Téma: Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
 
18.10.2023 v 10:47
Jednou pro vždy, všem těm básnilům o tom jak jedině Vervu, protože to pak trhá asfalt, staví se to na zadní, jede to jak splašený ( oproti těm běžnejm sračkám BA95) ... nehoří, prostě nehoří !!!!
( a člověk jim může psát co chce, stejně je nepřesvědčí)



Naposledy editováno 18.10.2023 14:25:51

1 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon

19.10.2023 v 07:29 | Nahoru | #1
Za mě jednoduchý...
Standardní motor má určitý nároky na palivo který je dobrý dodržet...
Pokud někdo ze standardu udělá nadstandard- typicky většinou jen změnou časování ventilů+ zvýšením kompresního poměru- musí přitlačit na oktanech, protože už standardní benzín nestačí pro nadstandardní podmínky.

Kompresni poměr je navic hodnota která se může časem měnit i směrem nahoru (napečený řepkový úsady v hlavách a na pístech), a pokud je původní hodnota čistýho motoru blizko limitu, snadno pak překročí úroveň ANO/NE a pocit z dobře fungujícího stroje je ten tam...

Asi proto pak (nejen) pocitově vyhovuje líp vyšši oktan...

Tolik za mě o vztahu benzin/komprese- vic adidas- klepe to...

Druhou věcí je pak AFR (poměr benzín/vzduch).

Dávná poučka hovoří o vzájemném vztahu úrovně AFR a množství lihu v benzinu (ve smyslu čím víc lihu, tím chudší směs), a při dnešních snahách ekošílenců udržet směs v co nejchudším pásmu jsou pak dopady fyziky a chemie nevyhnutelný...

Vica adidas- hřeje se to a klepe to...

Deklarovaný hodnoty:

EUROOIL- BA98 okt E5
Benzina/Orlen- BA100 okt E10
MOL- BA100 okt E5

BA95 se u nás už v provedení E5 prakticky nevyskytuje, směrem na západ od hranic není problém natankovat i BA95 okt E15...

(reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon

31.10.2023 v 09:52 | Nahoru | #2

Tomassino píše: Za mě jednoduchý...
Standardní motor má určitý nároky na palivo který je dobrý dodržet...
Pokud někdo ze standardu udělá nadstandard- typicky většinou jen změnou časování ventilů+ zvýšením kompresního poměru- musí přitlačit na oktanech, protože už standardní benzín nestačí pro nadstandardní podmínky.

Kompresni poměr je navic hodnota která se může časem měnit i směrem nahoru (napečený řepkový úsady v hlavách a na pístech), a pokud je původní hodnota čistýho motoru blizko limitu, snadno pak překročí úroveň ANO/NE a pocit z dobře fungujícího stroje je ten tam...

Asi proto pak (nejen) pocitově vyhovuje líp vyšši oktan...

Tolik za mě o vztahu benzin/komprese- vic adidas- klepe to...

Druhou věcí je pak AFR (poměr benzín/vzduch).

Dávná poučka hovoří o vzájemném vztahu úrovně AFR a množství lihu v benzinu (ve smyslu čím víc lihu, tím chudší směs), a při dnešních snahách ekošílenců udržet směs v co nejchudším pásmu jsou pak dopady fyziky a chemie nevyhnutelný...

Vica adidas- hřeje se to a klepe to...

Deklarovaný hodnoty:

EUROOIL- BA98 okt E5
Benzina/Orlen- BA100 okt E10
MOL- BA100 okt E5

BA95 se u nás už v provedení E5 prakticky nevyskytuje, směrem na západ od hranic není problém natankovat i BA95 okt E15...



Nemáš tam překlep? Právě, že BA95 v provedení E5 je k mání na uplně každý pumpě od Aše po Jablunkov...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist