Téma: Andalusie leden 2024 přesun motorek a osob

31.10.2023 v 21:06
Ahoj zimní motonadšenci. Mám auto 4osoby , vozejk na 3 adventure motorky a potřebuji k sobě ještě dva motorkáře na cestu do Cádizu nebo Huelva (jižní Andalusie) a zpět do ČR. Ve třech jsme schopni odřídit v kuse na střídačku za 30hod.+malé přestávky téměř 3000km + podělit se o náklady 9.000,-Kč na osobu. Takže je to pro ty co mají v lednu více času a nemusí být na hodinu v práci. Nejlépe v období od 19.1. - 4.2. Prosím nepište rady přepravy kamionem , to jsme již předloni a loni vyzkoušeli při courání andalusií "super" , ale tady potřebuji dostat motorku na trajekt v určenou dobu a termín, nebudu vysvětlovat, je v tom ještě více věcí.

Naposledy editováno 08.11.2023 18:28:21

Andalusie leden 2024 přesun motorek a osob

6.11.2023 v 12:27 | Nahoru | #1
Takže vše vyřešeno auto již plné a vozejk taky. Nakonec odjíždím s místními motokamarády 25.1. do 11.2. Necháme auto + vozejk v Huelva v campingu. Ještě nejsme rozhodnutý jestli trajektem do Maroka nebo Kanárské ostrovy. Přes rok jsme si v práci trochu mákli , takže nám nejde o peníze ani o čas, ale max si užít jakoukoliv dostupnou exotickou destinaci na vlastních moto

Naposledy editováno 08.11.2023 19:07:15

6.11.2023 v 20:04 | Nahoru | #2
Až budete v Huelvě, tak navštivte dok Rabida a můžete okouknout Santa Marii, Pintu i Ninu......přesné kopie lodí Kryštofa Kolumba.......pokud jste tam už nebyli. Tak užijte výlet - párkrát jsem byl v lednu v Maroku a kromě kratších dnů to nemělo chybu. Jen pro jízdu na pískovišti nemáte vhodné stroje, ale kde je vůle, tam je cesta.

7.11.2023 v 18:25 | Nahoru | #3
Brůča.> jo.jo, máme v plánu , ale díky za tip

8.11.2023 v 15:41 | Nahoru | #4
A když máte v názvu Andalusie, tak nelze vynechat nejkrásnější město Sevilla s jeho nádherným náměstím Plaza Espaňa.......... Ale také se může stát, že vám bude pršet......bohužel je to i v tomto čase dost reálné. A vlhká zima mě nedělá dobře. Tak ať vám vyjde počasí......nám jeden rok v Maroku i sněžilo (prý asi po třiceti letech), abychom se v dalších letech v lednu koupali v moři .....někteří i cca 20min. - déle to nešlo

8.11.2023 v 19:03 | Nahoru | #5
Brůča.> Sevilla nám ještě chybí. Ale teď ji dáme. Připlujeme totiž trajektem s Kanárských ostrovů do Cádizu. Vozík bude ale u Huelvy , takže při tomto přesunu zpět se v Seville zastavíme. Byli jsme již v Andalusii dva roky po sobě v lednu 2022 a 2023 vždy na 10 dní a vlastních motorkách přes motogbox a procestovali jsme ji téměř celou od východu např. přírodní rezervace Cabo de Gata a až po západ nejstarší město v Evropě Cádiz. Všechny destinace Balkán , sever /západ Evropy Norsko /Skotsko aj. jsou bezesporu krásné , ale myslím, že k již zmíněným destinacím je Andalusie pro motorkaření jedna z nejlepších destinací vůbec. A to v lednu ?!!!!!! . Nakonec jsme dostali tip , že ještě nad touto motodestinací jsou ostrovy GranCanaria + Tenerife a La gomera. A to v teplotách kolem 23°C . takže se hecnem , sedneme na 33hodin i s moto na trajekt a jedeme vyzkoušet. Nakonec na ostrovy přiletí i naše drahé polovičky s helmou v ruce + plavky a vyzkouší krásy přírody věčného jara + nádherných nekonečných zatáček s námi.

Naposledy editováno 08.11.2023 20:31:52

8.11.2023 v 20:34 | Nahoru | #6
Už to řeším s bábou tak, že sedneme do auta, vozík s motorkou za sebou a jedeme se vyvětrat. Na motorce pouze letní dovolenou. Jenže letos vše blbě, nějaké zdravotní problémy s holkou, tak jsem byl jen sám s klukama v Bosně a asfalt minimálně. Ale bábě to schází a už má roupy.......tak si počkám, jestli něco nevymyslí
My jsme byli s bábou v Maroku přes léto........to je dost nepříjemné vedro a i to Španělsko bylo dost horké. Portugalsko už bylo lepší, přeci jen ten oceán je chladnější a umí pobřeží ochladit na zkousnutelnou míru.
Párkrát jsem zkusil Maroko v lednu a bylo to příjemné - jak cenově, tak počasím........i v lednu tam bylo daleko tepleji, než jsme měli vloni na Nordcapu v červenci. Tak užívejte, dokud to jde. O vše může člověk přijít. Zůstane vzdělání (to už nedohoním) a zážitky. Tak ať máte na co vzpomínat

9.11.2023 v 14:17 | Nahoru | #7
Brůča.> A kdyby se ti chtělo s bábou ještě jednou do Maroka a, ale v zimě ( v létě zase až takto na jih nejezdím s ohledem na vedro) , tak se s mojí paní klidně přidáme. My jsme v Maroku ještě nebily.

2 reakcí na tento příspěvek Andalusie leden 2024 přesun motorek a osob

10.11.2023 v 01:46 | Nahoru | #8

10.11.2023 v 02:02 | Nahoru | #9

tjp píše: Ahoj,taky bych se tam rad podíval(do Maroka)i s mojí ženou..Jen bohužel nemúžu do letadla,

A v cem to je problem? Zvolis proste jinou dopravu nez letadlo.
Musis si akorat vyclenit vice casu na to se tam dostat.

10.11.2023 v 06:34 | Nahoru | #10
tjp> Letadlo nahradíš . Horší by to bylo s lodičkou. Jel jsem to jednou i trajektem už z Janova a nebyla to žádná tragédie.......jenže to bylo v létě, takže jsme se asi tři a půl dne poflakovali po lodi a polehávali na palubě. A v celku to nebyl problém a uteklo to.
Ono ani letadlo není žádný šlágr. Momentálně není přímý let z ČR..........tak by se stejně muselo do Vídně. Stejně ale díky rodinné situaci nic neplánuji.

Andalusie leden 2024 přesun motorek a osob

11.11.2023 v 01:03 | Nahoru | #11
Borci, přiznám se , že mám kus trubky a pár závitů v makovici navíc a proto nemůžu do letadla. Lodě mám rád, mám kapitánské zkoušky a pár zkušeností z trajektů z baltu ,atlantiku i středomoří mám...jen čas je nepřítel.
Projel jsem evropu,pobaltí,balkán, kousek asie, věršinu Ruska i severní afriky..ale pořád bych rád do Maroka,jen nemůžu motogbox a letadlo....jen dodávka nebo po ose...
Vás kteří jste tam byli obdivuji a čekatelům fandím.
Snad se tam dostanu také, sám nebo s někým kdo by tam chtěl či už tam byl. Rady a zkušenosti jsou nade vše. Všem Vám fandím.