Jinak na motor od QJ si nemuzu stezovat , makal dobre.
Ma nekdo jiz zkusenost s SRT 700X?
Qj motor
Naposledy editováno 12.04.2024 09:17:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor
Takže 7500km tj. při spotřebě 15kW/100km cirka 1200kW.
A to je zhruba 7200kč jen za elektřinu.
Vzhledem k tomu, že servis plugin hybridu je srovnatelný s běžným spalovákem, tak se ti bude při tvém malém nájezdu těch 100 litrů navíc vracet dost dlouho. Ale každého volba.
Já osobně nejsem odpůrcem EV, celkem věřím tomu, že si svůj prostor zaslouží. Ale vadí mi způsob jakým se to děje.
Radik55 píše: CloudJumper> No chlape tebe bych nechtěl mít jako účetního. Takže znova - opravdu si myslíš, že je reálné jen na benzínu na 10000km ušetřit 23800kč? To asi jezdíš z 90% z kopce a rekuperuješ. A taky si do svých kalkulací připočti cenu elektřiny, kterou jsi do auta nabil. Jak sám píšeš, tak máš spočítanou návratnost FVE na 8let a tudíž po celou tu dobu musíš veškerou elektřinu připočíst k provozu auta. Máš na tu dobu předplaceno cirka 260000kč . Teprve pak ti ta elektrika "doslova spadne z nebe" a můžeš začít počítat s nulou za el. proud.
Takže 7500km tj. při spotřebě 15kW/100km cirka 1200kW.
A to je zhruba 7200kč jen za elektřinu.
Vzhledem k tomu, že servis plugin hybridu je srovnatelný s běžným spalovákem, tak se ti bude při tvém malém nájezdu těch 100 litrů navíc vracet dost dlouho. Ale každého volba.
Já osobně nejsem odpůrcem EV, celkem věřím tomu, že si svůj prostor zaslouží. Ale vadí mi způsob jakým se to děje.
servis pluginu je dražší než spalovák...v tomhle smyslu spojuje nevýhody obou technologií (musí být servisní místo pro emobil s vyškoleným personálem na silnoproud - dnes s tím bojují značkové servisy, neznačkové si časem nebudou moci dovolit podobné věci nemít kvůli pojištění. nebo budou muset taková auta odmítat) = vyšší cena za hodinu mechanika, plný servis spalováku, servis elektromobilu, častější výměny podvozkových komponentů (ty baterie váží leckdy 200 kg, celková nadváha systému kolem 250 kg) i dražší pneu (vyšší index nosnosti) a jeho častější výměna