbývající palivo (jako u vznětového motoru). Palivo se spálí rychleji a důkladněji, takže následný výkon je vyšší a emise nižší než u tradičního motoru.

Normální zážehový motor míchá vzduch a benzín v poměru 14,7:1, ale motor e-Skyactiv využívá v režimu SPCCI neuvěřitelně chudou směs o poměru až 40:1. Více vzduchu, méně paliva odpovídá lepší úspornosti a vyššímu výkonu.

....obsahuje malý kompresor, který v režimu SPCCI pomáhá s tlakováním vzduchu v motoru. Neexistence přeplňování znamená, že nedochází k prodlevě, jen k intuitivnímu nárůstu výkonu až po červenou linku.

Já jsem měl před tím půjčené i jiné auta, Focusy i Pumy od Fordu s různým výkonem ale to právě byly všecko tříhrnky turbo objem 1,0 ,asi o půl roku jsem prošvihnul dobu kdy se ještě prodávaly čtyřválce objem 1,5 , ale už se to nedalo ani objednat a zadat do výroby a turbo jsem moc nechtěl a navíc mě sraly i ty velké dotykové displeje připlácnuté na palubovce, to tam Mazda nemá, já jsem tam chtěl střešní okno a bylo v tom prémiové audio od Bose se 12 reprákama a na monitoru si můžeš přehrávat videa, klipy nebo filmy které si stáhnu z Youtube, tak jsem to nakonec vzal. První a zároveň poslední nové auto, další v tomto životě už neplánuju
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolik za sezónu [1, 2, 3, 4] Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 97 13.10.2023 v 03:39 mildanek72
Destičky, zvuk při vetší zátěži Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 15 7.9.2023 v 09:22 assassin
Cesty okolo Prahy Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 18 3.9.2022 v 07:07 vojtechposmourny
Opravné sady brembo Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 5 27.3.2022 v 13:51 Koudy01
Oprava předního brzdiče, Příbram Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 3 27.3.2022 v 09:11 MAJK_TORTELINA


TOPlist