paolo_novy Přidat reklamu

Téma: QJ Motor
 
13.9.2023 v 22:36
Politika QJ motor mě trochu zaráží , prodají 100ky tisíc kusů v celem svete jako Benelli TRK , a najednou vyjdou se svou SRT jako pres kopirak o min 20 % levnejsim modelem nez Benelli.
Jinak na motor od QJ si nemuzu stezovat , makal dobre.
Ma nekdo jiz zkusenost s SRT 700X?

Qj motor

Naposledy editováno 12.04.2024 09:17:53

3 reakcí na tento příspěvek QJ Motor

18.9.2023 v 08:18 | Nahoru | #1
Fakt proste je, ze benzin a nafta je strasne neucinej a co do mnozstvi konecnej produkt k vytvareni pohybu. A navic ho drzi zeme, ktere jsou ideologicky trochu jinde nez Evropa.

Evropa zadnou ropu nema, urcite ne doat na to, aby byla sobestacna. Elektrifikace je i zpusob, jak vybudovat nezavislost.

Baterky jednou budou. To ze nebyly doted je fakt, ale za poslednich pet let jsem videl vic clanku o baterkach, vic teorii o tom jak ziskat elektriku z vetru, slunce a buhviceho, nez za predchozi zivot, docela to posledni vic nez dekadu sleduju. Ja lidstvu v tomhle docela verim.

Tlaceni elektriky se mozna lidem nelibi z nejakeho egocentrickeho duvodu, ale fakt je, ze evropa je na konci vyvoje elektromobilu. Kdyby se to tlacilo rychleji, mozna by nebyly vsechny doly na suroviny v cinskych, ale v nemeckych rukou.

Ze se svet zmeni? Ano, je pravdepodobne, ze v pristich par letech nebude mit kazdy v rodine sve auto. Je dost pravdepodobne, ze auta budou lehci, krehci a pasivni bezpecnost vymeni za aktivni aby se usetrila hmotnost aka zvysil dojezd. Je pravdepodobne, ze se zeme s dobrou vladou zameri na kvalitni sluzby mhd, aby se tohle vykrylo. Verim, ze se objevi nova trida priblizovadel pro mestske pouziti jako je. citroen Ami. Nevazi to nic, pohodlne se tam vejde zenska s deckem co chce dite vzit do skoly a pak na nakup a do periferie domu. Na to nepotrebuje dvoutunovy BMW s trilitrem.

Nafta/benzin budou, nez se odladi technologie, pro dalkove presuny, pohotovostni v ozidla, bezpecnostni slozky atd. Ale casem vymizi, protoze tim, jak poroste podil elektroaut, bude rust cena ropy, protoze fixni naklady zustanou stejne, objem prodeje bude klesat.

Jestli se evropa chyti, je otazka. Myslim, ze nejvetsi problem Evropy je, ze lidi tu zapomneli makat. Zapomina se remeslo, zapomelo se, ze byt delnik v tovarne neni nic spatneho a zapomelo se, ze kdyz nemam prachy, tak proste si drahou vec koupit nemuzu. Misto toho pujcky, dotace, uvery, insolvence a zivot na dluh ve vsech formach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor

18.9.2023 v 09:34 | Nahoru | #2
CloudJumper> Tak dobře chycený propagandou a nakonec jezdíš v hybridu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor

18.9.2023 v 10:18 | Nahoru | #3

CloudJumper píše: Fakt proste je, ze benzin a nafta je strasne neucinej a co do mnozstvi konecnej produkt k vytvareni pohybu. A navic ho drzi zeme, ktere jsou ideologicky trochu jinde nez Evropa.

Evropa zadnou ropu nema, urcite ne doat na to, aby byla sobestacna. Elektrifikace je i zpusob, jak vybudovat nezavislost.

Baterky jednou budou. To ze nebyly doted je fakt, ale za poslednich pet let jsem videl vic clanku o baterkach, vic teorii o tom jak ziskat elektriku z vetru, slunce a buhviceho, nez za predchozi zivot, docela to posledni vic nez dekadu sleduju. Ja lidstvu v tomhle docela verim.

Tlaceni elektriky se mozna lidem nelibi z nejakeho egocentrickeho duvodu, ale fakt je, ze evropa je na konci vyvoje elektromobilu. Kdyby se to tlacilo rychleji, mozna by nebyly vsechny doly na suroviny v cinskych, ale v nemeckych rukou.

Krásný příklad vymytého mozku bruselskou zelenou propagandou

Ze se svet zmeni? Ano, je pravdepodobne, ze v pristich par letech nebude mit kazdy v rodine sve auto. Je dost pravdepodobne, ze auta budou lehci, krehci a pasivni bezpecnost vymeni za aktivni aby se usetrila hmotnost aka zvysil dojezd. Je pravdepodobne, ze se zeme s dobrou vladou zameri na kvalitni sluzby mhd, aby se tohle vykrylo. Verim, ze se objevi nova trida priblizovadel pro mestske pouziti jako je. citroen Ami. Nevazi to nic, pohodlne se tam vejde zenska s deckem co chce dite vzit do skoly a pak na nakup a do periferie domu. Na to nepotrebuje dvoutunovy BMW s trilitrem.

Nafta/benzin budou, nez se odladi technologie, pro dalkove presuny, pohotovostni v ozidla, bezpecnostni slozky atd. Ale casem vymizi, protoze tim, jak poroste podil elektroaut, bude rust cena ropy, protoze fixni naklady zustanou stejne, objem prodeje bude klesat.

Jestli se evropa chyti, je otazka. Myslim, ze nejvetsi problem Evropy je, ze lidi tu zapomneli makat. Zapomina se remeslo, zapomelo se, ze byt delnik v tovarne neni nic spatneho a zapomelo se, ze kdyz nemam prachy, tak proste si drahou vec koupit nemuzu. Misto toho pujcky, dotace, uvery, insolvence a zivot na dluh ve vsech formach



Krásný příklad vymytého mozku zelenou bruselskou propagandou

Naposledy editováno 18.09.2023 10:19:11

(reakce na) QJ Motor

18.9.2023 v 12:10 | Nahoru | #4
CloudJumper> Krásné pojednání .... Běžně nereaguji, ale tohle mi nedá spát ...
Zamyslel jste se někdo nad zdrojem elektřiny a infrastrukturou pro dobíjení EV, v masivním měřítku? Cena auta není všechno. Netřeba být jaderný fyzik, aby bylo jasné, že do roku 2035 nebude k dispozici ani dostatečný zdroj elektřiny, ani infrastruktura. Stačí si představit, kolik energie se získává spalováním paliv, těžko ji do té doby nahradíme elektřinou. Zkrátka ji nebudeme mít kde brát a obnovitelné zdroje nás nezachrání. Ani v horizontu dalších 20 let tolik elektřiny mít nebudeme.
Další úvaha - Škoda vyrobí ročně cca 800 tis. vozů. Kolik EV prodá po roce 2035? 200 tis. ? Pochybuji, když není kde dobíjet. Tudíž, i kdyby EV bylo stále 2x dražší, ekonomika je náhle v záporných číslech (resp. bude se muset propouštět) a tím klesne i ekonomika celého státu, které je na automotive životně závislá (což bude vpravdě nepěkná věc pro nás všechny).... Přeji nám hodně štěstí po roce 2035.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist